Spring naar bijdragen

Cache Bevrijdings Front (cbf)


Ervani

Aanbevolen berichten

Op het heetst van de strijd (of misschien wel iets erna :thumbup: ) even een samenvattinkje om te kijken waar we ons nu eigenlijk bevinden:

 

-Ervani heeft (weer) een nieuw ideetje.

-Sommigen vinden het een leuk idee. Anderen niet. Dat maakt niet uit, want het gaat nooit gebeuren dat iedereen het met elkaar eens is. Twee voorbeeldjes: Bijna iedereen vindt seks wel leuk, maar sommige mensen niet. Bijna niemand vind het leuk om met minus 40 graden buiten in een tentje te slapen, maar sommige mensen vinden dit juist super tof.

-Voor zover ik het begrijp schaadt het plan van Ervani niemand.

-Er zijn veel argumenten tegen het plan van Ervani, maar al deze argumenten zijn emotioneel.

 

Kan iemand een rationeel argument tegen Ervansi's idee geven? Zo nee, geef iemand dan gewoon de kans om een idee uit te werken.

 

Q ;)

 

Enneh, hou het een beetje netjes heh! (Ik zou bij de VN moeten :crybaby: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

-Ervani heeft (weer) een nieuw ideetje.

-Sommigen vinden het een leuk idee. Anderen niet. Dat maakt niet uit, want het gaat nooit gebeuren dat iedereen het met elkaar eens is. Twee voorbeeldjes: Bijna iedereen vindt seks wel leuk, maar sommige mensen niet. Bijna niemand vind het leuk om met minus 40 graden buiten in een tentje te slapen, maar sommige mensen vinden dit juist super tof.

-Voor zover ik het begrijp schaadt het plan van Ervani niemand.

-Er zijn veel argumenten tegen het plan van Ervani, maar al deze argumenten zijn emotioneel.

 

Kan iemand een rationeel argument tegen Ervansi's idee geven? Zo nee, geef iemand dan gewoon de kans om een idee uit te werken.

 

Hier kan ik mij wel in vinden. ik verbaas mij vaker op het forum dat als iemand een idee oppert dat het dan wordt afgeschoten.

Volgens mij is het allemaal heel eenvoudig:

  1. vind je het idee niets maar zijn er geen argumenten zwaarwegend tegen zoals overtreding van bepaalde regels oid waarom zou je dan perse aan moeten geven dat je het niets vind? Je kunt toch ook gewoon niet meedoen met deze manier van cachen en doorgaan naar het volgende draadje?
  2. Waarom teleurgesteld zijn dat plannen niet worden uitgevoerd terwijl gelijk in reacties doorklinkt dat men het niets vind?? Niet aan ergeren zou ik zeggen. Al zou Ervani het ook deze keer af laten weten dan zijn er vast wel deelnemers aan dit project die hem daar op aan zullen spreken. Geef het eerst eens een kans.
  3. Vind je een draadje op dit forum niets, lees dan lekker verder, je hoeft niet te reageren op ieder draadje.
  4. Gebruik het forum niet om persoonlijke vetes uit te vechten, anderen onderuit te halen.
  5. Gebruik voor erg persoonlijke reacties of klachten eens wat vaker de PM functie van dit forum of gebruik de mail via .com

 

Ik zie veel initiatieven die uiteindelijk niet van de grond komen door het gezeik er rondom heen, dan heeft men er al geen zin meer in. Laat elkaar dus gewoon wat meer in waarde.

 

Ik ben benieuwd naar de eerste beelden van het ontmantelen van een cache, kijken wat men er van heeft gemaakt. Als ik zelf een cache zou hebben en die willen opdoeken dan lijkt het mij juist wel een leuke manier en afscheid van de cache om het zo te doen.

 

grtzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoiets als dit maar dan 's nachts en met bivakmutsen?
En dat is nou net het verschil tussen Carrotte en Ervani. Wilxlii gaat eropuit en maakt een filmpje.

Ervani roept maar wat vanachter zijn PC. Het had op mij wat meer indruk gemaakt als ie zelf een film van een opruimactie had gemaakt en dat gepost had.

Ik kan de reactie van TP dan ook begrijpen, want een track record ontbreekt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond 't Kabouter Bevrijdings Front nog wel leuk zie http://gkbf.geocacher.nl

Helemaal hilarisch is de fotoreportage van de actie tegen de politie (12 mei 2004, rechterkolom)

Bedankt Ervani voor dit draadje want daardoor heb ik weer eens gezocht naar 't GKBF en weer in een deuk gelegen :lol1:

Het cache bevrijdings front zie ik persoonlijk niet zitten, sorry.

 

Groeten, GeoGorkum

 

P.S. herken de cachers in de fotoreportage ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoiets als dit maar dan 's nachts en met bivakmutsen?
En dat is nou net het verschil tussen Carrotte en Ervani. Wilxlii gaat eropuit en maakt een filmpje.

Ervani roept maar wat vanachter zijn PC. Het had op mij wat meer indruk gemaakt als ie zelf een film van een opruimactie had gemaakt en dat gepost had.

Ik kan de reactie van TP dan ook begrijpen, want een track record ontbreekt.

 

Ik zie veel initiatieven die uiteindelijk niet van de grond komen door het gezeik er rondom heen, dan heeft men er al geen zin meer in. Laat elkaar dus gewoon wat meer in waarde.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

... Als de zuurpruimen eens de moeite nemen om ook eens naar het verhaal achter de vooroordelen te kijken weet men dat ik ruim 2,5 maand uit de running ben geweest als gevolg van twee gebroken handen.

