Goedweerloper Geplaatst 18 augustus 2011 Geplaatst 18 augustus 2011 (bewerkt) Het wordt wel erg off-topic zo. Zal ik er maar een PM van maken? Anders ga ik ook tegen mijn banner in. 18 augustus 2011 bewerkt door Goedweerloper
Voortrekkers Geplaatst 18 augustus 2011 Geplaatst 18 augustus 2011 De challenges app (voor iPhone iig) is inmiddels gesignaleerd Challenges
Waldio Geplaatst 18 augustus 2011 Geplaatst 18 augustus 2011 De challenges caches worden niet een nieuw cache type, zoals vele denken, maar het wordt iets apart naast geocachen, zoals bijv. trackables. Een challenge cache vinden kan ook niet via de bekende hide and seek pagina, maar via een aparte pagina op gc.com. Eerst werd er ook gedacht aparte punten uit te delen, dus het komt niet bij de finds, maar nu wordt het waarschijnlijk wel bij je finds opgeteld. Dit vind ik een achteruitgang.
Lepman Geplaatst 18 augustus 2011 Geplaatst 18 augustus 2011 Waarom? Voor cachers die van puntjes houden is het mooi en voor cachers die niets met puntjes hebben maakt het niet uit.
Bloodwoosj Geplaatst 18 augustus 2011 Geplaatst 18 augustus 2011 Het gerucht gaat dat de eerste Nederlandse Foto Challenge er een gaat worden in de trant van: "Breng een bezoekje aan Barny en ga met hem en een glaasje Cola op de foto" en dat diegene die dat als eerste lukt vervolgens een Actie challenge uit mag brengen die iets wegheeft van "Treed in contact met Lepman, ga een avond kroketjes met hem bakken en publiceer vervolgens het recept op gc.com". Degene die dat lukt bedenkt dan weer een nieuwe Challenge,enz. enz. Als we dan zo twee dagen verder zijn is de zogenaamde "Dutch Chain Challenge" geboren en voor we het weten staat heel geocachend Nederland al polonaise dansend in de rij te challengen Zonder gekheid, ik ben benieuwd naar wat er gaat gebeuren. Greetz Bloodwoosj.
Lepman Geplaatst 18 augustus 2011 Geplaatst 18 augustus 2011 Als Groundspeak echt slim is houden ze een Croquette of the Month verkiezing. Dan maken de puntjes zeker niet uit! Ik blijf het eeuwig zonde vinden dat er geen etenswaren in caches mogen worden gedaan...
Waldio Geplaatst 18 augustus 2011 Geplaatst 18 augustus 2011 Nog maar even online en nu al zijn er veel challenges gelogd. En er staan erbij die echt nergens opslaan: http://www.geocaching.com/challenges/view.aspx?cx=CX3 Nee, jammer. Dit is echt niet een vooruitgang op het geocachen. Het geocachen is het vinden van een cache, niet het doen van een uitdaging. Ik ben dan ook totaal voor het idee van Sanpetev: Ik zou het meer op prijs stellen als ze heirvoor een andere site zouden maken en dat Groundspeak een soort 'Startpagina' zou maken waarop je kan kiezen tussen de verschillende spelletjes die ze aanbieden (geocaching, challenges, andere creatieve bedenksels). Zo houdt je eea een beetje gescheiden. Wie heeft de engelse kennis en tijd om hier even een feedback topic voor aan te maken?
Belleblaozers Geplaatst 18 augustus 2011 Geplaatst 18 augustus 2011 En tegen beter weten in gaat nu iedereen een Kikker kussen en dat aan iedereen kenbaar maken. :crybaby: Nee, challenges staan ver af van het idee dat ik heb bij geocaching. :thumbdown:
smeule Geplaatst 18 augustus 2011 Geplaatst 18 augustus 2011 Ik zie al heel wat ideeën voorbij komen die niet zijn toegestaan, een challenge moet een vaste lokatie hebben, challenges die je overal kan "loggen" zijn alleen bedeeld aan GS. What are Worldwide Challenges? Worldwide Challenges are Challenges that have no fixed location, and involve a task to complete at a location of your choice. These closely resemble the former locationless caches or Waymarking categories. At first only Groundspeak issues Worldwide Challenges, but we will be asking the community for ideas through User Voice and adding the Worldwide Challenges with the most votes to the system. We'll try to have a new Worldwide Challenge each day. Klik
*BaJo* Geplaatst 18 augustus 2011 Geplaatst 18 augustus 2011 Als ik zo op m'n profiel kijk naar de nieuwe indeling krijg ik toch het idee dat ze niet meetellen voor de gevonden geocache puntjes. Dit omdat ze apart worden weergegeven. :thumbup: 1
team nessa Geplaatst 18 augustus 2011 Geplaatst 18 augustus 2011 Ze tellen wel mee bij de totalen, we hebben er 1 gedaan en bij de totalen is een puntje bijgeschreven. Tegenstemmen kan <<HIER>> 1
smeule Geplaatst 18 augustus 2011 Geplaatst 18 augustus 2011 De puntjes tellen wel degelijk mee. Do Challenges increase my Geocaching.com find count? Yes. Challenge completions and geocache finds are combined in your total stats count. However, you can hover over anyone's count to see how many caches and challenges the user has found and completed.
Cernunnos Geplaatst 18 augustus 2011 Geplaatst 18 augustus 2011 ik heb er net ook een gedaan om uit te proberen, maar bij mij zie ik hem niet in de totalen veranderen. (of het komt nog als er een vertraging in zit.) in mijn banner is het niet zichtbaar in ieder geval.
*BaJo* Geplaatst 18 augustus 2011 Geplaatst 18 augustus 2011 (bewerkt) krijg er bij mij ook een puntje bij omdat ik een cache heb gevonden challenge heb gedaan, wat een dom idee. Dan waren virtuals beter geweest. 18 augustus 2011 bewerkt door *BaJo*
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden