Spring naar bijdragen

Gezocht! (Groepen) Mensen Met Cc Database's


barny

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Barny, de cache ligt op een mooie locatie en leuk verstopt. Ik mis de voldoening omdat ik er zelf niets voor heb gedaan. Zo heel veel eindcaches kom ik niet tegen wat mij in extase brengt. Maar de weg er naar toe wel! Ik doe liever alle moeite voor een cache dan stom naar een plek toelopen, toevallig omdat daar een cache ligt!

 

Dat jij daar wel voldoening uithaalt, zegt misschien veel over jou. Maar wie ben ik om iemands plezier te bekritiseren???

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kortom, iedereen die met regelmaat direct naar het eindcoordinaat van een Multi loopt, mysterys logt zonder zelf gepuzzeld te hebben, of een boomcache logt terwijl de enige taak van die dag de catering is, en daar ook nog eens trots op is, verklaar ik voor gek.

 

... een beperkte verstandelijk gehandicapte cacher (met waarschijnlijk gekleurde toetsen op zijn GPSr) ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Kortom, iedereen die met regelmaat direct naar het eindcoordinaat van een Multi loopt, mysterys logt zonder zelf gepuzzeld te hebben, of een boomcache logt terwijl de enige taak van die dag de catering is, en daar ook nog eens trots op is, verklaar ik voor gek.

 

... een beperkte verstandelijk gehandicapte cacher (met waarschijnlijk gekleurde toetsen op zijn GPSr) ...

 

Dit is een pleonasme, dus je kunt die tosticacher (iemand met boter op zijn hoofd en GPS) beter weglaten.

Net zoals "een mooie vlinder", dat is ook dubbel. Tenminste, bijna altijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het cachen wordt weer eens van alle kanten belicht en dat vind ik altijd leuk, al hoef ik het nergens mee eens te zijn.

 

Voor mij is niet alleen het respect voor de CO belangrijk, maar ook respect dat ik voor mezelf heb. En dat heb ik niet met gratis verkregen eindcoördinaten en oplossingen van puzzels. Dat voelt voor mij als dubbel verraad, voor de CO en voor mezelf. Wel heb ik soms caches anders gedaan dan de bedoeling, maar altijd op eigen kracht. En dan waren het geen caches met mooie WP´s, want die loop/fiets ik in zijn geheel of ik doe ze niet.

 

Voorbeeld: een tocht door mijn woonplaats van 30 km met als WP's stickers op o.a. lantaarnpalen met aanwijzingen. Leuke cache voor toeristen om veel interessante locaties te zien, maar ik ken mijn woonplaats al 63 jaren. Uitdaging voor mij om de Multi met gezond verstand op te lossen op de bank met pen en papier. Hele avond mee bezig geweest, in die tijd had ik de tocht ook kunnen fietsen, maar wel de kick dat het mij op die manier is gelukt. Aan de CO verteld hoe ik het had opgelost.

 

Nog een voorbeeld (zelfde CO): een erg lastige mysterie, waarmee ik na een week nog geen steek verder was. Toen geprobeerd in de geest van de CO te kruipen, hoe zouden zijn hersenen hebben gekronkeld. En ik ben er uit gekomen. Aan de CO verteld hoe ik het had gedaan en dat leidde tot een extra hint: "het kan ook via.....".

 

De betreffende CO heeft vervolgens uit gespeelde wraak een cache van mij op alternatieve wijze gelopen. Maar wel met een flinke omweg, soms zijn er valkuilen.

 

En zo beleef ik veel plezier en ben ik ervan overtuigd dat ik de CO en mezelf respecteer.

 

Is getekend,

O. Landerig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het cachen wordt weer eens van alle kanten belicht en dat vind ik altijd leuk, al hoef ik het nergens mee eens te zijn.

 

Binnen een discussieforum is geen enkele mening zaligmakend. Dat zou immers meteen einde discussie betekenen.... Wie hier met enige zin voor relativering rondwaart kan er inderdaad veel plezier aan ontleden. Voor de overige deelnemers is dit platform een onnodige zelfkwelling. Wie denkt hier zijn of haar gelijk te kunnen gaan halen kan die illusie maar beter in een cache duwen en verstoppen.... Kortom, DEZE stelling van jou deugt! Voordat je naast je schoenen gaat lopen..... Bij veel andere stellingen gaat dat wat minder op.... grin grin.... maar dan vallen we weer terug op de eerste zin.... En die geldt voor ons allemaal! Ook voor mij.... Gelukkig maar.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Bij veel andere stellingen gaat dat wat minder op"

Zoals?

 

Overigens heb ik er een hekel aan naast mijn schoenen te lopen, want dan zijn mijn schoenen te groot of te klein en loop ik het risico met mijn sokken in de hondenpoep te trappen om vervolgens over mijn eigen schoenen te struikelen. En ik kan het weten, want mijn hond, inmiddels bekend als sponsor van het geocachen, mag zich dan weliswaar gedragen als een macho, het blijft een schijtlijster.

 

Edit: even kijken of ik nog on topic ben. Gelukkig wel.

bewerkt door Odlaniger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh jammer voor je gluppie dat je geen voldoening heb gekregen van het vinden van juist die ene cache op die mooie locatie en ook nog eens mooi verborgen

maar dan zal de voldoening van al de 72% tradies die je in je geoloopbaan gevonden heb ook wel niet groot zijn geweest daar heb je zelfs nog veel minder voor hoeven te doen, volgens mij is die tjonger trail namelijk een fietstocht heen en terug vol met favoloze micro's

 

eigenlijk heel verwonderlijk en prijswaardig dat je nog volhoud al dat cachen zonder de voldoening te voelen door al die makkelijke haveloze oprapers

 

 

barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uitdaging voor mij om de Multi met gezond verstand op te lossen op de bank met pen en papier. Hele avond mee bezig geweest, in die tijd had ik de tocht ook kunnen fietsen, maar wel de kick dat het mij op die manier is gelukt. Aan de CO verteld hoe ik het had opgelost.

Ja dat wilde ik ook met zw. En hem dan toch lopen als zout in de wonde voor de co. Helaas niet gelukt. Gelukkig lijd ik aan faalvreugde. In ieder geval heb ik de voldoening dat ik niet aan je heg heb staan trekken. Dan had ik misschien moeten helpen met witten.

bewerkt door Diederikus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De hint is dus wel overgekomen, maar helaas heb ik al het witwerk zelf moeten doen. En ook de heg wacht op een helpende hand, al dan niet in verband vanwege brandend zand of onderwaterland.

Maar de bitterballen, zoute haring en zure bommen hou je tegoed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed dat je niet aan de heg hebt staan rukken. Gelukkig nog cachers met respect voor de natuur.

 

Leg eens uit: wat bedoel je met vaalvreugde?

Vaalvreugde is vreugde in het schrijven. Als je niet vaalt, valt er ook weinig te schrijven. Mijn DNF logs zijn meestal de beste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De hint is dus wel overgekomen, maar helaas heb ik al het witwerk zelf moeten doen. En ook de heg wacht op een helpende hand, al dan niet in verband vanwege brandend zand of onderwaterland.

Maar de bitterballen, zoute haring en zure bommen hou je tegoed.

Ik ben al blij met een tosti. Maar ik moet me een beetje inhouden, anders beschuldigt Vlinder Barny ervan dit draadje te zijn begonnen om het geocafé weer nieuw leven in te blazen. En je weet dat hij niet van blaasvoetbal houdt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...