Spring naar bijdragen

Dnf Worden Verwijderd


Veldvors

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Vandaag kreeg ik een e-mail dat een DNF van een cache die ik ooit heb gedaan (september 2009) is verwijderd. Nadat ik even ben gaan kijken op de cache pagina blijkt dat alle dnf's zijn verwijderd.

Blijkbaar is er een clown (of acrobaat) in Deventer die geen DNF wil zien in zijn cache's...

Ik ben van plan om de DNF gewoon opnieuw te loggen (niet gevonden is immers niet gevonden), maar...wat moet ik hiernou verder van denken?

 

Persoonlijk vind ik het maar vreemd....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Tot mijn stomme verbazing ook onze 2 not founds weggehaald :dribble: , zou zeggen steek je tijd in het (her)plaatsen van de caches die weg zijn en niet om eerlijke logjes te verwijderen, waarin vermeld wordt dat de caches uit die b en A serie verdwenen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn berichtje is daar ook verwijderd ik heb de DNF ook weer geplaatst belachelijk :dribble::blush: :blush: dat ze worden verwijderd.

 

GC1VBJT is de cache waar het is gebeurd

 

grzz alex

bewerkt door alex1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wilde net een postje gaan schrijven. Ook bij mij een dnf verwijderd. En desbetreffende cache op tijdelijk niet bereikbaar. Bij mij was het GC1VBKH maar zal wel voor alle bassie/adriaan caches gelden? Gebeurt dit vaker?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien een gekke vraag - heb je al contact opgenomen met de eigenaar van de cache?

 

Nee heb ik niet gedaan gewoon weer op nieuw gelogd met daar in de melding dat dit niet gebruikelijk is dat DNF logjes worden verwijderd..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...