Spring naar bijdragen

Gezocht! (Groepen) Mensen Met Cc Database's


barny

Aanbevolen berichten

lachen od,

iedereen die vraagt om oplossingen en bereid is om te ruilen kan bij mij terecht

die Belg waar ik het over had kan wel pussels oplossen maar had totaal geen zin om de idioterie van de pusselmaker te doorgronden,

hij is een echte cacher die cachet om op interessante plekjes of mooie cache's te bezoeken

voor de puntjes zou hij anders wel ergens een 1 of andere trail afrossen

 

Barny

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

kees leuk dat je er weer ben, zaterdag even een colatje drinken bij het Gapp event van onze bijde vriend?

maar de ruilhandel gaat als volgt ik heb coords die jij wil hebben jij heb vast wel coords die nog niet in de BD staan, mooi toch? zo helpen we elkaar

waarom zou bijvoorbeeld een Belg allemaal rare puzzels moeten oplossen als hij mooie plekken en/of cache's wil zien in Groningen?

hij wat eindcoords van cache's in Groningen wij weer wat in België

 

 

Barny

Hou jij je cc-database bij in gapp?

CO-latje?

bewerkt door Diederikus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

lachen od,

iedereen die vraagt om oplossingen en bereid is om te ruilen kan bij mij terecht

die Belg waar ik het over had kan wel pussels oplossen maar had totaal geen zin om de idioterie van de pusselmaker te doorgronden,

hij is een echte cacher die cachet om op interessante plekjes of mooie cache's te bezoeken

voor de puntjes zou hij anders wel ergens een 1 of andere trail afrossen

 

Barny

SMS

 

Save My Soul dus.

Een idiote puzzelmaker, een echte cacher. Mooie caches van een idioot.

Vrouwen schijnen van Venus te komen en mannen van Mars, maar Barny is een maanmannetje.

bewerkt door Odlaniger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vrouwen schijnen van Venus te komen en mannen van Mars, maar Barny is een maanmannetje.

 

Volgens een paar boeken die ik wel eens gelezen heb, kunnen de bewoners van Venus en Mars niet goed met elkaar communiceren (laat staan dat ze dat met maanmannetjes kunnen). Wel zijn ze heel goed met naar elkaar schreeuwen, verwijten maken en elkaar niet respecteren in hun mening en andere denkwijze.

 

Grappig dat ik dat hier vaak bevestigd zie.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En zullen best mensen zijn die de coördinaten soms doorgeven aan anderen, maar da's mijns inziens niet veel anders dan meelopen met iemand anders die een mystery voor je heeft opgelost. Ik geloof niet dat er op grote schaal oplossingen van mystery's en eindplekken van multi's worden gedeeld. Daar is geen enkel bewijs voor en dit onderwerp is alleen gebaseerd op een gevoel. Dus: zinloze discussie op basis van negatieve gedachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En zullen best mensen zijn die de coördinaten soms doorgeven aan anderen, maar da's mijns inziens niet veel anders dan meelopen met iemand anders die een mystery voor je heeft opgelost. Ik geloof niet dat er op grote schaal oplossingen van mystery's en eindplekken van multi's worden gedeeld. Daar is geen enkel bewijs voor en dit onderwerp is alleen gebaseerd op een gevoel. Dus: zinloze discussie op basis van negatieve gedachten.

 

Ik zou zeggen.... Draai je nog eens om en slaap lekker verder.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

En zullen best mensen zijn die de coördinaten soms doorgeven aan anderen, maar da's mijns inziens niet veel anders dan meelopen met iemand anders die een mystery voor je heeft opgelost. Ik geloof niet dat er op grote schaal oplossingen van mystery's en eindplekken van multi's worden gedeeld. Daar is geen enkel bewijs voor en dit onderwerp is alleen gebaseerd op een gevoel. Dus: zinloze discussie op basis van negatieve gedachten.

 

Ik zou zeggen.... Draai je nog eens om en slaap lekker verder.....

 

 

Wat een flauwe opmerking... ik zeg niet dat de cc-databases niet bestaan en niet gedeeld worden, maar het voert te ver om te stellen dat dit een groot probleem is.

