Spring naar bijdragen

Lang Leve De Guidelines...


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Dan wil ik de berekening wel eens zien :D

Ik denk dat hij er zo uit ziet:

Chionophobia - Hellenelogophobia (√(Arachibutyrophobia : Gerontophobia + Ophidiophobia x Alcesodemophobia)) : Phasmophobia - Hagiophobia, + Bovinophobia x (Nosocomephobia : Thermophobia) + Samhainophobia - Hypertrichophobia : Barophobia x Euphobia + Aurophobia3 + Batrachophobia - Paraskavedekatriaphobia x Xenosglossophobia : Homichlophobia5 ± Aulophobia - Anthrophobia x Ichthyophobia : Pteronophobia x Optophobia (√( Panphobia + Phagophobia x Amathophobia : Xerophobia)) x (Pediophobia - Iatrophobia) + Acrophobia x Illyngophobia : Ataxophobia - Deipnophobia + Kakorrhaphiophobia - Seplophobia : Phengophobia x Eosophobia (SIN (Chorophobia)) x Aqyrophobia : Mageirocophobia x (CometophobiaXanthophobia) : Coulrophobia + Nephophobia x Chronometrophobia - Consecotaleophobia ~ Alektorophobia : Taphephobia x Gephyrophobia + Apiphobia - Dextrophobia + (Levophobia x (OmphalophobiaCaligynephobia) + Bacteriophobia) : Hexakosioihexekontahexaphobia Atomosophobia x Myrmecophobia - Agrizoophobia.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan wil ik de berekening wel eens zien :D

Ik denk dat hij er zo uit ziet:

Chionophobia - Hellenelogophobia (√(Arachibutyrophobia : Gerontophobia + Ophidiophobia x Alcesodemophobia)) : Phasmophobia - Hagiophobia, + Bovinophobia x (Nosocomephobia : Thermophobia) + Samhainophobia - Hypertrichophobia : Barophobia x Euphobia + Aurophobia3 + Batrachophobia - Paraskavedekatriaphobia x Xenosglossophobia : Homichlophobia5 ± Aulophobia - Anthrophobia x Ichthyophobia : Pteronophobia x Optophobia (√( Panphobia + Phagophobia x Amathophobia : Xerophobia)) x (Pediophobia - Iatrophobia) + Acrophobia x Illyngophobia : Ataxophobia - Deipnophobia + Kakorrhaphiophobia - Seplophobia : Phengophobia x Eosophobia (SIN (Chorophobia)) x Aqyrophobia : Mageirocophobia x (CometophobiaXanthophobia) : Coulrophobia + Nephophobia x Chronometrophobia - Consecotaleophobia ~ Alektorophobia : Taphephobia x Gephyrophobia + Apiphobia - Dextrophobia + (Levophobia x (OmphalophobiaCaligynephobia) + Bacteriophobia) : Hexakosioihexekontahexaphobia Atomosophobia x Myrmecophobia - Agrizoophobia.

 

volgens mij staat er een haakje verkeerd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

volgens mij staat er een haakje verkeerd

Waardan volgens mij heb ik alle haakjes goed gezet: (ja, ik ben de legger van die caches :D )

((Arachibutyrophobia : Gerontophobia + Ophidiophobia x Alcesodemophobia))

 

(Nosocomephobia : Thermophobia)

 

(( Panphobia + Phagophobia x Amathophobia : Xerophobia))

 

(Pediophobia - Iatrophobia)

 

(SIN (Chorophobia))

 

(Levophobia x (OmphalophobiaCaligynephobia) + Bacteriophobia)

bewerkt door Waldio
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt me verschrikkelijk om te moeten reviewen. Ik weet niet hoeveel caches het zijn, volgensmij meer dan 500. En een paar km naar beneden is ie alweer met een nieuwe serie bezig waar er gisteren heel veel van online kwamen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Begon ik dit draadje met "Lang leve de guidelines", laat ik dan nu eindigen met de woorden "lang leve de recordjagers".

 

Op 13 april jongstleden is een aanzienlijk deel van het pasgelegde powertrail waar de openingspost in dit draadje over ging weer gearchiveerd.

Een deel van het gezonde verstand bij de leggers heeft zichzelf kennelijk toch nog weten te activeren.

 

Regretfully, we had to agree to archive these caches due to the "increased traffic and undue attention to the area".

 

Nu nog het verstand van de loggers die na 13 april doodleuk door blijven loggen zien te bereiken.

Zie bv deze cache, beslist niet de enige waar na archivering doodleuk nog een kleine 10 cachers hun "found it" logden. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

niet zo gek dat de powertrial weer in het archief zit :thumbup: die amerikanen houden er niet van dat allerlei mensen bij dit soort objecten rondstruinen, en in dat gebied (vaak in de buurt geweest) gaan mensen weg zonder genoeg benzine, water en wat al niet meer.

 

Tja misschien konden die 10 de cache wel loggen omdat alles nog niet was opgeruimd :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De wijze woorden die Kruimel ooit op dit forum sprak:

Een gearchiveerde cache is niet meer te loggen als cache want geen cache volgens de regels want gearchiveerd.

 

 

10 loggers die zien bij het loggen dat de cache gearchiveerd is moeten zich afvragen waarom dat gebeurd is (en nog tientallen anderen die ze online gelogd hebben).

Blijkbaar waren de puntjes zo belangrijk dat ze alsnog die tientalen gearchiveerde caches wilden loggen.

Dat hun data niet up to date waren en de caches nog niet opgeruimd en de vinders daarom de cache konden vinden snap ik wel.

Maar ook nog het lef hebben om ze desondanks massaal online te loggen?

Not done in mijn ogen.

Trouwens, de legger kon honderden caches in enkele dagen leggen (ik meen ergens 4 dagen gezien te hebben) om ze ineens online te kunnen brengen.

Diezelfde legger was blijkbaar niet in staat om in dubbel zoveel dagen het gearchiveerde deel weer op te ruimen.

 

Geen goede reclame voor geocaching lijkt me...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...