Spring naar bijdragen

Munitiekisten, Waar en hoe duur ?


Geo-Hoppers

Aanbevolen berichten

Die zuurkooltonnetjes zijn trouwens ook te koop bij de betere kampeerwinkels.

Bij Rien de Wolf alhier kosten de kleinsten 7.50 Euri.

Het grootste nadeel is niet het formaat maar de kleur. Ze zijn allemaal wit met een rood deksel. Dat valt een heel erg klein beetje op als je ze niet begraaft of overschilderd.

 

Maar waterdicht zijn ze zeker!!!

 

Ik heb een aantal van die dingen, van klein naar groot. Ze zijn bere duur. Een beetje normale voor een goed gevulde cache kost al snel 15 euro. Tenminste, hier in Emmen :beerchug:

En ja, je moet ze begraven, anders heeft het geen zin.

 

Kruimel_tr_2.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb van de eigenaren van meerdere dumpstores vernomen dat de ammobox dit jaar gaat verdwijnen. Ze worden vervangen door plastic disposable cradles (houders).

 

Moeten we toch eens gaan denken over een vervanging van deze ammoboxen.  :blush:

 

'k Maak me nog niet al te veel zorgen. We schieten die dingen nog aan de lopende band (leuke woordspeling) leeg en die zogenoemde plastic cradle's zitten ook weer verpakt in...

 

Juist ja, een stalen kist.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Bij Sip's dump in de Gelkingestraat in Groningen kocht ik onlangs een kleine munitiebox (zag er als nieuw uit) voor 7 euro en hij heeft ze op voorraad. Beetje uit de buurt, maar in ieder geval een prijs indicatie...

 

T-bones

bewerkt door t-bones
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die prachtige mooie zeer fantastisch goed bruikbare verbanddozen staan niet meer in

de lijst van BACO te IJmuiden waar ze vandaan komen. :dribble:

Kan iemand daar poolshoogte nemen?

Of weet iemand een ander aankoopadres. ?????

 

Er waren op het multi-event de vorige keer een paar grote ammo kisten over.

 

Kan iemand eens gaan zien of die wat mooie goed geprijsde kistjes mee kan nemen naar het event?

Wat mij eraan laat denken: ik zal ook weer vervoer moeten hebben vanaf Leiden naar Naarden in de vroege ochtend en later op de dag weer retour met de hele goodiesshop santemekraam. Iemand???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je er geen problemen mee hebt dat er een 4 voeter bij je komt zitten wil ik wel even over Leiden rijden hoor maakt me niet zo veel uit.

De complete goodiesshop past wel achterin het Kraaiennest.

Ammoboxjes zal ik eens bij de dump 2000 zooi hier in rotjeknor gaan kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De ammoboxen zijn ook te koop bij dump Tomcat in Tiel voor de grote 7 euro 50.

 

In arnhem hebben ze ze ook bij Boon aan de Sonsbeeksingel, maar daar zijn ze rond de 9 euro. Dus je snapt wel, dat wij ze in Tiel gehaald hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je er geen problemen mee hebt dat er een 4 voeter bij je komt zitten wil ik wel even over Leiden rijden hoor maakt me niet zo veel uit.

De complete goodiesshop past wel achterin het Kraaiennest.

Ammoboxjes zal ik eens bij de dump 2000 zooi hier in rotjeknor gaan kijken.

 

Dank voor het aanbod. Maar ik heb een beetje - sinds mijn laatste reis - slechte ervaringen met samenreizen met viervoeters. De capriolen die ik op mijn laatste verre reis moest uithalen in de open achterbak van een Toyota om een sikkeneurige kameel (medepassagier, 1 bult, veel puisten) op afstand te houden, staan mij nog helder voor de geest.

 

Dat de auto bestuurd wordt door een vogel die zich 'The Crow' noemt, dat is nog tot daaraantoe. Maar een ondertekening met: "Also know as: de kraaikodil" boezemt mij weinig vertrouwen in. Met wat voor soort dieren ga ik op trektocht naar Naarden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmiddag in Noord Scharwoude twee munitie kistjes samen voor 6,80 euro.

 

Redelijk lijkt me. Ze hadden er genoeg.

 

Mark

 

Ik ben zaterdag nog geweest kon niks vinden....waar heb jij deze gevonden ..?

Ikvond er maar 2 en deze waren €7,50 p/stuk

 

Nickx

bewerkt door Nickx
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...