...

Sjee heftig... Hoe gaat het nou dan? Zijn je handen weer hersteld? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben benieuwd naar de eerste beelden van het ontmantelen van een cache, kijken wat men er van heeft gemaakt.

Ik ook :newyear:

 

 

:wistling:

 

MMMhhhh Goedenmorgen Lepman,

 

Daarom heb ik ook mijn cache aangeboden, want op deze manier kan ik alles van dichtbij volgen.

 

Nee niet om de aandacht, maar meer om het zien van de eerste beelden.

 

Groet,

 

Keske27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb totaal niet de behoefte om mij te bewijzen tegenover een stel z3!k3rds, blijf lekker zeuren, trekken en provoceren.. have fun.

 

Veel lees plezier met Cachehunters als je dan nog wat te zeuren hebt doe dat dan per PB ipv hier in deze topic de stoere grapjas uit te hangen. Misschien tijd om eens een keer een gezellige meeting te organiseren... dan mogen jullie het face-to-face zeggen. Daar hebben andere nog niet zo lang geleden ook de kans toe gekregen echter was men toen verrassend stil :wistling:

 

 

Op de achtergrond ga ik lekker aan de slag met leuke mensen. Laat liever een keer zien wat jouw positieve bijdrage aan het geocachen is.

 

@ Keske ik zie af van het ruimen van jouw cache, ik laat mij door jou niet als een of andere joker gebruiken, ruim de troep lekker zelf op!

bewerkt door Ervani
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb totaal niet de behoefte om mij te bewijzen tegenover een stel z3!k3rds, blijf lekker zeuren, trekken en provoceren.. have fun.

 

Veel lees plezier met Cachehunters als je dan nog wat te zeuren hebt doe dat dan per PB ipv hier in deze topic de stoere grapjas uit te hangen. Misschien tijd om eens een keer een gezellige meeting te organiseren... dan mogen jullie het face-to-face zeggen. Daar hebben andere nog niet zo lang geleden ook de kans toe gekregen echter was men toen verrassend stil :newyear:

 

 

Op de achtergrond ga ik lekker aan de slag met leuke mensen. Laat liever een keer zien wat jouw positieve bijdrage aan het geocachen is.

 

@ Keske ik zie af van het ruimen van jouw cache, ik laat mij door jou niet als een of andere joker gebruiken, ruim de troep lekker zelf op!

 

 

Van dit snap ik nu ff niets, je hebt toestemming gekregen van keske om zijn caches te doen opruimen dmv een showtje door cbf. Film enzo..

Eerst vondt ik het een ietsje overdreven uitgevonden iets, maar toch volgde ik het met groeiende interesse, en dan ga je uit je slof schieten????

 

Is dan toch niet vreemd dat mensen tegen je gaan zeiken en zeuren. Je doet even hard mee?

 

Nou ik ga maar kijken wat er van gaat komen.

 

 

Suc6 in ieder geval. :wistling:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb totaal niet de behoefte om mij te bewijzen tegenover een stel z3!k3rds, blijf lekker zeuren, trekken en provoceren.. have fun.

 

Veel lees plezier met Cachehunters als je dan nog wat te zeuren hebt doe dat dan per PB ipv hier in deze topic de stoere grapjas uit te hangen. Misschien tijd om eens een keer een gezellige meeting te organiseren... dan mogen jullie het face-to-face zeggen. Daar hebben andere nog niet zo lang geleden ook de kans toe gekregen echter was men toen verrassend stil

 

 

Op de achtergrond ga ik lekker aan de slag met leuke mensen. Laat liever een keer zien wat jouw positieve bijdrage aan het geocachen is.

 

@ Keske ik zie af van het ruimen van jouw cache, ik laat mij door jou niet als een of andere joker gebruiken, ruim de troep lekker zelf op!

Is dit nou echt nodig? :wistling:

Een beetje kritische opmerkingen en vragen en meneer is van slag?

 

Nergens voor nodig hoor. Je moet idd gewoon je eigen ding doen, dat is ook het enige wat hier gezegd wordt toch?

Voer een keer uit wat je beloofd aan ons allen, meer niet :newyear:

 

Waarom zou dat via PB moeten?

Een forum is er toch voor om verschillende geluiden te laten horen? Dus niet alleen positieve.

Ook kritisiche opmerkingen en vragen mogen hier gezet worden. Meer is hier niet aan de hand.

 

Laat liever een keer zien wat jouw positieve bijdrage aan het geocachen is.

Voor wie deze opmerkingen bedoeld is weet ik niet.

Maar ik denk wel dat je er voorzichtig mee moet zijn.

De mensen die hier kritische opmerkingen plaatsen gaan zich echt niet op de borst slaan maar ik weet zeker dat ze al redelijk wat gedaan hebben om het geocachen in Nederland te ondersteunen of leuker te maken :)

 

Dat is ook jouw bedoeling volgens mij; het geocachen leuker maken.

Het enige wat gevraagd wordt is wanneer je dat gaat doen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Keske ik zie af van het ruimen van jouw cache, ik laat mij door jou niet als een of andere joker gebruiken, ruim de troep lekker zelf op!

 

Gaan deze beslissingen door één persoon genomen worden.

Lijkt mij niet de bedoeling als er over alle provincies ruimers zijn, of ging je deze zelf doen?

Dan is er als het geod is wel een andere vrijwilliger die het doen wil.

M.i als dit op de manier zoals bedoeld gedaan gaat worden, dus ruimen met filmpje, fotos o.i.d is er toch niemand die voor joker staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...