Spring naar bijdragen

Munitiekisten, Waar en hoe duur ?


Geo-Hoppers

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Pffff, ben blij dat digitale camera's een enorme vlucht nemen. Dan zijn we rap van die achterlijke, kleine, frotterige, onzinnige fotorolletjekokertjes af 

 

Ik kon anders bij die fotograaf een supergrote vuilniszak vol meekrijgen, maar heb het bij een gewone plastic zak gehouden.

Deze is pas half leeg, en daarna ........... :ph34r:

 

Groeten van de cachebouwer die niet bang is voor de digitale revolutie :dribble:

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pffff, ben blij dat digitale camera's een enorme vlucht nemen. Dan zijn we rap van die achterlijke, kleine, frotterige, onzinnige fotorolletjekokertjes af 

 

Ik kon anders bij die fotograaf een supergrote vuilniszak vol meekrijgen, maar heb het bij een gewone plastic zak gehouden.

Deze is pas half leeg, en daarna ........... :ph34r:

 

Groeten van de cachebouwer die niet bang is voor de digitale revolutie :dribble:

 

Geopatra.

Precies, en weet je ook waarom ze in een VUILNISzak zitten?

Ga jij die rommel een beetje mee naar huis nemen. Lekkere interpretatie van recycling heb jij...

 

Maarruh, steggelen is 1, geocachen en leuke caches plaatsen is wat anders, dus, lekker doorgaan ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, noem jullie bij de Tupperware dat zo?

Nu we het er toch over hebben: wanneer organiseren jullie eens een party speciaal voor geocachers?

 

Zodra ik alleen maar organiseren hoef te zeggen en verder niets meer hoef te doen. Want ik moet natuurlijk wel tijd voor mijn plastic revolutie overhouden! :dribble:

 

Groet van de plastic organisator,

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9 months later...

In Engeland hebben ze bij army dumps soms hele handige cache containers. Kwade tongen beweren dat er mortiergranaten in gezeten hebben, andere zeggen dat het is om kreukvrij en vochtvrij landkaarten te transporteren. Ze zijn absoluut waterdicht dmv. een rubberen O-ring. Heeft iemand een adresje in ons land waar ze te koop zijn?

0810171.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In Engeland hebben ze bij army dumps soms hele handige cache containers. Kwade tongen beweren dat er mortiergranaten in gezeten hebben, andere zeggen dat het is om  kreukvrij en vochtvrij landkaarten te transporteren. Ze zijn absoluut waterdicht dmv. een rubberen O-ring. Heeft iemand een adresje in ons land waar ze  te koop zijn?

0810171.jpg

prof, ik woon in de UK, als je ze in NL niet kan vinden, wil ik er wel een voor je opsturen (tegen kostprijs uiteraard)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

deBruineBeren Geplaatst op Vandaag, 14:47

  QUOTE(Heirbaut Hunters @ February 25 2004, 23:48:01 )

Pffff, ben blij dat digitale camera's een enorme vlucht nemen. Dan zijn we rap van die achterlijke, kleine, frotterige, onzinnige fotorolletjekokertjes af

 

Overigens, zo'n grote hutkoffer (type piratenschip) is wel de ultieme cache. Maar waar laat je zo'n ding ongezien.

 

 

 

 

 

 

 

 

Nou gewoon, hier.

 

Hé, is dat niet in de kelder bij een of ander ministerie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pffff, ben blij dat digitale camera's een enorme vlucht nemen. Dan zijn we rap van die achterlijke, kleine, frotterige, onzinnige fotorolletjekokertjes af  :beerchug:

 

Overigens, zo'n grote hutkoffer (type piratenschip) is wel de ultieme cache. Maar waar laat je zo'n ding ongezien.

 

treasure.gif

 

Nou gewoon, hier.

 

bloodymary.jpg

Is dit niet die kist op Ameland? Ben er zelf niet geweest maar heb mijn broer er over gehoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Pffff, ben blij dat digitale camera's een enorme vlucht nemen. Dan zijn we rap van die achterlijke, kleine, frotterige, onzinnige fotorolletjekokertjes af  :thumbup:

 

LOL, Maar dan krijg je nog kleinere caches die in de "kokertjes" van chipkaartjes zitten. :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prof. Y. Lupardi Geplaatst op December 10 2004, 13:02:51

In Engeland hebben ze bij army dumps soms hele handige cache containers. Kwade tongen beweren dat er mortiergranaten in gezeten hebben, andere zeggen dat het is om kreukvrij en vochtvrij landkaarten te transporteren. Ze zijn absoluut waterdicht dmv. een rubberen O-ring. Heeft iemand een adresje in ons land waar ze te koop zijn?

 

Ik heb of had 150 van deze soort kokers en deze voor gratis aangeboden hier in het forum (8 maanden geleden) niemand had intresse...dus wat wil je ermee?

 

 

 

Nickx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...