doppie Geplaatst 3 februari 2008 Share Geplaatst 3 februari 2008 kom hier ook niet meer op de com site Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Caveman en Co Geplaatst 3 februari 2008 Share Geplaatst 3 februari 2008 ook hier steeds problemen met openen eigen pagina. zo te zien aan de logjes is het erg druk op de site, misschien is dit het probleem? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xaa Geplaatst 3 februari 2008 Share Geplaatst 3 februari 2008 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
czardo Geplaatst 3 februari 2008 Share Geplaatst 3 februari 2008 just checking, heeft iemand hier ook problemen met het benaderen van zijn profiel en page op http://www.geocaching.com/my/ Alles werkt naar behoren behalve dit. Ik kan gewoon inloggen en alle andere functies uitvoeren behalve kijken naar mijn profiel wat resulteert in http://www.geocaching.com/error/general.aspx Om de slimme mensen voor te zijn: Ja ik heb betaald Nee ik heb mijn wachtwoord niet veranderd Ik heb geen ban op de Amerikaanse site cache en cookies in browsers al verwijderd zelfde resultaten in IE en FF Enig idee John Ook hier hetzelfde probleem! Hopelijk snel weer opgelost. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cybirian Geplaatst 3 februari 2008 Share Geplaatst 3 februari 2008 Ervaring leert dat meestal s'nachts onderhoud word gedaan en aangezien de .com site in de VS gehost word zal dit wel nu zo zijn. Al heb ik op de frontpage van de site die gewoon toegankelijk is niets over onderhoud gelezen, heeft iemand al een ticket aangemaakt? Groet, Dave Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reej Geplaatst 3 februari 2008 Share Geplaatst 3 februari 2008 (bewerkt) Sorry! We encountered an error when requesting that page! FF snel een ontbijtje..... 3 februari 2008 bewerkt door reej Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Guppie Geplaatst 3 februari 2008 Share Geplaatst 3 februari 2008 het gebeurd vaker dat je op zondag ochtend niet op kom kan komen, ik ooit gelezen dat er dan onderhoud plaats vind. meestal is com daarna weer sneller. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cybirian Geplaatst 3 februari 2008 Share Geplaatst 3 februari 2008 Heb een ticket gedroped met verzoek de info op de site te zetten als er onderhoud is of storingen zijn. Groet, Dave Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan en Jany Geplaatst 3 februari 2008 Share Geplaatst 3 februari 2008 direct naar de com geeft problemen een cache oproepen vanuit Gsak of Google Earth (bij mij althans) geen problemen wel een beetje langszaam, maar ja het werkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Axel-F Geplaatst 3 februari 2008 Share Geplaatst 3 februari 2008 aaaaah en ik wilde net even een 'note' plaatsen en een listing aanpassen.... nou ja, op hoop van zegen dan maar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
robenada Geplaatst 3 februari 2008 Share Geplaatst 3 februari 2008 Toch is het wel mogelijk om caches op je scherm te krijgen via http://www.geocaching.com Alleen de pagina my account schijnt niet te werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 3 februari 2008 Share Geplaatst 3 februari 2008 Is het daar nu niet ongeveer onderhoudstijd? klopt helemaal. Als de "storing' hier tegen 10 uur in de ochtend is, dan is het bij "hun" 01:00 en dat is de tijd voor onderhoud en backupjes en dergelijke. Waarschijnlijk met de gedachte dat iedere loggende Amerikaan dan wel op bed ligt Ze backuppen daar minstens een keer in de week en dan meestal in de nacht van zaterdag op zondag. Tja, er moet nu eenmaal een tijdstip gekozen worden dat er zo min mogelijk kans is op wrevel. Een ticket aanmaken lijkt me geen zin hebben. Als de ticket gelezen wordt is het backuppen al een feit. Tenminste, als de storing het gevolg is van onderhoud. Daarbij komt dat het ook in Amerika weekend is Er zullen niet op kantoor zitten. Dat men eventueel wel op de site kan komen of op het forum van geocaching.com is omdat die niet op dezelfde server zit als de geocaches. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Track_leader Geplaatst 3 februari 2008 Share Geplaatst 3 februari 2008 werken doet het nog steeds niet... de back-up is echt wel klaar nu. Ik heb wel een ticket geopend, de ervaring leert dat ze daar snel op terug komen om je te helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zjurt Geplaatst 3 februari 2008 Share Geplaatst 3 februari 2008 Geocaching.com is down for maintenance Die Amerikanen denken natuurlijk dat heel de wereld Carnaval viert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sterna Geplaatst 3 februari 2008 Share Geplaatst 3 februari 2008 alleen de pagina met m'n profiel is ontoegankelijk, via de homepage kun ik wel bij cachebeschrijvingen komen, al is het wel sloom nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden