Spring naar bijdragen

Gezocht! (Groepen) Mensen Met Cc Database's


barny

Aanbevolen berichten

Iedereen heeft zijn opgeloste en niet gevonden coords in GSAK toch? Sterker nog ik heb mijn gevonden CC's ook nog en daar help ik zo nu en dan ook wel eens iemand mee.

Leuke van helpen is dat het ook wel eens iets oplevert.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Heen database, ooit account gehad bij leax om t ekijken hoe en wat en binnen 2 dagen een ip-ban. En trots op. Kan ik iets niet oplossen, dan niet. En soms lift ik mee met vrienden. Vriend van mij heeft al die papagaaien opgelost, ik krijg daar echt de kreibels van. Maar als hij gaat en ik ben toevallig mee, dan zet ik toch echt mijn naam wel in dat boekje.

 

Zo handel ik dus ook.

Het meeste in de buurt is wel op te lossen.

Hetgeen niet op te lossen is, komt nog wel of gaat vanzelf weer weg :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb geen GSAK, alleen een stapel papier met opgeloste mysteries, maar heb daarvan de meeste caches nog niet gezocht.

En anderen helpen? Ik wil wel hints geven, maar geen coördinaten. Wil die zelf ook niet krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb geen GSAK, alleen een stapel papier met opgeloste mysteries, maar heb daarvan de meeste caches nog niet gezocht.

En anderen helpen? Ik wil wel hints geven, maar geen coördinaten. Wil die zelf ook niet krijgen.

Helemaal mee eens. Ik heb ooit eens van 1 cache de coordinaten gekregen terwijl ik alleen een tip over de puzzel wilde. Die cache is nog steeds niet gelogd... Eerst de puzzel oplossen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om heel eerlijk te zijn heb ik helemaal geen database vol gestouwd met caches.

Wanneer ik op pad ga heb ik alleen die caches in de gps staan die ik graag wil doen die dag, meestal een stuk of 2 of 3.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Hallo all,

 

Ik ben OOK in het bezit van: een data base met corrected coords.

 

En nu dus in afwachting wie mij met een fake-account gaat lastig vallen.

 

Dus kom maar op!!

Als je er om vraagt moet je ook niet klagen.

 

 

Ha die Wolojoli,

 

Mij hoor je niet klagen, ben alleen benieuwd wie mij gaat lastig vallen.

 

En jij bent de eerste ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Hallo all,

 

Ik ben OOK in het bezit van: een data base met corrected coords.

 

En nu dus in afwachting wie mij met een fake-account gaat lastig vallen.

 

Dus kom maar op!!

Als je er om vraagt moet je ook niet klagen.

 

 

Ha die Wolojoli,

 

Mij hoor je niet klagen, ben alleen benieuwd wie mij gaat lastig vallen.

 

En jij bent de eerste ;-)

Ik heb geen fake-account, dus hoe kan ik je daar dan mee lastig vallen?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Ik heb geen GSAK, alleen een stapel papier met opgeloste mysteries, maar heb daarvan de meeste caches nog niet gezocht.

En anderen helpen? Ik wil wel hints geven, maar geen coördinaten. Wil die zelf ook niet krijgen.

Helemaal mee eens. Ik heb ooit eens van 1 cache de coordinaten gekregen terwijl ik alleen een tip over de puzzel wilde. Die cache is nog steeds niet gelogd... Eerst de puzzel oplossen.

 

 

Ik heb geen GSAK, alleen een stapel papier met opgeloste mysteries, maar heb daarvan de meeste caches nog niet gezocht.

En anderen helpen? Ik wil wel hints geven, maar geen coördinaten. Wil die zelf ook niet krijgen.

Ook hier geen database en al zeker geen fakeaccounts. Ik ben wel lid van twee teams, dus als ik zou willen.... (maar waarom zou ik).

We hebben nog nooit coördinaten gevraagd of gekregen, maar wel hints van de CO gevraagd. Dat vind ik wel leuk, want ik kan dan soms een volgende puzel zelf oplossen. Natuurlijk krijgen we niet altijd een hint, da's balen maar het recht van de CO. We hebben gelukkig wel familieleden die cachen en/of heel handig zijn met sommige vraagstukken die we kunnen inschakelen bij bepaalde vraagstukken en daar maken we soms gebruik van. Geen oplossing kunnen vinden, jammer dan. Er zijn zoveel andere caches te doen. Als we heel Nederland leeg hebben, zullen we nog wel eens naar de onopgeloste mysteries kijken. :wink2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...