Spring naar bijdragen

Lang Leve De Guidelines...


Aanbevolen berichten

Ik vind het een symptoom dat het einde van het geocachen aankondigt.

 

Dat vind ik onzin. Iedereen doet dit spelletje op zijn/haar eigen manier en dat is ook het leuke ervan. Als er alleen maar mooie multi's zouden zijn van minstens 5 km kan niet iedereen genieten van deze hobby, als er alleen maar tradi's in de bergen liggen ook niet. Daarbij is de één een puntjesjager of gaat vooral voor de FTF's en de ander helemaal niet maar dat bijt elkaar toch niet?

 

Ik zie niet dat zo'n actie het einde van geocachen kan aankondigen. Als niemand die powertrail loopt gaat tie senl genoeg naar het archief en zolang er wel animo is maak je er mensen dus blij mee. Prima toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik vind het een symptoom dat het einde van het geocachen aankondigt.

 

Iedereen beleeft de hobby zoals men zelf wil... toch?? In de USA is nu eenmaal meer ruimte voor geocaching en geloof mij in de woestijnen rondom Vegas is het niet prettig toeven voor een wandel multi van tig KM. Je moet ook niet vergeten dat veel amerikanen dit soort caches graag doen omdat ze die met de auto kunnen doen, men is niet zo wandelachtig.

 

Is het leuk? dat ligt aan jezelf. Wij hebben met 6 vrienden in Duitsland 24 uur aan een gesloten caches gezocht, 200 plekken 165 kunnen loggen. Waarom? omdat wij het leuk vonden om te doen. Deze power trails moet je ook zo zien.

 

Maar ik heb al een idee om een route uit te zetten over het Pieterpad... :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zeg niet dat het niet leuk is of wel leuk.

Ik zeg ook niet dat iemand het spelletje niet mag spelen op zijn of haar eigen ingevulde wijze.

 

Ik zeg alleen dat het volduwen van een gebied met traditionals die zo dicht op elkaar liggen als hier aangehaald, symptomatisch is voor het uiteindelijke einde van het geocachen.

 

Net zo goed dat geldt dat hoe meer mensen over geocachen hebben gehoord, en hoe meer mensen gaan geocachen en caches vinden, en hoe vaker het in de media verschijnt, de graad van 'stiekemigheid' in deze hobby zal afnemen.

 

Hoe en wanneer geocachen als unieke hobby aan z'n einde komt? Weet ik veel, waarschijnlijk pas nadat ik zelf in een kist ben gestopt.

Maar IK zie power trails als een symptoom van aftakeling.

bewerkt door De Wijngemachtigde
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe en wanneer geocachen als unieke hobby aan z'n einde komt? Weet ik veel, waarschijnlijk pas nadat ik zelf in een kist ben gestopt.

Aha, met logboekje :thumbup:

 

Maar IK zie power trails als een symptoom van aftakeling.

Geen aftakeling, maar wel vervelend bijverschijnsel. Maar deze discussie is eigenlijk al zo oud als de eerste micro die neergelegd werd.

Maar een powertrail met de auto is natuurlijk wel erg makkelijk en in mijn ogen ook wel zielig.

Ga dan lopen of fietsen, dan stelt het nog wat voor. Probleem is wel dat de lol van het vinden geheel teniet wordt gedaan. Het is eerder de frustratie als je er eentje van de 200 NIET kan vinden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar deze discussie is eigenlijk al zo oud als de eerste micro die neergelegd werd.

Dat was het eerste symptoom! Inderdaad.

Net als bij een net geboren baby al snel de eerste darmwandcellen beginnen af te breken en de eerste mutaties zich in het DNA gaan ophopen die uiteindelijk zullen leiden tot aftakeling, verval en dodelijke aandoeningen.

Het kan even duren, maar de teloorgang en aftakeling is onafwendbaar.

 

Aan alles komt een eind, en daar proost ik op! :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op een van de cachepagina's staat:

High clearance vehicle and 4WD highly recommended.

Dus terrein is wel degelijk heftig

sommige stukken van 3200 naar 3400 foot? in nog geen 400 meter

 

ze liggen ook allemaal bij hoogspanningsmasten :thumbup:

 

bewerkt door handleiding
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op een van de cachepagina's staat:

High clearance vehicle and 4WD highly recommended.

Dus terrein is wel degelijk heftig

sommige stukken van 3200 naar 3400 foot? in nog geen 400 meter

 

ze liggen ook allemaal bij hoogspanningsmasten :thumbup:

 

 

Dit zegt het cacheleggersteam er ook over:

"You can do this road in a minivan if you drive real slow and walk to 15-20% of the caches."

en

"Long story short, the road is pretty darned good for a dirt road. Just be carfeful of the rough spots"

om vervolgens nog toe te voegen over de gemiddelde tijd van cache tot cache tijdens het uitleggen:

"We averaged one placement every 55 seconds. The drive time was about 40-45 seconds. The GPS had 5-10 seconds to stabalize."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...