Spring naar bijdragen

Wat Een Mooi Weer


Team Professor X

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik wacht op een belletje van mijn loopmaatje...gaan we lekker een km of 12 hardlopen in et Bergse bos en langs de Rotte.

(en dat kan gelukkig weer in korte broek en hemdje) :sweatdrop:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben al de hele week al wandelend aan het genieten van het mooie weer en het mooie landschap in Zuid-Limburg. Vandaag even een dagje rust, maar misschien kom ik straks nog wel een tradi tegen ofzo... Volgens m'n statistieken heb ik er deze week al 35 gevonden. waaronder ook een paar multi's van 10+ km. Dat is het voordeel van de tijd aan jezelf hebben. Kun je tenminste zo'n paar weekjes vakantie elders plannen zodra het lekker weer is ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag niet cachen maar de 50e verjaardag vieren van een vriend.

Lekker in het bos, waar het vrijdagavond nog stikte van de cachers :thumbup: .

 

Vanochtend al weer vele cachers op de PT gezien.

Verstandig, want het is nu mooi weer en je weet maar nooit wanneer die CO de serie eruitgooit :blink:

 

 

 

Zonnig spoor

 

Zuurtje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanochtend wezen cachen in Twente, we waren daar voor het weekend. Fris maar met een heerlijk zonnetje.

 

Vanmiddag helaas achter het stuur moeten doorbrengen, maar ja je wilt ook weer naar huis nietwaar....kon dat maar wat sneller. (nou ja, dat kan wel, maar dan krijg ik ongewenste post van het CJIB :ph34r: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ben ik de afgelopen tijd ook mee bezig geweest. Moet nu alleen nog vier laklagen gaan krijgen

IMG_3778.JPG

 

Dit was een bijna weggerotte tuinbank. Het metaal heeft netjes twee lagen verf gekregen, het hout is helemaal vervangen. Gelukkig heeft m'n vader een groot deel van het houtwerk gedaan. Heb daar alleen wat hand- en spandiensten bij verleend

bewerkt door Fotogravinnetje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...