Spring naar bijdragen

Challenges


rhr_nl

Aanbevolen berichten

D'r zitten er daar aan de andere kant van de plas echt een serieus aantal flink met zweetdruppels op hun hoofd challenges te deleten heb ik zo'n idee.

Net eentje "completed", voorzien van een mooi commentaar en dito plaatje (make a picture of your butt to show groundspeak what you think of the new challenges) en nou is de hele challenge nog geen 5 minuten nadat ik hem uitgevoerd heb al gedelete.

Maar geen nood, we hebben het puntje nog als bewijs :no:

Dan mag je de mijne scoren ; http://www.geocaching.com/challenges/view.aspx?cx=CX31D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Met dank aan MacDD ben ik nu een briljante challenge ervaring rijker.

Ja het verhoogt de score.

Ik laat hem staan om aan te geven dat ik weet dat challenges bestaan maar er niets mee doe. Tenminste op dit moment het het hoog-kissingfrog-gehalte.

 

Jammer van hun inspanning. Het was even spannend wat er ging komen maar........

Over tot de orde van de dag

bewerkt door WBKWADRAAT
Link naar opmerking
Deel via andere websites

D'r zitten er daar aan de andere kant van de plas echt een serieus aantal flink met zweetdruppels op hun hoofd challenges te deleten heb ik zo'n idee.

Net eentje "completed", voorzien van een mooi commentaar en dito plaatje (make a picture of your butt to show groundspeak what you think of the new challenges) en nou is de hele challenge nog geen 5 minuten nadat ik hem uitgevoerd heb al gedelete.

Maar geen nood, we hebben het puntje nog als bewijs :no:

Dan mag je de mijne scoren ; http://www.geocaching.com/challenges/view.aspx?cx=CX31D

Bedankt voor het aanbod, maar bij die wat ik net completed had, had ik als commentaar geschreven dat het de enige was die ik ooit zou doen. Wel merkwaardig overigens dat de gemaakte en geuploade foto eveneens niet meer terug te vinden is in mijn gallery.

Censuur van de bovenste plank...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb een challenge gedaan om aan te geven wat mijn favoriete biermerk was? Wilde het even testen...Naja, je hebt iets te doen...Kikkers kussen and such heeft totaal niets meer met geocachen te maken en ik ga er ook verder niets mee doen....Had gehoopt dat het een soort nieuwe virtuals werden, op leuke/historische plekjes, maar daar lijkt het nu nog niet echt op....

 

Komt nog eens bij dat de reactie van die Jeremy ronduit arrogant is...zo ga je als bedrijf toch niet met de kritiek van je klanten om?

bewerkt door zirkulin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De reacties op diverse fora zijn niet mild. De "echte" geocacher lijkt deze nieuwe challenges liever vandaag dan morgen nog verdwijnen. Voor GS zal het het een nieuw melkkoetje zijn omdat je pm moet zijn om ze te mogen maken. Ik vind het prima dat er een nieuw iets wordt gepresenteerd, maar koppel het dan niet aan geocaches, maak er een los systeem van met een eigen puntentelling.

Bij mij is die ene challenge echter nog steeds niet terug te vinden in mijn totalen caches, alleen als losse challenge.

Kwalijk dat GS ook niet lijkt te luisteren naar zijn gebruikers. Helaas net twee dagen geleden mijn PM weer verlengd voor een jaar. Als ik dit had geweten had ik niet verlengd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@MacDD: Dat zeg ik, censuur van de bovenste plank.

Heb je deze al gezien? "Read this Jeremy"

Greetz Bloodwoosj.

 

Hee, eerder op gestem dan jij. LOL.

 

Mijn volgende challenge ; http://www.geocaching.com/challenges/view.aspx?cx=CX459

 

Cern, je kent me, als ik het er echt niet mee eens ben gebruik ik het systeem om te saboteren. LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cern, je kent me, als ik het er echt niet mee eens ben gebruik ik het systeem om te saboteren. LOL

LOL, ik stem me ook suf op de verschillende voorstellen, maar krijg dan tot nu toe binnen een aantal min mijn stemmen terug omdat ze worden afgekeurd, oftwel er gewoon niet naar gebruikers wordt geluisterd!

Kan daar erg slecht tegen en baal dat ik net twee dagen geleden mijn pm verlengd heb. Kan wel eens voor het laatst zijn.

 

Ook een mailtje die kant op gestuurd en ben benieuwd of ik een reactie krijg van Bryan maar ben er bang voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cern, je kent me, als ik het er echt niet mee eens ben gebruik ik het systeem om te saboteren. LOL

LOL, ik stem me ook suf op de verschillende voorstellen, maar krijg dan tot nu toe binnen een aantal min mijn stemmen terug omdat ze worden afgekeurd, oftwel er gewoon niet naar gebruikers wordt geluisterd!

Kan daar erg slecht tegen en baal dat ik net twee dagen geleden mijn pm verlengd heb. Kan wel eens voor het laatst zijn.

 

Ook een mailtje die kant op gestuurd en ben benieuwd of ik een reactie krijg van Bryan maar ben er bang voor.

 

Wie is nou precies jeremy en wie Bryan?

 

En ik hou mijn PM, heb hem nodig voor GSAK en de PQ's

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...