Spring naar bijdragen

Robert, Bouwer Van Collega Cache Sites, Genomineerd Als Geocacher Van


Mars Express

Aanbevolen berichten

Geocaching.com heeft wat nieuws, de “Geocacher van de maand”. :thumbup:

 

Als de eerste geocacher van de maand zijn 4 personen genomineerd, en één daarvan is een Nederlander, Robert – de bouwer van collega geocaching websites in Nederland en Italië. Het lijkt mij leuk als de eerste geocacher van de maand een Nederlander is! Stem jij ook?

 

http://blog.geocaching.com/2011/08/geocacher-of-the-month-nominees-add-your-comments/

 

Groeten, Marcel.

 

'Nederlandse' versie: http://blog.geocaching.com/nl/2011/08/geocacher-of-the-month-nominees-add-your-comments/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ha ha ha die Lepman,

 

Ik denk dat Willxxxii echt nog wel eens aan bod komt om als geocachers van de maand te worden uitgekozen,(en terecht) maar ik ben ook bang zodra het nieuwigheidje er van af is hoor je er (hier) niets meer van.

 

Robert doet daarentegen ook erg veel voor een groepje mensen die zijn kunde gebruiken, groundspeak inclusief,

 

daarom vind ik de nominatie vanuit het te verwachte kringetje echt leuk voor Robert en de werkelijke nominatie van de laatste overgebleven 4 een blijk van waardering vanuit groundspeak voor zijn tomeloze inzet ten gunste van groundspeak zelf.

 

Jammer dat Groundspeak niet zelf erg handig is met de voorbeeld cache’s van de andere genomineerde, in 1 van die pagina zitten nog al wat hiaten en de ander aangeprezen is een in huis cache als ik het goed begrijp, niet iets wat ten voordele gezien kan worden.

 

 

 

Barny

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je het niets vindt, kun je het toch gewoon negeren? Je HOEFT niet alles te lezen en je HOEFT niet op alles te reageren. En als je vindt dat iemand anders een betere kandidaat is voor Geocacher of the Month, dan nomineer je die ander toch? It's up to you! Maar om dan maar meteen een draadje te gaan lopen verzuren... Lekker voor de sfeer hier....

Sommigen zullen het wel leuk vinden om via deze weg gewezen te worden op het feit dat er een Geocacher of the Month aan gaat komen. En natuurlijk mag je zelf kiezen over wie je nog wat extra's aangeeft. Het is uiteindelijk een jury die de beslissing neemt wie het wordt, dus het gaat nog niet eens om het aantal stemmen, maar om de reden waarom je vindt dat juist die persoon in aanmerking komt voor de titel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je het niets vindt, kun je het toch gewoon negeren? Je HOEFT niet alles te lezen en je HOEFT niet op alles te reageren. En als je vindt dat iemand anders een betere kandidaat is voor Geocacher of the Month, dan nomineer je die ander toch? It's up to you! Maar om dan maar meteen een draadje te gaan lopen verzuren... Lekker voor de sfeer hier....titel.

 

Misschien had je zelf ook je eigen raad op moeten volgen.

 

Het zal nu altijd zo zijn dat er voor en tegenstanders van genomineerden zijn bij dit soort 'verkiezingen'.

En ja het zal ook altijd zo zijn dat mensen die er zeker voor in aanmerking komen nooit genoemd gaan worden.

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je het niets vindt, kun je het toch gewoon negeren? Je HOEFT niet alles te lezen en je HOEFT niet op alles te reageren. En als je vindt dat iemand anders een betere kandidaat is voor Geocacher of the Month, dan nomineer je die ander toch? It's up to you! Maar om dan maar meteen een draadje te gaan lopen verzuren... Lekker voor de sfeer hier....

 

Natuurlijk, fijn dat mensen die nieuwe features ontdekken op de geocaching.com website deze delen met de Nederlandse cache gemeenschap. Daar kan niemand op tegen zijn, maar dit is niet de insteek die de OP heeft met het plaatsen van dit forum bericht. Hier wordt verzocht om vooral te stemmen op één bepaalde persoon. Waardoor de Geocacher of the Month contest gedegradeerd wordt tot een wedstrijdje: "wie kan de meeste stemmers optrommelen." Wat afbreuk doet aan alle genomineerden en hun prestaties voor de globale cache gemeenschap.

 

Ik kan me niet voorstellen dat een genomineerde blij wordt als hij een dergelijke verkiezing wint, puur op basis van oproepen op fora. Dan heb je een oorkonde die nagenoeg dezelfde waarde heeft als een diploma van Hogeschool Inholland.

  • Top! 6
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik las net de Geocaching Blog en ik zag dat er een aantal mensen genomineerd zijn, waaronder Robert, wat natuurlijk erg leuk is, en hij verdient het ook wel. Maar als ik dan daaronder alle oppervlakkige votes zie van mensen die op het forum komen en op hem voten omdat het hen opgedragen wordt, terwijl ze soms niet eens weten wie het is en terwijl ze niet kijken naar de andere genomineerden, vind ik dat toch best wel triest. Ik heb het nu overigens niet over alle voters die op hem hebben gestemd.

 

Ik zie trouwens dat ik niet de enige ben met deze mening, en ik hoop dat de titel gaat naar degene die 'm het meest verdient! :thumbup:

bewerkt door DiedB
  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...