BeMiXteam Geplaatst 28 juli 2010 Geplaatst 28 juli 2010 Dat is het dus...ik heb helemaal geen contact
wandelaartjes Geplaatst 29 juli 2010 Geplaatst 29 juli 2010 Vanuit een zonnig Noorwegen ook hier weer te loggen.En volgens mij een hele verbetering ,dat coin's niet meer te crabben zijn
brouwertjes Geplaatst 29 juli 2010 Geplaatst 29 juli 2010 En volgens mij een hele verbetering ,dat coin's niet meer te crabben zijn Dus als iemand een coin vergeet te loggen, kan je er niks meer mee? Lijkt me niet echt handig
haxepaxe Geplaatst 29 juli 2010 Geplaatst 29 juli 2010 En volgens mij een hele verbetering ,dat coin's niet meer te crabben zijn Er staat in het keuzemenu Type of Log op de listing van de travelbug nog wel de keuze"grab it from somewhere else". Dus lijkt mij dat het grabben nog wel kan. groet, Gerrit
Sivota Geplaatst 30 augustus 2010 Geplaatst 30 augustus 2010 Bovenaan de Geocaching.com pagina de volgende aankondiging: "Geocaching.com will go offline temporarily for a site update on Tuesday, August 31, 2010 at approximately 1pm PDT (GMT -7). We apologize for any inconvenience this may cause".
Waldio Geplaatst 30 augustus 2010 Geplaatst 30 augustus 2010 Dan gaat hij morgen om 10 uur 's avonds offline voor een normale site update.
jo-anne Geplaatst 30 augustus 2010 Geplaatst 30 augustus 2010 (bewerkt) commentaar weggehaald omdat ik even niet had stilgestaan bij onze zomer- en wintertijd... 30 augustus 2010 bewerkt door jo-anne
Waldio Geplaatst 31 augustus 2010 Geplaatst 31 augustus 2010 (bewerkt) Nog even dit topic omhoog halen, zodat niemand voor een verrassing staat straks. Om 10uur (NL tijd) gaat de .com site offline voor maandelijks onderhoud. Dit zal dus ong. 2-3 uur duren. 31 augustus 2010 bewerkt door Waldio
Waldio Geplaatst 1 september 2010 Geplaatst 1 september 2010 De update is voorbij. Kijk hier wat er verandert is!
De Wijngemachtigde Geplaatst 1 september 2010 Geplaatst 1 september 2010 Bijzonder. Je kunt volgens mij nu zonder slag of stoot je eigen username veranderen. Dat was toch altijd vrij lastig.
Bloodwoosj Geplaatst 1 september 2010 Geplaatst 1 september 2010 Die mogelijk was er al sinds korte tijd na een van de laatste updates, maar je kon slechts éénmalig je username veranderen. Nu heeft men die éénmalige beperking blijkbaar opgeheven. Greetz Bloodwoosj.
Team Professor X Geplaatst 1 september 2010 Geplaatst 1 september 2010 Die mogelijk was er al sinds korte tijd na een van de laatste updates, maar je kon slechts éénmalig je username veranderen. Nu heeft men die éénmalige beperking blijkbaar opgeheven.Greetz Bloodwoosj. Teveel (echt)scheidingen? Waarom zou je je naam meerdere keren wijzigen? Klopt het logboek ook niet meer
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden