Spring naar bijdragen

Munitiekisten, Waar en hoe duur ?


Geo-Hoppers

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Verbanddoosjes bij Sietsma Army-goods http://www.sietsma-armygoods.nl/

pagina 3 bijna onderaan a euro 5.

 

Aan de Prof: Hoeveel moet ik er meenemen?

Hooi Goofy,

Ja, dat zijn de goede doosjes!

Bij BACO waren ze meen ik mij te herinneren 3,50 euro.

Als ze vandaar niet opgehoest kunnen worden dan is dit een alternatief voor zo'n 20 doosjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verbanddoosjes bij Sietsma Army-goods http://www.sietsma-armygoods.nl/

pagina 3 bijna onderaan a euro 5.

 

Aan de Prof: Hoeveel moet ik er meenemen?

 

Navraag bij BACO leert mij dat daar de metalen verbanddoosjes met hengsel en 2 knipsluitingen echt op zijn.

Dus nu zit ik mij af te vragen: vorige keer kon ik ze voor 3 euro leveren en nu voor 5. Zou men dat nog ervoor willen betalen?

Ik heb heer Sietsma gebeld en je kan de gave nieuwe eruit zoeken bij hem. Hij heeft er veel, maar ja 5 euro.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10 months later...
De zuurkooltonnetjes kunnen nieuw gekocht worden bij  Emergo BV, Landsmeer, 020 4826161 of tweedehands (25 liter) voor 7,50 per stuk in Ruinerwold : Doehetzelf.2dehands.nl

 

Ik heb op de site van Emergo gekeken, maar zag daar geen zuurkoolvaatjes. Het is een laboratorium groothandel.

 

Heb nog een kanocontainer in de schuur staan. Dat ding is wit met een rode deksel.

Zijn die vaten niet in het zwart te krijgen, zodat deze niet opvallen? :lol1:

nee deze zijn alleen in wit en grijs verkrijgbaar maar een stuk schuurpapier en een lik verf doen wonderen grtzzz rodejo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verbanddoosjes bij Sietsma Army-goods http://www.sietsma-armygoods.nl/

pagina 3 bijna onderaan a euro 5.

 

Aan de Prof: Hoeveel moet ik er meenemen?

 

Navraag bij BACO leert mij dat daar de metalen verbanddoosjes met hengsel en 2 knipsluitingen echt op zijn.

Dus nu zit ik mij af te vragen: vorige keer kon ik ze voor 3 euro leveren en nu voor 5. Zou men dat nog ervoor willen betalen?

Ik heb heer Sietsma gebeld en je kan de gave nieuwe eruit zoeken bij hem. Hij heeft er veel, maar ja 5 euro.

 

 

Hee Hallo

 

vorige week ben ik nog bij de baco geweest

en ze hebben ehbo kisten

 

groetjes wolfje

(die ook nog wat kistjes heeft)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij de Scoutshop verkopen ze ook de zogenaamde zuurkoolvaatjes.

De kleine, nog altijd goed voor 3,6 liter, kosten 8,95. Artikel nr. 44040.

Zie hier: Waterdichte tonnetjes bij Scoutshop

De grote van 6,4 liter kosten 11,95 maar die kun je niet vinden in de online catalogus.

Bij mijn weten hoef je geen lid van Scouting te zijn en deze shops zijn er door heel Nederland. Laten bezorgen kan ook.

 

Ik ben zo'n grote ton tegengekomen bij De Pioniers en die lag nauwelijks ingegraven, hooguit een paar cm (schuin).

Kan best, maar hij had van mij ook best iets dieper mogen liggen, of beter gecamoufleerd. Als je hem plat legt of in een schuine hoek, hoeft je niet zo diep te graven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben zo'n grote ton tegengekomen bij De Pioniers en die lag nauwelijks ingegraven, hooguit een paar cm (schuin).

Kan best, maar hij had van mij ook best iets dieper mogen liggen, of beter gecamoufleerd. Als je hem plat legt of in een schuine hoek, hoeft je niet zo diep te graven.

Zo maar even een opmerking, maar het is niet de bedoeling dat caches begraven worden. Sterker nog, en cache die begraven is wordt niet geaproved. Lees de regels er nog eens op na.

Ruud :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben zo'n grote ton tegengekomen bij De Pioniers en die lag nauwelijks ingegraven, hooguit een paar cm (schuin).

Kan best, maar hij had van mij ook best iets dieper mogen liggen, of beter gecamoufleerd. Als je hem plat legt of in een schuine hoek, hoeft je niet zo diep te graven.

Zo maar even een opmerking, maar het is niet de bedoeling dat caches begraven worden. Sterker nog, en cache die begraven is wordt niet geaproved. Lees de regels er nog eens op na.

Ruud :D

 

 

goed gezegt biertjuh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[Zo maar even een opmerking, maar het is niet de bedoeling dat caches begraven worden. Sterker nog, en cache die begraven is wordt niet geaproved. Lees de regels er nog eens op na.

Ruud :D

Behalve als het op verzoek van de boswachter gedaan wordt, zoals ik mee heb gemaakt bij het Geldersch Landschap. Mijn ammobox zit in een houten kist met klapdeksel. Dit voorkomt onnodig gegraaf en beschadigen van de natuur en het kistje blijft lekker schoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[Zo maar even een opmerking, maar het is niet de bedoeling dat caches begraven worden. Sterker nog, en cache die begraven is wordt niet geaproved. Lees de regels er nog eens op na.

Ruud :D

Behalve als het op verzoek van de boswachter gedaan wordt, zoals ik mee heb gemaakt bij het Geldersch Landschap. Mijn ammobox zit in een houten kist met klapdeksel. Dit voorkomt onnodig gegraaf en beschadigen van de natuur en het kistje blijft lekker schoon.

Klopt, heb je volkomen gelijk in. Ik had iets genuanceerder moeten zijn ;)

Ruud :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké, ik had ook iets duidelijker kunnen zijn. Die ton bij de Pioniers lag niet begraven, die lag eigenlijk alleen "stevig in de grond gedrukt". Die was echt wel in orde. Ik las trouwens net in het log van die cache dat een andere cacher 'm wat dieper heeft ingegraven.

Ik ben maar 1 ammobox tegengekomen die boven in een boom verstopt zat, de rest zat allemaal in een gat dat dan wel verdacht precies paste. Ik gok zo dat daar toch het nodige graafwerk toegepast is. Die in de boom was door kinderen niet te vinden.

Maar inderdaad, regels zijn regels. En ik vind ook dat je niet zou moeten hoeven prikken naar een cache.

Ik moet wel zeggen dat ik minder moeite heb met caches die een stukje zijn ingegraven waardoor ze niet zo opvallen, maar die nog voldoende boven de grond uitsteken om niet te hoeven prikken. Schade aan het milieu levert dat ook niet op, lijkt me zo. Maar wie ben ik. Ik vind dat in ieder geval beter dan natuurlijke plaatsen zoals konijnenholen volstoppen met containers. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar mijn mening is het ook de vraag wat er met begraven cq graven wordt bedoeld?

Is een kuiltje maken, zodat de box er netjes inligt en met wat bladeren takjes of wat dan ook afgedekt, graven? Ik denk het niet. Is het maken van een soort bekisting met deksel graven? Ja natuurlijk wel voor de cache eigenaar, maar niet voor de vinder. Als het maar met toestemming van de grondeigenaar wordt gedaan, is er volgens mij niets mis mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...