Spring naar bijdragen

Dnf Worden Verwijderd


Veldvors

Aanbevolen berichten

Toch nog even een berichtje.

Ik zelf vind het lezen van not founds bij de cache altijd wel amusant.

Vaak zijn ze met nog meer passie geschreven dan een found.

 

 

Daar ben ik het helemaal mee eens.

Zelf schrijf ik alleen een DNF logje als ik ook echt goed gezocht heb.

Soms zet ik die DNF dan later om in een found, maar als ik vind dat ik een leuk verhaaltje heb geschreven laat ik de DNF zeer zeker staan. Tevens geeft het een goed beeld van hoe moeilijk de cache kan zijn/is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als er al tig Not founds logjes staan, ligt het niet aan het zoeken van de cacher, maar is er meer aan de hand en een advies voor de eigenaar om eens te gaan kijken, vooral als ze op plekken liggen die erg rip gevoelig zijn.Heb je daar dan geen tijd/zin in, moet je er niet zoveel neerleggen. Het neerleggen is leuk, maar het bijhouden en in orde houden van je caches kost veel tijd, daar weten we alles van, maar dat is de consequentie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah! Zetten jullie soms een DNF om in een Found als je hem later toch hebt? :thumbdown: Ik laat mijn DNF altijd staan. Juist als een soort informatie voor andere cachers dat er misschien toch anders gekeken moet worden o.i.d. Ik gebruik die info ook als ik caches van te voren ga bestuderen (de logjes, dan). Bij een enkele cache heb ik zelfs 2 DNF's staan en later een Found gemeld. Ik haal ze dus niet weg, ook al heb ik hem later wel gevonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als wij vermoeden, dat we op de goede plek zijn geweest en de cache toch niet hebben kunnen vinden (en dan hebben we echt wel een flink tijdje lopen struinen) dan plaatsen wij een dnf. Die optie is er toch niet voor niks? Mochten we (bijv. na een verdere hint van de legger) hem later wel vinden, dan laten we die dnf gewoon staan.

 

Overigens is het zonneklaar, dat de meeste mensen waarschijnlijk nooit een dnf plaatsen. Als ik lees "na drie keer hier terug te zijn geweest en bla bla bla" dan is het dus duidelijk dat je hem de eerste twee keren niet gevonden heb. Ik neem aan, dat een gevoel van schaamte de dnf in de weg staat.

 

Ik heb trouwens ook wel eens een cache gezien, waarbij de legger alleen een verder hint wilde geven, indien er een dnf geplaatst was!!! Dat vonden we ook wel een goede!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik plaats zelf ook niet altijd een DNF hoor.

Als ik echt heb gezocht dan meestal wel, maar als ik gewoon even ter plaatse ben geweest toe ik toevallig in de buurt was en 'wits' dat er iets lag, dan pas ik gewoon.

 

Maar volgens mij was hier al een draadje over?

bewerkt door trainfreak
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overigens is het zonneklaar, dat de meeste mensen waarschijnlijk nooit een dnf plaatsen. Als ik lees "na drie keer hier terug te zijn geweest en bla bla bla" dan is het dus duidelijk dat je hem de eerste twee keren niet gevonden heb. Ik neem aan, dat een gevoel van schaamte de dnf in de weg staat.

Ik neem de tijd. En als ik de cache niet meteen vind beslis ik wel eens om terug te gaan. Dan log ik geen not found. Maar als ik echt goed heb gezocht dan log ik wel een not found.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou in dit geval toch eerder een Note geschreven hebben. Echt gezocht is er niet... :thumbup:

Ik ben het wel eens met een not found oke er is niet gezocht maar een note zie ik vaak als een berichtje zoals coin drop of cache is erg vochtig.

informatie is wel erg handig om te weten. Niet echt de plek om met kinderen heen te gaan. Een bordeel al eens als zwembad kantine kunnen verdoezelen maar wat wordt dit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou in dit geval toch eerder een Note geschreven hebben. Echt gezocht is er niet... :thumbup:

Ik ben het wel eens met een not found oke er is niet gezocht maar een note zie ik vaak als een berichtje zoals coin drop of cache is erg vochtig.

informatie is wel erg handig om te weten. Niet echt de plek om met kinderen heen te gaan. Een bordeel al eens als zwembad kantine kunnen verdoezelen maar wat wordt dit.

 

Dat was precies de achterliggende gedachte :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah! Zetten jullie soms een DNF om in een Found als je hem later toch hebt?

 

Wanneer ik een cache niet vind, plaats ik een DNF log. Vind ik hem later wel, dan kopieer ik de tekst van mijn DNF log in mijn Found-log en delete de DNF log. Zo blijft het aantal founds-notfounds zoals het is en blijven toch mijn zoekprobelemen terug te vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...