Spring naar bijdragen

Wat Een Mooi Weer


Team Professor X

Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
ReizenReizen

vandaag naar het PalmPaasEvent geweest in Waalre bij Eindhoven weer een geweldig verzorgt event met een aantal caches in het verschiet en een kleine honderd geocacher er bij. Kortom heerlijk met dit weer.

 

De tuutjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker mijn motor gepoetst om zo morgen (zondag) volledig blinkend met de motorclub de eerste toertocht van 2011 door de bollenstreek te kunnen maken. En aangezien de voorspellingen van morgen net zo goed of zelfs nog beter dan vandaag zijn.... :thumbup:

 

Groet, Leo

 

P.s. wat een héérlijk positief draadje is dit, zo krijg je toch helemaal zin in de zomer! :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ben ik de afgelopen tijd ook mee bezig geweest. Moet nu alleen nog vier laklagen gaan krijgen

Dit was een bijna weggerotte tuinbank. Het metaal heeft netjes twee lagen verf gekregen, het hout is helemaal vervangen. Gelukkig heeft m'n vader een groot deel van het houtwerk gedaan. Heb daar alleen wat hand- en spandiensten bij verleend

 

Wanneer is ie klaar voor een proefzit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom maar langs. Heb em zelf al paar keer uitgeprobeerd :)

 

Net lekker paar uur door het Bergse Bos gewandeld. Op de een of andere manier krijg ik het daar zelden voor elkaar een cache in 1 keer af te lopen :o Volgende keer maar weer verder. Boomer had het wat erg warm en er was vrij weinig schaduw. Die was het op een gegeven moment gewoon zat (en ik eigenlijk ook), dus dan ga je maar weer terug naar de auto. Ach, heb ik tenminste weer een reden om nog eens die kant op te gaan ;)

bewerkt door Fotogravinnetje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was zeker heerlijk weer. Wij zijn vanmorgen naar kijkduin gereden waar we de 10 KM gelopen hebben. Daarna hebben we nog 3 traditionele gelogd die in de buurt lagen.

Een heerlijke dag met als enig minpuntje dat we hoorden dat onze eigen cache opengebroken en geropt is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net terug van een weekendje cachen en wat "rondhangen" in Berdorf.

 

6760c263-9b66-456e-b1c1-1235972ca060.jpg

 

Naast het klimmen alles bij elkaar ook nog een stuk of acht T5 caches kunnen doen en nog wat losliggend spul.:w00t2: Ik heb een topweekend gehad en het geweldige weer was daar zeker een grote factor in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...