Spring naar bijdragen

Geocachen in de media


elsinga

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ook op internet te vinden:

"Is Ina Enssr geïnspireerd door Twin Peaks? Ina Enssr is een fan van Twin Peaks. Twin-Peak-fans zullen het boek echter zeer kunnen waarderen."

 

Er spelen zich vreemde dingen af achter de schermen... :lol: !

 

Heb het boek d3Zusjes gekregen en moet zeggen leest lekker weg, vooral als je bekend bent met de cache en de omgeving. Twin Peaks.. lijkt me niet echt maar zou kunnen. In ieder geval een leuk boek over een bestaande cache heel origineel. Wie weet kan ik het in een cache droppen als ik het uit heb.

Er wordt netjes naar geocaching verwezen incl. de website. Ook over hoe te cachen dus in meerdere opzichten een goed boek ook voor newbies.

 

Groeten en fijne feestdagen met leuke caches :dribble:

 

De Zoeklichten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GeoFort is een ‘living lab’ in oprichting gericht op cartografie, navigatie en geosimulaties waar je vanaf 2011 op speelse wijze kennis kunt maken met een wereld vol kaarten en navigatie.

Gehuisvest in Fort bij de Nieuwe Steeg. Ook schatzoeken met GPS behoort tot de mogelijkheden en ik zie dat er al een cache ligt/lag (is trouwens geen goed voorbeeld van een cache, falend onderhoud en loggen zonder cache) :lol1: .

Lijkt me wel eens leuk om te bezoeken. En misschien kan .NL of .COM virtueel een stukje sponsoren hoewel we natuurlijk niet commercieel zijn. Geheimzinnigheid is er allang vanaf dus wat dat betreft kan het er wel bij :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GeoFort is een ‘living lab’ in oprichting gericht op cartografie, navigatie en geosimulaties waar je vanaf 2011 op speelse wijze kennis kunt maken met een wereld vol kaarten en navigatie.

Gehuisvest in Fort bij de Nieuwe Steeg....

We hebben er vorig jaar zelfs al eens een event gehad: Geofort Event.

 

tot cache,

team Wij Drie :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben al een tijdje niet op dit forum geweest maar,

in een ander forum kwam ik dit linkje tegen.

 

Het gaat over hobby's in Lombok.

Ik heb gezocht in het forum of dit al gemeld was. (maar niet gevonden)

Ik vond het niet heel bijzonder. Maar wel leuk om het te vermelden.

 

Veel kijk plezier. (je hebt wel Quicktime voor nodig)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Ik zag dit artikel op internet: Sport is vet! Jij niet!

 

Dat de jeugd meer gaat bewegen lijkt me uitstekend! :D

 

Maar ai, als geocaching op deze manier gaat worden aangeboden aan scholieren in Drenthe vraag je je toch echt af hoe het met de caches daar zal vergaan.

 

Zie ook: sportisvet.nl en klik op de jongen in het groen.

bewerkt door Ringeling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsjongejonge. Als ik op de jongen klik, en daarna op aanmelden, zie ik zelfs de school staan waar ik werk. Je komt dan terecht op de hyves van de school...

Maar gaan ze nu op scholen aan jongeren vertellen wat geocachen is? Dat lijkt me niet zo'n heel goed idee...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zag dit artikel op internet: Sport is vet! Jij niet!

 

Dat de jeugd meer gaat bewegen lijkt me uitstekend! :ph34r:

 

Maar ai, als geocaching op deze manier gaat worden aangeboden aan scholieren in Drenthe vraag je je toch echt af hoe het met de caches daar zal vergaan.

 

Zie ook: sportisvet.nl en klik op de jongen in het groen.

 

Waarmee de vraagstelling of geocachen een spel, een hobby of een sport is beantwoord is :beerchug:

 

Groet, Jacob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...