Spring naar bijdragen

Wanneer Is Een Cache Een Goede Cache


Aanbevolen berichten

No name wat ben jij toch een mopperkont. Zodra Vlinder iets zegt schiet er als door wesp gestoken op af. Het begint langzaam vervelend te worden. Accepteer een ieder zoals hij is. Dan wordt het hier uiteindelijk toch nog leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ach, mopperkont.... Ik kan er niet zo goed tegen als er onwaarheden worden verteld. Maar als het irritant is dat ik die onwaarheden tegen het licht houd, dan stop ik er wel mee. No problemo !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Niet vergeten, die goodies. Net als Team Tammo altijd een goed gevulde rugzak meenemen. Ruilen (trade) is datgene wat geocaching onderscheidt van andere GPS-spelletjes. Daarom is een container die geen ruimte biedt aan ruilspulletjes ook geen geocache. En dat verklaart tevens de aversie jegens filmkokertjes, waar Team Tammo het over heeft.

 

 

 

Vlindertje, ik snap het even niet meer. Ik citeer een stukje uit je log waar in het draadje over de mooie logs naar wordt verwezen:

 

Nee, bij geocaching gaat het om de LOCATIE en de tocht er naar toe! Het doosje beschermt slechts het logboek waarmee je kunt aantonen dat je de locatie hebt bezocht. Met de ban op virtuele caches verloochent Groundspeak - the language of location – niet alleen haar uitgangspunten maar ook de uitspraak waarmee David Ulmer, de bedenker van geocaching, de essentie van onze hobby weergeeft: “Location is everything!”

 

Volgens mij spreek je jezelf een beetje tegen.........

 

 

Dat heet voortschrijdend inzicht. Komt vaker voor en is bijvoorbeeld de reden dat pasgetrouwde stellen geen rode kolen telen of ooievaars lokken.

 

 

bewerkt door Vlindertje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je niet zo'n beetje elk draadje zou aangrijpen om jouw stelling over geocachen als de enige waarheid te deponeren zou ik je geloven.... Nu kan ik alleen hopen op meer voortschrijdend inzicht.

Voortschrijdend inzicht betekent dat hetgeen je vandaag verkondigt als enige waarheid, volgende week flauwekul blijkt te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe komt het toch dat mijn mening wordt gezien als een poging om de enige waarheid te deponeren en mensen te bekeren of iets door hun strot te duwen terwijl meningen van anderen gewoon voor kennisgeving worden aangenomen? Is het de directe wijze van formuleren?

 

Ook ik heb moeten leren wat geocaching inhoudt. En tussen wat ik 8 JAAR geleden heb verkondigd en inmiddels heb genuanceerd heb ik heel wat geleerd. Suggereren dat ik mijn mening elke week bijstel naar gelang het mij uitkomt is een erg zielige poging om mijn geloofwaardigheid aan te tasten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In een nog niet zo grijs verleden verbeeldde ik mij de geestelijk vader van het topic-ontsporingsvak te zijn. De redenen van die ontsporingsdrang laat ik nu maar even achterwege. Nederig moet ik bekennen dat ik mezelf teveel eer heb toebedacht, want het blijkt dat, nu ik mij gedraag als rechtschapen poster en iedere vorm van humor achterwege laat, ieder draadje toch ontspoort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar aangeven op welk moment dit draadje ontspoort kun je niet. Gewoon weer een vooroordeel van iemand die niet kan discussiëren en door het ontbreken van steekhoudende argumenten een stok zoekt om de hond te slaan. En vanaf nu mag de trol zijn eigen voedsel zoeken. Of voor de zoveelste keer het forum stampvoetend verlaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het onderhoud is klaar. Hij is weer helemaal op en top. Een rode strik met stippen hadden we niet voorzien.

Toch nog eens in de doos met carnavalspullen kijken.

Op jouw advies wel een sticker met het G+ logo aangebracht in de buurt van de cache. Blijkt nog lastig genoeg.

bewerkt door Dagwacht
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar aangeven op welk moment dit draadje ontspoort kun je niet. Gewoon weer een vooroordeel van iemand die niet kan discussiëren en door het ontbreken van steekhoudende argumenten een stok zoekt om de hond te slaan. En vanaf nu mag de trol zijn eigen voedsel zoeken. Of voor de zoveelste keer het forum stampvoetend verlaten.

Dit is niet je sterkste bijdrage. Dikwijls heb je doordachte meningen, ongeacht of anderen het daarmee eens zijn en de toonzetting kunnen waarderen.

 

Natuurlijk kan ik wel aangeven op welk moment dit draadje is ontspoord (meer dan één keer zelfs), maar dan zou ik even moeten zoeken en daar heb ik geen zin in. Ik wijs dus geen schuldige aan, maar dat van ontsporing sprake is, kun jij toch ook niet ontkennen? “Wanneer is een cache een goede cache” is de titel.

 

Niet kunnen discussiëren? Een bekend verschijnsel: mensen die hun gelijk niet krijgen, verwijten anderen dat zij niet kunnen discussiëren.

 

Verder heb ik geen enkele behoefte om welke hond of wolf dan ook te slaan.

 

En dan nog je trol-opmerking. Meestal beledig je hele bevolkingsgroepen, maar nu wordt je wel heel persoonlijk hatelijk. De koning en het gepeupel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...