Laat ik het dan anders stellen: geef eens voorbeelden van wat logs waaraan je twijfelt. Waarvan je vermoedt dat die persoon de coördinaten op "illegale" wijze verkregen heeft. Kijk, dán stappen we af van "ik heb het gevoel dat..." en hebben we concretere bewijzen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nooit op een event geweest Jeroen? Vlogen toen de coordinaten niet om je oren, als je dat had gewild? Wel eens gekeken op Geoleaks welke namen je daar allemaal tegen komt.. .? Nooit coordinaten uitgewisseld met Cachevrienden en passanten? Natuurlijk kun je en mag je het van mij zien als " meelopen met een ander " maar flauw of niet... Een heel klein beetje naïef is het wel..... Overigens maakt het mij niets uit hoor.... Als ze op mijn pad komen ga ik er niet over struikelen.... Behalve Barny loopt er niemand mee te koop..... De rest " fluit zijn liedje en vervolgt zijn weg.... ". Net als in het echte leven....

 

 

Bij een multi zou ik het nooit doen. Dan doe je jezelf veel te kort.

bewerkt door Team Tabak
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is Team Tabak weleens op een Event geweest?


Sorry, wij cachen solo, maar vinden het daarnaast superleuk om naar Events te gaan, én om ze te organiseren.

Ik kan me totaal niet vinden in het beeld wat nu geschept wordt over events. En neen, de coördinaten vlogen ons die dagen niet om de oren! Wél hebben we altijd erg leuke dagen met een hoop lol

Jeroen: Probeer lekker je eigen plan te trekken en neem advies aan van cachers en CO's die een goed advies aan willen bieden. Nogmaals héél veel succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uiteraard kikkertje (je moet alles uitproberen) maar wij hebben er niet veel, zeg maar niets mee. Het spijt me. Mag dat? Maar ik kan me best voorstellen, dat anderen het hartstikke leuk vinden. En je moet even goed lezen..... Ik schrijf "Als je had gewild...." Nog één voorbeeld om te bewijzen hoe naïef je kunt zijn. Nog niet zo heel lang geleden had een cacher uit het westen van het land de complete database van Corrected Coords online gezet.... Toen was IK zo naïef om daar op dit forum kort melding van te maken..... Binnen de kortste keren had ik mailtjes binnen met de vraag waar men het kon vinden..... Uiteraard heb ik er ook gekeken (ik ben de Paus niet) al was het alleen maar om te kijken welke mensen zich als "member" hadden aangemeld.... Afijn, je begrijpt het al...... Rode oortjes en natte oogjes.... Binnen de kortste keren stonden de mysteryleggers uiteraard op hun achterste hoeven (kon ze geen ongelijk geven) en de plaatser van de site moest nederig het hoofd buigen.... Weg site. Maar de belangstelling voor het gebeuren was groot..... Ik vind het lovend wanneer jij en anderen er geen gebruik van wensen te maken, maar ga niet ontkennen, dat vele van jouw medehobbyisten er niet op zijn minst heel erg nieuwsgierig naar waren en nog zijn..... Ik probeer me zo voorzichtig mogelijk uit te drukken.... Het is net als met sex..... we praten er graag over, maar het liefst niet over onze eigen belevenissen.... En misschien is dat wel goed zo....

 

Ik ga hier niemand de maat nemen. Iedereen mag het doen op zijn of haar wijze. Voor mezelf heb ik grenzen bepaald en dat zou iedereen moeten doen. En dat die grenzen voor de één bij Wuustwezel liggen en bij de ander rond Malakka, dat moet iedereen voor zichzelf bepalen. Maar daar gaat het in deze discussie niet om. Ik heb slechts gereageerd op het mailtje van Jeroen, waarin hij schrijft, dat het allemaal wel meevalt en dat we drijven op gevoel..... En tja.... dan moet ik toch even met een glimlach de pen hanteren.... Dat willen we toch hier? Lekker discussiëren? Of gaan we dat ook ontkennen en zie ik dat helemaal fout?

 

Veel succes met je event en veel plezier daar in het verre en vooral winderige Den Helder!!!! Ik gun het je van harte!

bewerkt door Team Tabak
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...