Spring naar bijdragen

Lange Afstand Cache Route


Rovel

Aanbevolen berichten

waar kruimel eindigd

Dat kan zelfs Kruimel nog niet geweten hebben, want dat was afhankelijk van de plek waarvandaan hij kon beginnen. En dat was nog niet bekend. Ook nu nog niet. Dus stop maar met zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gisteren kon ik hem afhalen:

B)Deze snorbrommer...

Dus lange afstand cache route... kom er maar aan  :thumbup:

Dan ging ik toch liever voor zo'n Spartamet als prof. Lupardy heeft.

 

Maar over brommers, mijn route gaat een groot gedeelte over een fietspad welke bij Radiotelescopen van kamp Schattenberg langs gaat. Terplaatse zal men enige aanwijzingen moeten gaan verzamelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Betekent dit dat Twinlife nu begint met het maken van een trajekt?

Even een tussenstand.

 

Het eindpunt van de hele route heb ik al wel bepaalt maar heb nog geen toestemming om daar een cache te plaatsen.

Zoals de zaken er nu voor staan kom ik ergens tussen Zuidlaren en Loon uit zolas Jan de Behanger het liefst wilde hebben,alleen daar is een maar bij de route die ik in mijn hoofd had is iets langer als 50 km dus die gaat al afvallen,ben nu naarstig op zoek naar alternatieven maar dat gaat ook wel lukken.

 

Dus kort samengevat er is een begin (eind)punt en probeer er een hele mooie route van te maken.

 

Gr Twinlife :ph34r:

 

O ja het (begin)eindpunt voor mij komt te liggen in Appingedam dat ligt tegen Delfzijl aan dus dat moet geen probleem zijn.

Persoonlijk heeft Appingedam meer te bieden dan Delfzijl en dan denk ik aan station,camping,hotel,bezienswaardigheden enz enz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Persoonlijk heeft Appingedam meer te bieden dan Delfzijl en dan denk ik aan station,camping,hotel,bezienswaardigheden enz enz.

Onpersoonlijk ook ;)

 

Delzijl heeft Delfsail maar zou beter uit zijn mee te gaan

De zee geeft en de zee neemt.

Waarom dan Delfzijl niet?

 

GRTZ

 

Kruimeldief :ph34r:Wat voor een soort hond is een subwoefer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Guys, ik ben even het overzicht kwijt met zoveel posts..... Ben erg in voor lange afstands caches in Noord-Holland of Utrecht (25km+) Zijn die er überhaupt? En zo ja, hoe kan ik ze vinden? Alvast dank voor de hulp!!

Gr. Roel (newbie)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In Noord-Holland liggen bij mijn weten geen echte lange caches, voor de regio utrecht kun je kijken naar caches van gr en caches van dwarreltje

De namen kun je aanklikken, moet je wel ingelogd zijn op geocaching.com.

 

Maar even over de LACR..... Is er een kansje dat de hele route voor 3 augustus klaar is? Dan begint namelijk mijn vakantie........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

En voor diegene die niet kunnen wachten tot LACR klaar is, is er altijd nog een alternatief. Wel snel reageren, want vol is vol. :dribble:

 

GCHRFA

 

Oeps, zelf even zoeken dus, want ik weet niet hoe je zoiets moet doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...