Spring naar bijdragen

Gezocht! (Groepen) Mensen Met Cc Database's


barny

Aanbevolen berichten

Waar een CC-database al niet toe kan leiden. Tijdje druk geweest om alle bijdragen van vandaag te lezen.

Ik hou het maar bij respect voor mezelf, dat leidt tot respect voor de CO. Volgens mij las ik ook iets dergelijks van T. Tabak.

Maar ja, ook respect wordt verschillend opgevat.

 

Ik wil één uitzondering maken. Vlinder, heb jij de eindcoördinaten van dat korte rokje voor me?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

 

Als CO sta ik cachers in/uit principe netjes te woord, maar ik reageer al lang niet meer op alle mailtjes

 

Dat vind ik nou echt een leuke.... Moet ik dus aannemen, dat de mailtjes, waarop jij niet meer reageert van de belastingdienst komen ????

 

Ik wil één uitzondering maken. Vlinder, heb jij de eindcoördinaten van dat korte rokje voor me?

 

Je hoeft niet zo ver... Kijk eens in de hutkoffer met gedragen kleren van je vrouw....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Dat vind ik nou echt een leuke.... Moet ik dus aannemen, dat de mailtjes, waarop jij niet meer reageert van de belastingdienst komen ????

 

 

 

De Belastingdienst stuurt zelden mailtjes. Alle dwangbevelen worden bezorgd door een vriendelijke postbode of deurwaarder.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In dit draadje waar het vele kanten op gaat, is ook geschreven over mysteries.

Daar wil ik natuurlijk ook iets over kwijt.

Ik hou van puzzelen, zelf maken en oplossen (niet die van mijzelf). De variatie aan mysteries is groot, soms heel origineel, van moeilijk tot vrijwel onoplosbaar. Vaak veel inventiever gemaakt dan de puzzels in een boekje.

Puzzels waarbij ik geen flauw idee heb waar ik moet beginnen vind ik minder aantrekkelijk, maar ook puzzels waarbij ik mij moet verdiepen in iets wat mij totaal niet interesseert. Zoals een cache die ik zag en die gaat over de termen en spelregels in het honkbal. Dus ook hier maak ik weer mijn eigen keuzes en de CO hoeft geen puzzeltjes te maken die ik leuk vind.

 

Tegenwoordig los ik minder mysteries op, omdat ik besef dat ik wel 100 eindcoördinaten op de plank heb liggen van caches die ik waarschijnlijk nooit zal bezoeken.

 

En dan kom ik bij mijn eigen mysteries. Ik heb er al enkele gearchiveerd en er volgen er meer, want hoewel ik de puzzels niet slecht vind worden het uiteindelijk oppikkers.

Van de andere kant: wel leuk voor mensen die om welke reden dan ook aan huis zijn gebonden en graag bij de open haard een puzzel oplossen om vervolgens voor hun geploeter te worden beloond met een doosje in een bosje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik mag als topick starter toch wel zeggen dat dit een mooi draadje is geworden met allerhande onderbouwende meningen en respect vol naar elkaar toe

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dan kom ik bij mijn eigen mysteries. Ik heb er al enkele gearchiveerd en er volgen er meer, want hoewel ik de puzzels niet slecht vind worden het uiteindelijk oppikkers.

Wat is de reden ervan dat het uiteindelijk oppikkers worden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

En dan kom ik bij mijn eigen mysteries. Ik heb er al enkele gearchiveerd en er volgen er meer, want hoewel ik de puzzels niet slecht vind worden het uiteindelijk oppikkers.

Wat is de reden ervan dat het uiteindelijk oppikkers worden?

 

Het maken van een mysterie start bij mij met een puzzel-idee en een locatie die ik op het oog heb. Maar als men na het oplossen rechtstreeks naar de cache kan rijden en het niet meer dan een doosje is, dan noem ik het een oppikker. Beetje zelfkritiek kan geen kwaad. Heeft zoals ik eerder schreef ook weer te maken met respect naar mezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

En dan kom ik bij mijn eigen mysteries. Ik heb er al enkele gearchiveerd en er volgen er meer, want hoewel ik de puzzels niet slecht vind worden het uiteindelijk oppikkers.

Wat is de reden ervan dat het uiteindelijk oppikkers worden?

 

 

Het maken van een mysterie start bij mij met een puzzel-idee en een locatie die ik op het oog heb. Maar als men na het oplossen rechtstreeks naar de cache kan rijden en het niet meer dan een doosje is, dan noem ik het een oppikker. Beetje zelfkritiek kan geen kwaad. Heeft zoals ik eerder schreef ook weer te maken met respect naar mezelf.

 

 

Oké, prima, niks mis mee. Je houdt je eigen standaard dus hoog.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kantersbabes: Heb jij óók weleens mysteries waar uren puzzelwerk in zit, bij een boom gevonden? Een micro met een steentje er op??

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

Wat is de reden ervan dat het uiteindelijk oppikkers worden?

 

Het maken van een mysterie start bij mij met een puzzel-idee en een locatie die ik op het oog heb. Maar als men na het oplossen rechtstreeks naar de cache kan rijden en het niet meer dan een doosje is, dan noem ik het een oppikker. Beetje zelfkritiek kan geen kwaad. Heeft zoals ik eerder schreef ook weer te maken met respect naar mezelf.

 

 

Dit vind ik toch wel een beetje dubbel. Bij een mysterie ligt het zwaartepunt voor de meesten toch bij de puzzel? Gezien het feit, dat wij heel wat mysteries op oninteressante plekken hebben aangetroffen, denken veel CO's er blijkbaar zo over. Zij barsten van de fantasie waar het de puzzel betreft, maar falen in dat opzicht hopeloos waar het de verstopplek aangaat....

 

Je hebt dus een keuze. Hetzij maak je een mooie traditional, waarbij het om de locatie gaat. Een mooie plek met een mooie fantasierijke cache. Of je maakt een leuke puzzel met de nadruk op de puzzel en accepteert, dat je cache na het oplossen een simpele tradi wordt. Die acceptatie is niet zo moeilijk, want dat wist je toen je eraan begon....

 

Er is ook nog een derde mogelijkheid.... Je maakt een leuke puzzel, die goed oplosbaar is voor het gros van de cachers en waarvoor Geoleaks niet onmiddellijk geraadpleegd hoeft te worden en je leidt de puzzelaar naar een interessante locatie met een fraai uitgevoerde cache. Dan heb je als CO het ultieme bereikt en krijg je van mij een favo!!!

bewerkt door Team Tabak
  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...