Spring naar bijdragen

Dnf Worden Verwijderd


Veldvors

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ook onze twee notfound logs die duidelijk aangaven dat de caches geript waren zijn verwijderd. Ik heb ze weer teruggeplaatst, want ik vind dit geschiedvervalsing. Caches waar zo vaak iets mee aan de hand is geweest deugen vaak niet. Dati is in dit geval zeker aan de hand. CO moet gewoon goede plekken uitzoeken en niet doen voorkomen alsof er nooit iets is voorgevallen met deze serie. Als wij bij caches zien dat er vele notfound logjes zijn geweest weten we dat we of goed moeten gaan zoeken of heel omzichtig te werk moeten gaan bij het loggen. Dus ook notfound logjes bevatten vaak waardevolle informatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:blush:

 

Een DNF plaatsen bij een cache die disabled is, terwijl je niet in Deventer bent geweest vandaag ???

 

Ligt het aan mij of slaat dat nergens op ? :dribble:

 

De mensen wiens logs verwijderd zijn hebben inmiddels contact gehad met de eigenaar en hij zal niet verder verwijderen...

 

Het lijkt me niet de bedoeling dat iedereen nu maar in het wilde weg DNF-logjes gaat plaatsen, puur om te kijken of ze ook verwijderd worden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb contact gehad met de eigenaar:

 

Vraag: Waarom worden logjes zomaar verwijderd??

 

Antwoord: Doe ik wel vaker, haal not founds wel eens weg..

 

Mijn antwoord: Verzoek ze te laten staan. Een not found is een not found

 

Zijn antwoord: oke

 

Conclusie: allemaal de verwijderde logjes terugplaatsen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zelf natuurlijk ook contact gelegd met de eigenaar, maar kreeg geen bericht terug.

Gezien de eerdere post heb ik het vermoeden dat mijn dnf nu gewoon netjes blijft staan...

bewerkt door Veldvors
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik ten dele met vlinder eens. Contact is prima maar ik was (ben nog steeds) nieuwsgierig of dat vaker gebeurt. Misschien beschouwen de eigenaren de dnf's als een soort opdracht om de cache te checken. Als ze dat dan hebben gedaan kunnen zie die "opdracht" verwijderen. Ik zou me kunnen voorstellen dat ze zo redeneren althans.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Conclusie: volgende keer eerst de eigenaar contacten.

 

Vind ik onzin. Waarom haalt de eigenaar in de eerste plaats de DNF weg? Wat is zijn beweegreden om dit 'wel vaker' te doen? Denkt hij soms dat het onterechte DNF's zijn, net zoals mensen wel eens een found loggen wat niet waar is? [:dribble:]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb contact gehad met de eigenaar:

 

Vraag: Waarom worden logjes zomaar verwijderd??

 

Antwoord: Doe ik wel vaker, haal not founds wel eens weg..

 

Mijn antwoord: Verzoek ze te laten staan. Een not found is een not found

 

Zijn antwoord: oke

 

Conclusie: allemaal de verwijderde logjes terugplaatsen

 

Maar dan wel als je ook daadwerkelijk er bent geweest en de cache niet hebt kunnen vinden...

 

:dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien beschouwen de eigenaren de dnf's als een soort opdracht om de cache te checken. Als ze dat dan hebben gedaan kunnen zie die "opdracht" verwijderen.
Dat zou kunnen, maar mijn logje was al bijna een jaar oud. Dus die redenatie lijkt me bij deze cacheserie/owner niet van toepassing.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...