Spring naar bijdragen

Robert, Bouwer Van Collega Cache Sites, Genomineerd Als Geocacher Van


Mars Express

Aanbevolen berichten

Goh, hoe krijgen we het weer voor elkaar. Verkiezingen en topics met de vraag of je ergens op wilt stemmen zijn er altijd al geweest. Altijd werd daar dan op gereageerd met 'gestemd', 'gedaan', 'nog 1 erbij'. Maar nu het iemand van global is wordt er meteen weer negatief op gereageerd. Nooit is er een discussie over waarop je eigenlijk stemt, nu wordt er opeens moeilijk over gedaan.

Voor de ongelovigen Tomassen:

 

Ik heb gestemd op een Nederlander. Wie dat is maakt me niet uit, het feit dat er tussen 3 gekozen mensen een nederlander zit op deze hele wereld vind ik bijzonder genoeg om daarop te stemmen.

  • Top! 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Stemmen is iets persoonlijk en kan door iedereen op zijn eigen manier worden uitgelegd.

In dit geval zelfs zonder de motivatie te lezen. Dat het een Nederlander is, is voldoende.

Dan kan GS misschien beter gewoon een aantal verschillende nationaliteiten nomineren zonder motivatie. Scheelt een lap tekst op die blog-pagina ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de voorbeelden van Waldio heb ik ook niet gestemd.

En om een ander voorbeeld te noemen; Geocacher van het jaar; Kruimeldief.

Zoek dat topic even op dan, daar was ik het ook niet mee eens omdat ik Kruimeldief geen geocacher vind.

Beetje sneu om het er weer op te gooien dat het om iemand van Global gaat.

En dat het een Nederlander is is voor mij ook zeker geen reden om te stemmen, dan liever helemaal geen stem uitdelen.

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgende maand woord de oprichter/beheerder van geoleaks genomineerd hoorde ik in de wandelgangen :)

Is ook een Nederlander met een site die veel bezoekers trekt en ook veel besproken word en ook nog eens veel betekend voor de geocache gemeenschap.

 

Ik verwacht veel stemmen voor de oprichter/beheerder vanuit de Nederlandse en Belgische geocache gemeenschap!

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je de pagina goed leest dan wordt een genomineerde gekozen op basis van de nominatie en de onderbouwing van de additionele comments. Het is dus helemaal geen verkiezing waarbij de meeste stemmen gelden. Alleen een commentaar met je 'stem' heeft waarschijnlijk geen waarde.

 

Groeten,

Wiztel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo all,

 

Er staat: Geocaching.com heeft wat nieuws, de “Geocacher van de maand”.

En volgens mij is dit meer een publiciteitstunt??

(ik kan het ook mis hebben hoor)

 

Een "geocacher van de maand" cached en hier zou het gaan om

een "websitedesigner van de maand" verkiezing naar mijn idee?

 

Ik zou graag iemand anders willen zien als "Geocacher van de maand"

 

Wie weet er iemand die deze maand als Nederlandse "Geocacher van de maand"

vereerd mag worden??

 

Vriendelijke Groet,

 

Keske27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een "geocacher van de maand" cached en hier zou het gaan om

een "websitedesigner van de maand" verkiezing naar mijn idee?

Ik kan me herinneren dat dit ook het discussie punt was bij geocacher van het jaar hier op het forum. Moet de geocacher van het jaar iemand zijn die de meeste caches heeft gevonden? Of moet je iemand zijn die de leukste logjes schrijft? Of is het iemand die zich inzet voor de geocachers? Enz?

Dit is moeilijk, maar als je gaat nomineren op iemand die de meeste caches vind is er altijd al snel een winnaar. Als je gaat nomineren op de leukste logjes gaat het eigenlijk niet meer om cache vinden, maar om het logjes schrijven. Eigenlijk ook niks dus. En als je gaat kijken wie zich inzet voor het gemeenschap dan heeft dat ook eigenlijk niks te maken met het caches vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus oproep aan iemand die en veel en gevarieerd doet aan geocachen en leuke logjes schrijft en zelf caches legt en daarnaast nog meer doet voor de geocache gemeenschap en dan heb je misschien wat je zoekt?

 

edit: Ze omschrijven precies wat ze zoeken: a geocacher that stands out by inspiring other geocachers with their innovation, creative hides and/or logs, respect for the environment, and helpfulness.

 

Nu nog vertalen, denk zoiets:

 

een geocacher die opvalt door andere geocachers te inspireren met hun innovatie, creatieve gelegde caches en/of logjes, respect voor de omgeving en behulpzaamheid.

bewerkt door GeoVlinder
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo all,

 

Er staat: Geocaching.com heeft wat nieuws, de “Geocacher van de maand”.

En volgens mij is dit meer een publiciteitstunt??

(ik kan het ook mis hebben hoor)

Volgens mij gaat het hier gewoon om een wat ongelukkige bewoording. Dat je er meteen een publiciteitsstunt in ziet zegt misschien meer over...

 

Een "geocacher van de maand" cached en hier zou het gaan om

een "websitedesigner van de maand" verkiezing naar mijn idee?

Waar staat dat? Overigens is Robert voor meer dingen voorgedragen als allen "websitedesigner". Het is jammer dat GC niet wat meer in hun verhaaltje heeft gezet...

 

Ik zou graag iemand anders willen zien als "Geocacher van de maand"

Tja, als je graag iemand anders daar ziet, dan moet je misschien iemand voordragen?

bewerkt door wolojoli
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo all,

 

Mail naar de Broekies verstuurd word vervolgt.

 

Ik hoop dat er op deze manier eens een einde gemaakt kan worden met het geouwehoe.

tussen Global en .NL

 

We moeten er namelijk samen iets van maken om deze MOOIE hobby uit te oefenen en

niet elkaar af te zeiken.

 

Vriendelijke Groet,

 

Keske27

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Samen werken vind ik een prima idee! :thumbup:

 

 

Dat is ook mijn standpunt!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Dus een ieder die met olie gooit om de boel om zeep te helpen: (lees te verzieken)

 

Doe dat thuis in je achtertuin en geniet daar maar van!!!

Als je je gram niet hier op .NL en of/op Global kan halen.

 

En kijk wat je geliefde buren daar van vinden (vinden ze ook vast niet leuk)

 

Ben het geouwehoer nu zat.

 

Vriendelijke Groet,

 

Keske27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...