Spring naar bijdragen

Gezocht! (Groepen) Mensen Met Cc Database's


barny

Aanbevolen berichten

Ik moet er serieus tijd voor maken om me in GSAK te gaan verdiepen. Zoals ik vaak lees is dit de wondertool! Maar of ik een database bijhoud? Ik heb een excell file waar ik voor mezelf info in bijhoud zoals bonusnummers (om niet kwijt te raken) en coords van opgeloste mysteries. Maar that's it.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...
ReizenReizen

toch weer jammer.iedereen kent het fenomeen, vele doen het. Zoveel verschillende CC databases. waarom niet samenvoegen online plaatsen en een linkje.

Ik voorzie al een hoop commentaar en CO die dreigen hun cache offline te halen. Is dat niet het paard achter de kar spannen. Je cache staat vast al in een CCD en word dus al regematig vermaakt tot opraper.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

er is maar 1 complete en up to date CC database

alle andere zijn rip off's daar van en naarmate de tijd verstrijkt veroudert

het openlijk online gooien is gelijk de doodsteek voor die database omdat het up to date en vernieuwt blijft door ruilhandel

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Openlijk online gooien, dan. Geoleaks pakt het wel op en maakt er een handig systeem van, dat up to date wordt gehouden door alle nepcachers, die toegang krijgen na een substantiële 'donatie'. En zo spekken malafide figuren door de onverzadigbare puntenhonger van cachers hun zakken dankzij de creatieve inspanningen van cache-eigenaren. Walgelijker kan het bijna niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

CC-database, is dat net zoiets als Geoleaks?

 

Oh, het antwoord is reeds gegeven door Vlinder al vind ik de term cachers misplaatst. Zeg dan liever verstandelijk gehandicapten.

bewerkt door Odlaniger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Openlijk online gooien, dan. Geoleaks pakt het wel op en maakt er een handig systeem van, dat up to date wordt gehouden door alle nepcachers, die toegang krijgen na een substantiële 'donatie'. En zo spekken malafide figuren door de onverzadigbare puntenhonger van cachers hun zakken dankzij de creatieve inspanningen van cache-eigenaren. Walgelijker kan het bijna niet.

 

Eh, cachers... Zijn dat cachers met kleurtjes op de toetsjes van hun gps?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag ik verzoeken om het woord cachers niet te gebruiken? Dát kán echt niet op het forum :bangin:

 

Ik gebruik het woord gehandicapt óók zó min mogelijk. Een goede vervanger is beperkt. En wie van ons heeft géén beperking?

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het alleen om punten gaat kun je beter Muzzee cachen gaan doen. De stickers hangen meestal op oog hoogte. tevens kun je trails lopen van een honderd stuks per trail.

Maar even ontopic hoe kan je z´n Db alleen door ruil handel up to date houden als iedereen die er aan me doet eerst die 19k caches gaat lopen die er al in zitten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na net een uurtje zoet geweest te zijn geweest met de 21 paginas over hoe je cached. (inclusief zeker 20 lamballende postjes en x postjes in een taal die ik niet spreek)

Een post waar op ik wil reageren, maar compleet of topic. Dus ik zal proberen een nieuw topic te openen.

Maar hieral wel vast een reactie.

Er word regelmatig denigrerend gesproken over de mensen die de oprapers alleen maar doen. Of niet WILLEN puzzelen, Of te lui zijn om een multie te lopen.

We/ze worden gezien als "buldozers" "veelplegers" "puntenjagers".

Wat als je beperkt word tot die caches omdat je de rest niet "kunt'

Zie mijn nieuwe post over een uurtje ofwat. Moet het wel redelijk onder woorden brengen anders ehm... tja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kees leuk dat je er weer ben, zaterdag even een colatje drinken bij het Gapp event van onze bijde vriend?

maar de ruilhandel gaat als volgt ik heb coords die jij wil hebben jij heb vast wel coords die nog niet in de BD staan, mooi toch? zo helpen we elkaar

waarom zou bijvoorbeeld een Belg allemaal rare puzzels moeten oplossen als hij mooie plekken en/of cache's wil zien in Groningen?

hij wat eindcoords van cache's in Groningen wij weer wat in België

 

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vrijdag eerst in zaandam een builoft en kom zaterdag naar huis wat 400 mtr van het event is. Dus ik ben er in de middag en lijkt me erg gezellig om na het laatste COME event al weer 2 jaar geleden samen een colatje te nuttigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kees leuk dat je er weer ben, zaterdag even een colatje drinken bij het Gapp event van onze bijde vriend?

maar de ruilhandel gaat als volgt ik heb coords die jij wil hebben jij heb vast wel coords die nog niet in de BD staan, mooi toch? zo helpen we elkaar

waarom zou bijvoorbeeld een Belg allemaal rare puzzels moeten oplossen als hij mooie plekken en/of cache's wil zien in Groningen?

hij wat eindcoords van cache's in Groningen wij weer wat in België

 

 

 

Eindelijk eens iemand die publiekelijk toegeeft om via bijeen vergaarde eindcoords de caches bijeen raapt op een manier wat de cache-owners niet voor ogen hadden met het maken en leggen van hun caches.

In mijn beleving gaan vele mooie multi's zo op een hoop met de oppikkers.

Maar ja, ieder zijn meug. Ik hou er in ieder geval niet van.

 

haxepaxe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat als je beperkt word tot die caches omdat je de rest niet "kunt'

 

Tja, dan heb helaas volgens sommige cachers niet het recht om te genieten van het vinden van die, voor jou, niet te oplossen mystery/multi cache. Gelukkig volgens veel anderen wel. Maar dat is hier een veel aangesneden discussiepunt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Barny is eerlijk met het toegeven dat hij oneerlijk is. Hij beseft in al zijn eerlijkheid niet dat hij het geocachen daarmee in hoge mate devalueert.

Zelf heeft hij onlangs een cache gepubliceerd met twee eindcoördinaten, één voor de veelplegers en de andere voor de "echte cacher". Zelfspot, al heeft hij dat waarschijnlijk niet door.

En nu betrekt hij de Belgen er ook al in, alsof die geen puzzels kunnen oplossen. Niet iedere Belg heet Barny.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...