Spring naar bijdragen

Lang Leve De Guidelines...


Aanbevolen berichten

Chionophobia, Hellenelogophobia, Arachibutyrophobia, Gerontophobia, Ophidiophobia, Alcesodemophobia, Phasmophobia, Hagiophobia, Bovinophobia, Nosocomephobia, Thermophobia, Samhainophobia, Hypertrichophobia, Barophobia, Euphobia, Aurophobia, Batrachophobia, Paraskavedekatriaphobia, Xenosglossophobia, Homichlophobia, Aulophobia, Anthrophobia, Ichthyophobia, Pteronophobia, Optophobia, Panphobia, Phagophobia, Amathophobia, Xerophobia, Pediophobia, Iatrophobia, Acrophobia, Illyngophobia, Ataxophobia, Deipnophobia, Kakorrhaphiophobia, Seplophobia, Phengophobia, Eosophobia, Chorophobia, Aqyrophobia, Mageirocophobia, Cometophobia, Xanthophobia, Coulrophobia, Nephophobia, Chronometrophobia, Consecotaleophobia, Alektorophobia, Taphephobia, Gephyrophobia, Apiphobia, Dextrophobia, Levophobia, Omphalophobia, Caligynephobia, Bacteriophobia, Hexakosioihexekontahexaphobia, Atomosophobia, Myrmecophobia, Agrizoophobia.

 

Allemaal verkrijgbaar sinds 6 maart 2010 in het land van de onbegrensde mogelijkheden.

 

Tsja, en toen waren alle enge dingen op, maar gelukkig waren daar nog een paar honderd godennamen.

Zou uiteraard zonde zijn geweest als je na een vijftigtal microotjes al had moeten stoppen met cachen vanuit het opengedraaide raampje van je 4 x 4.

 

Of nee wacht, ik snap hem al. Stom dat ik dat niet eerder zag. Je moet natuurlijk eerst die paar honderd goddelijke micro's bezoeken en daarna wordt je Geisteskrank omdat je de namen niet meer uit elkaar kunt houden en krijg je allemaal die enge ziektes. :thumbup:

 

 

Hoe was het ook alweer volgens de guidelines?

"...Please don't hide a cache every 600 feet just because you can...."

 

 

powertrail.jpg

 

Greetz & happy hunting, Bloodwoosj

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dit is toch het 'powertrail' fenomeen? Aardig verzonnen zou ik zeggen, maar inderdaad vreemd van die onderlinge afstand. Overigens kende ik - niet van bezoeken, maar ook via het forum volgens mij - zo'n ding in Zweden. Is dus niet voorbehouden aan Amerikanen, wil ik maar zeggen :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wel ff snel puntjes scoren daar :thumbup:

 

Dat kan nog wel eens tegenvallen. Het kan daar een aardig hoogteverschil hebben en de vraag is ook of deze caches per auto of te voet bereikbaar zijn. In ieder geval heeft de maker er een behoorlijke tijd werk aan gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als zo´n trail hier gelegd zou worden dan moet je eens kijken hoeveel "stoere outdoor" figuren al file cachend ieder weekend de tocht zouden doen.

Denk aan soortgelijke acties in Nederland als Rondje Bernheeze en andere "spannende" series!

Ik zal er ff eentje aanbieden ter review, maar niet meer bij iemand in de tuin :thumbup:

Maar dit soort acties verminderd wel ernstig wel MIJN idee van het geocachen.

Overigens zou ik wel daar graag een tijdje doorbrengen in zo'n desolaat gebied!

 

Maar ja, dat is de vrijheid van geocachen. Ieder zijn ding!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als zo´n trail hier gelegd zou worden dan moet je eens kijken hoeveel "stoere outdoor" figuren al file cachend ieder weekend de tocht zouden doen.

 

Klopt! Ik zou 'm zeker doen, en ik ben niet eens stoer :thumbup: Toch leuk om een keer 'iets anders' te doen......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Valt wel mee lijkt me, niemand zal nog lang napraten over die prachtige tradi uit deze serie.

 

Onze hobby bestaat bij het feit dat er prachtige caches worden neergelegd, waar veel mensen enthousiast over worden.

 

Groeten,

Wiztel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...