pe1mzs Geplaatst 9 december 2009 Geplaatst 9 december 2009 mooie spoiler foto ben benieuwd wie het was wie zijn cache ging verstoppen jammer dat overal geocaTching staat ....maar weten zij veel
driehm Geplaatst 9 december 2009 Geplaatst 9 december 2009 Ben erg benieuwd naar de log bij deze cache. Kwamen in Limburg ooit een log van de politie tegen, hadden hem gevonden en keurig gelogd, erg leuk dacht dat het R.E.S.P.E.C.T. was
n0kk0 Geplaatst 9 december 2009 Geplaatst 9 december 2009 Ik denk dat er een nieuwe optie in het logveld moet komen: Found the cache, but was arrested before I could log it
sukor Geplaatst 9 december 2009 Geplaatst 9 december 2009 Oei als ik dat zo lees ben ik blij dat de politie mijn auto niet wilde doorzoeken toen ik laatst werd aangehouden (verkeersovertreding, wat anders), ik had namelijk nog een munitiekistje in de kofferbak liggen... en dan ook nog een ingeslagen ruit...leg dat maar eesnuit
BigFurryMonster Geplaatst 9 december 2009 Geplaatst 9 december 2009 Ben benieuwd welke cache het was, op Google Earth kijken met GC-pluging kan ik alleen deze bedenken http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GC1CGDF Die staat vermeld als Micro, dus dat zal 'm wel niet zijn. Het zou ook een cache kunnen zijn die via een andere site geplaatst is. De guidelines van gc.com zijn hier vrij helder over: Off-Limit (Physical) Caches Caches may be quickly archived if we see the following: Caches hidden in close proximity to active railroad tracks. Caches near, on or under public structures deemed potential or possible targets for terrorist attacks. These may include but are not limited to highway bridges... http://www.geocaching.com/about/guidelines.aspx
Ma-Bu Geplaatst 9 december 2009 Geplaatst 9 december 2009 Ben benieuwd welke cache het was, op Google Earth kijken met GC-pluging kan ik alleen deze bedenken http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GC1CGDF Die staat vermeld als Micro, dus dat zal 'm wel niet zijn. Het zou ook een cache kunnen zijn die via een andere site geplaatst is. De guidelines van gc.com zijn hier vrij helder over: Off-Limit (Physical) Caches Caches may be quickly archived if we see the following: Caches hidden in close proximity to active railroad tracks. Caches near, on or under public structures deemed potential or possible targets for terrorist attacks. These may include but are not limited to highway bridges... http://www.geocaching.com/about/guidelines.aspx Neen, de genoemde cache-code is het zeker niet, kijk maar naar de foto's, dan zie je zeker geen metro boden de paal staan. 'k ben ook benieuwd wie eventjes ging cachen en toen deze naasleep kreeg. Ik lees wel in het verhaal dat mensen zagen dat iemand met het koffertje liep vanuit de metro. Ook een conducteur die het zag. Een goede zaak dat mensen op dit soort zaken letten. Straks is het wel een bom, en dan ? Ik denk dat we nog zorgvuldiger moeten zijn met het vinden van een verstopplek. Misschien een idee om ook de Politie op de hoogte te stellen, indien je iets gaat verstoppen. Nog beter, een 'onschuldigere' plek uitkiezen.
getzie family Geplaatst 9 december 2009 Geplaatst 9 december 2009 Telt je strafblad niet als geldig log?????
handleiding Geplaatst 9 december 2009 Geplaatst 9 december 2009 Heb ook ooit ergens gelezen dat in Zeewolde de politie een munitiekistje gevonden had , na tips van oplenttende burgers. De politie heeft hier ook gewoon gelogd ging volgens mij om deze cache te zien aan het mooie logboekje wat op de foto stond http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...57-5e69b2120e2a Maar deze plaats was wat minder "gevoelig" Hoop niet dat ik ooit zo in de boeien geslagen word
Mr.Atari Geplaatst 9 december 2009 Geplaatst 9 december 2009 Telt je strafblad niet als geldig log????? Ze hebben de cacher met het kistje gezien, dus ik neem aan dat ie gelogd heeft... Anders nog even tegen meneer agent zeggen: geef me dat kistje nog eventjes, moet nog loggen... En anders zou ik (als legger) een kopie van het proces verbaal ook wel accepteren. Het gaat er toch om dat je kan bewijzen dat je de cache gevonden hebt
The Snoopy Family Geplaatst 9 december 2009 Geplaatst 9 december 2009 Misschien was hij een nieuwe cache aan het plaatsen?
DiedB Geplaatst 9 december 2009 Geplaatst 9 december 2009 Misschien was hij een nieuwe cache aan het plaatsen? Dat hoop ik! Daar is een kans op, want als je met een munitiekist uit de metro stapt dan ben je niet een geocache aan het lopen.
Ringeling Geplaatst 9 december 2009 Geplaatst 9 december 2009 (bewerkt) Deze log trof ik ooit aan de Nisseroi cache. Met dank aan de politie voor het netjes terugplaatsen. 9 december 2009 bewerkt door Ringeling
Ivo-tje Geplaatst 9 december 2009 Geplaatst 9 december 2009 Misschien was hij een nieuwe cache aan het plaatsen? Dat hoop ik! Daar is een kans op, want als je met een munitiekist uit de metro stapt dan ben je niet een geocache aan het lopen. Weer eens wat anders dan een rugtas
Ivo-tje Geplaatst 9 december 2009 Geplaatst 9 december 2009 Deze log trof ik ooit aan in een cache. Met dank aan de politie voor het netjes terugplaatsen. Lekker handschrift!
handleiding Geplaatst 9 december 2009 Geplaatst 9 december 2009 (bewerkt) Deze log trof ik ooit aan de Nisseroi cache. Met dank aan de politie voor het netjes terugplaatsen. zie eerdere logje zie mijn eerdere antwoord 9 december 2009 bewerkt door handleiding
Aanbevolen berichten