Spring naar bijdragen

Munitiekisten, Waar en hoe duur ?


Geo-Hoppers

Aanbevolen berichten

150 :crybaby: ....waar? Afmetingen, deksel, materiaal....foto wellicht.

 

Ik kan me niet voorstellen dat er geen belangstelling voor is. Wanneer er een logboek A6 formaat in past dan heb ik wel belangstelling (goodies en TB's passen bijna altijd). Zelf heb ik inmiddels een pijp gemaakt van 110cm doorsnede, dus zo'n mortierbus lijkt me ideaal. Kom je nog naar Neijaorsveziede op 8-1-2005 dan mag je er wel een paar meenemen; ook wel tegen vergoeding. Maar maak eens een foto :thumbup: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

150 :crybaby: ....waar? Afmetingen, deksel, materiaal....foto wellicht.

 

Ik kan me niet voorstellen dat er geen belangstelling voor is. Wanneer er een logboek A6 formaat in past dan heb ik wel belangstelling (goodies en TB's passen bijna altijd). Zelf heb ik inmiddels een pijp gemaakt van 110cm doorsnede, dus zo'n mortierbus lijkt me ideaal. Kom je nog naar Neijaorsveziede op 8-1-2005 dan mag je er wel een paar meenemen; ook wel tegen vergoeding. Maar maak eens een foto  :thumbup: .

 

Ik weet niet of ik ze nog heb omdat ik geen reactie kreeg heb ik opdracht gegeven om ze wegtegooien (voor de inventarisatie) ik weet niet of ze de kokers hebben weggegooid dit kan ik 3 januari zeggen

 

Als ze er nog staan dan zijn ze gratis ik doe er toch niks meer mee

 

Nickx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb van de eigenaren van meerdere dumpstores vernomen dat de ammobox dit jaar gaat verdwijnen. Ze worden vervangen door plastic disposable cradles (houders).

 

Moeten we toch eens gaan denken over een vervanging van deze ammoboxen. :thumbup:

bewerkt door GeoGerard
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alternatieven zat!

In de hobbysfeer (leuk en goedkoop), maar onderhoudsgevoeliger:

Broodtrommels

Conservenblik met plastic deksel

Kistje met plastic zak er om heen

Wekflessen

 

Wat professioneler (lees steviger):

PVC pijp voor rioleringswerk met schroefdop (dus niet de regenpijp)

RVS thermosfles

Stalen pijp met schroefdop (voor de lassers onder ons)

De zogenaamde zuurkoolvaatjes a.k.a. watersportcontainers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De zuurkooltonnetjes kunnen nieuw gekocht worden bij  Emergo BV, Landsmeer, 020 4826161 of tweedehands (25 liter) voor 7,50 per stuk in Ruinerwold : Doehetzelf.2dehands.nl

 

Ik heb op de site van Emergo gekeken, maar zag daar geen zuurkoolvaatjes. Het is een laboratorium groothandel.

 

Heb nog een kanocontainer in de schuur staan. Dat ding is wit met een rode deksel.

Zijn die vaten niet in het zwart te krijgen, zodat deze niet opvallen? :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet of ik ze nog heb omdat ik geen reactie kreeg heb ik opdracht gegeven om ze wegtegooien (voor de inventarisatie) ik weet niet of ze de kokers hebben weggegooid dit kan ik 3 januari zeggen

 

Als ze er nog staan dan zijn ze gratis ik doe er toch niks meer mee

 

Nickx

 

Ik hou me ook aanbevolen voor een paar van die dingen. Ik heb al een goed idee waar ik dit prima voor kan gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ze er nog staan dan zijn ze gratis ik doe er toch niks meer mee

 

Nickx

 

Ook ik hou me aanbevolen. Ik wil altijd wel een paar van die dingen. Heb nog ideeën genoeg voor caches :beerchug:

 

Kom maar op Neijoarsveziede op 08-01-2005 om 13:00 in Sellingen on Zuid Oost Gronigen en daar zijn er genoeg die wel een aantal willen hebben of kopen :beerchug:

 

 

GRTZ

 

Kruimel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal kijken of de kokers er nog zijn ivm ruimtegebrek heb ik tegen de magazijnbeheerder gezegd dat ze weggegooid mochten worden....

 

Ik zal maandag 3 januari kijken of de kokers zijn weggegooid. :beerchug:

 

Ik kom 8 januari niet naar Groningen maar ik ben daar vrij vaak voor mijn werk dus mochten de kokers er nog staan dan spreken we wel wat af om ze afteleveren ofzo..

 

Jammer dat niemand om het berichtje in mei heeft gereageerd :beerchug:

 

 

Nickx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die zuurkooltonnetjes zijn trouwens ook te koop bij de betere kampeerwinkels.

Bij Rien de Wolf alhier kosten de kleinsten 7.50 Euri.

Het grootste nadeel is niet het formaat maar de kleur. Ze zijn allemaal wit met een rood deksel. Dat valt een heel erg klein beetje op als je ze niet begraaft of overschilderd.

 

Maar waterdicht zijn ze zeker!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat niemand om het berichtje in mei heeft gereageerd :beerchug:

 

 

Nickx

 

Dat is niet alleen jammer, maar ook heel vreemd :beerchug:

 

Ik hou me nog steeds aanbevolen. Kom je ook wel eens in Z.O. Drenthe?

 

GRTZ

 

Kruimel

 

Ben regelmatig in de buurt van Emmen...is dat Z.O. Drenthe genoeg ?

 

Nickx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...