Spring naar bijdragen

Cache Bevrijdings Front (cbf)


Ervani

Aanbevolen berichten

Even een korte brainstorm:

 

- Mensen kunnen hun cache opgeven als deze geruimd moet worden. Dat betekend dat de cache op het punt staat om gearchiveerd te worden. Het ruimen van een micro is natuurlijk niet zo leuk als een cache die een ammo-kist bevat.

- Als we teamleden in verschillende regio's hebben kan het ruimings verzoek doorgegeven worden aan iemand die in de buurt woont. Deze gaat de cache ruimen en maakt er een leuk ding van. Dus bijvoorbeeld video-opnames in het donker met nightvision, of foto's etc. Deze neemt de cache mee en stelt een afscheids-log. Bijvoorbeeld deze cache is geruimd/ontvoerd/geplunderd etc etc door het CBF, maark er een leuk verhaal van

- Het CBF is VIRTUEEL natuurlijk een groepje extremistische chacheruimers :-)

- We zetten een bescheiden CBF website op waarop alle duistere CBF zaken behandeld worden foto's, verslagen en aankondigingen van acties.

- Ergens in het land zetten we een CBF cache uit, deze zal rijkelijk gevuld worden met ammo-kisten, goodies en wet ik veel wat nog meer. En dan kunnen we die cache op een bepaald moment on-line gooien en de eesrte die deze dan vind mag zijn auto vol laden :-) een eventcache?. Andere optie is om inderdaad en soort van drempel in te bouwen dus dat je eerst een cache op CBF waardige manier geruimd moet hebben voordat je de CBF cache kan loggen.

 

Ik kan er straks wel plezier aan beleven. Opbouwende respons is welkom, negatieve reacties even per PB.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wie is Mr. Parker? Waarom dat geweld? Waar heeeft ie het allemaal over ? Wat is de boodschap? Wat is de relatie tussen de personen? En wat heeft dit met Staalwol te maken?

Waarom is iedereen blond? Waarom Staalwol? Waarom vraag ik mij dit af?!?

 

[/i][/color][/size][/font]

 

 

Staalwol, tsja ff zijn eigen site promoten moet toch kunnen, als sluikreclame ertussen smijten. Valt niet op toch STAALWOL.

 

Als dadelijk de filmpjes af zijn kan die deze daarbij smijten ff een relameblok voor het filmpje, en voila in je portofolio ermee.

 

 

:thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bivakmutsen zijn geloof ik redelijk standaard in de media van Ervani :blink:

 

Het beeldmateriaal zal ongetwijfeld fantastisch zijn, gezien de kennis en ervaring hierin van hem.

 

Het is de zoveelste belofte zoals TP al aangaf.

Ik ga ervan uit dat we deze keer niet langggg hoeven te wachten voor er iets te zien is :thumbup:

Banner, en website zijn snel te regelen (thuis).

 

Wanneer verschijnt het 1e filmpje van het CBF van een echte gearchiveerde cache?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo all,

 

Hier is nummer één.

Die volgens het voorstel van ervani opgeruimd en gefilmd mag worden dmv cachers met bivakmutsen op.

 

http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...0e-2cba7fc4736e

 

Want ik wil wel eens weten wat er gaat gebeuren.

En ik wil wel een film over deze cache!

 

Want het is een cache met en verhaal. :thumbup:

 

Groetjes Keske(die hiervoor toestemming verleent als alles zo gaat als ervani in het draadje bedoeld)27

bewerkt door keske27
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kijk positief en zie wel wat ervan komt en denk tot dan nog wl even mee.

 

Mooie verzameling ammoboxen, niet gaan weggeven aan de eerste die een beetje kan puzzelen en de cache vindt, maar ter beschikking stellen aan mensen wiens cache geript is en als er genoeg zijn aan cachers die een nieuwe cache gaan uitzetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De meeste ideeën van Ervani vind ik helemaal niks. Niet omdat het veranderingen zijn, maar omdat het -naar mijn mening- veranderingen zijn die onze hobby niet ten goede komen. Misschien val ik daardoor in de categorie zuurpruim, het is dan maar zo. Wat een verassing toen dit idee zich ontvouwde in dit draadje.Dit vind ik nl. een erg leuk idee, en om de troep op te ruimen, zelfs de troep van een ander, is een goede actie. Vandaar mijn complimenten hiervoor. Ik wil wel meedoen in de omgeving 's-Hertogenbosch. Wie gaat er met mee mee caches bevrijden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

cbf.jpg

 

cbf2.jpg

 

slechts een schets... iemand ideeën?

 

Slechts opbouwende feedback gewenst.

 

De onderste vind ik persoonlijk te groot, en de bovenste is niet echt duidelijk. Ik zou het bovenste formaat aanhouden en die boel wat duidelijker maken. Voor de rest ziet ie er super uit! En als de site klaar is moet het natuurlijk een link worden naar de site :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een ' tijdelijke banner' er gaat gewerkt worden aan een betere banner. het zal even wat tijd kosten om alles voor te bereiden. Er komen al aardig wat aanmeldingen voor het CBF binnen! leuk. Kijk dat motiveert om er lekker nee aan de slag te gaan.

 

banner op dit url http://www.xs4all.nl/~ervani/banner_cbf.jpg

 

banner_cbf.jpg

voor gelderland e.o zijn wij wel te porren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Lepman een termijn ga ik jou niet geven omdat jij dat slechts wil hebben om mij straks eventueel onder de neus te kunnen proppen, zo van zie je wel. Het kost de tijd die het nodig heeft, doe het goed of doe het niet is het credo.

 

Nogmaals het verzoek aan alleen, graag aanmelden per pb, dit om voor mij de administratie en beetje overzichtelijk te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...