Spring naar bijdragen

Cache Bevrijdings Front (cbf)


Ervani

Aanbevolen berichten

Aangezien er door de topicstarter alleen op rozengeur en maneschijnberichten wordt gereageerd stellen we de vraag maar aan een ander 'teamlid'.

 

Zit er bij de 6 teamleden iemand die kan zeggen wanneer we het 1e leuke en spannende filmpje kunnen verwachten? :thumbup:

 

Lepman en anderen,

 

Laat Ervani nu eens even met rust.

Ik kan me levendig voorstellen dat jullie door de voorgeschiedenis tot nu toe weinig vertrouwen hebben in het project.

Maar door hem af te zeiken gaat het op zijn hoogst lukken hem volledig te demotiveren. Dan hebben jullie je zin. Fijn hoor .

 

Geef hem de tijd om zijn - op zich interessante - plannen te verwezenlijken. Per slot zijn er 6 aanmeldingen voor medewerking alsmede 2 caches om mee aan de slag te gaan en iets te produceren.

Indien van toepassing kun je daarna alsnog gaan afschieten, maar vooraf iemand zijn kop afhakken omdat die boven het maaiveld uitsteekt getuigt niet erg van subtiliteit!

 

Go Ervani !

 

Geopatra.

 

Als een van die anderen voel ik, al jaren zuurpruim eerste klas, me (als het toegstaan is) aangesproken te reageren.

Dat er `negatieve` kritiek komt uit sommige hoeken heeft de topicstarter in 2 opzichten aan zichzelf te danken.

1. Het openen van een topic op een forum over je eigen ideeën geeft anderen de kans daarop te reageren, dus wie niet gediend is van in zijn/haar ogen negatieve kritiek doet er verstandig aan die ideeën zeker niet op een forum te gooien. Of is het de bedoeling dat er op een forum niemand mag reageren tenzij de reacties in de ogen van de topicstarter positief zijn?

2. Wie in het verleden vaker dingen heeft aangekondigd maar die niet uitvoert verliest vanzelf aan geloofwaardigheid en loopt op ieder forum het risico geconfronteerd te worden met zijn eigen niet uigevoerde plannen. ik zie dit overigens eerder als een spiegel voorhouden dan als negatieve kritiek. Ik begrijp dat er wat persoonlijke omstandigheden zijn waardoor een aantal zaken als gevolg van een medisch iets vertraging oplopen, maar deze 2,5 maand vertraging is niet bepaald veel tegenover reeds 1 jaar geleden aangekondigde plannen.

 

En ja, ook ik heb cachehunters.nl wel eens bekeken en ja er zit ontwikkeling in en ja heel veel ziet er mooi vormgegeven uit en ja ik vind veel zaken die ik bij Ervani zie getuigen van en mediatechnische kwaliteit, maar feit is dat dit forum een geocaching-forum is. Het draait hier om geocaching en om geocaches, maar de door topicstarter aangekondigde plannen hebben na langere tijd (nog steeds) niet tot geocaches geleid. en dat is waar ik, en een aantal anderen inhoudelijk op reageren.

 

Noem mij maar een zuurpruim, in mijn woordenboek staat op die plek het woord spiegel.

 

Greetz, Bloodwoosj. :thumbup: (oei wat schuimt dat azijntje toch)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als de zuurpruimpjes eerst eens proberen om mijn cache Ramone te vinden zonder dat ze daarbij een hulplijntje nodig hebben worden ze misschien wat zoeter of.... juist bitterder.

 

Ik merk overigens dat ik niet echt meer de moeite neem om de negatieve reacties regel voor regel te lezen, het is al speedreading geworden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik krijg een bericht van het CBF in de mail dat de cache DeBi mee is genomen naar Almere.

Het lijkt er dus op dat niet E. zelf maar 1 van zijn handlangers actief is geweest.

Een goed voorbeeld naar de chef d'equipe dus :thumbup:

 

Nu die spannende nachtelijke filmbeelden nog....

 

edit: het anti-CBF zie ik nu.... dus E. en zijn handlangers zijn helaas te traag... een ander clubje is ze voor geweest! :thumbup:

bewerkt door Lepman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cache bevrijdings front oftewel CBF, bedacht door Ervani is naar mijn mening terziele gebracht door een stelletje zielige betweters. B)

 

Een naar mijn inziens goed idee is volkomen de grond ingetrapt door mensen waarvan ik dacht dat zij volwassen waren, maar niets is minder waar. Sterker nog dit idee is overgenomen in de vorm van antie, en het resutaat is precies hetzelfde. Een cache ontvoeren en op een andere plaats verstoppen, stoer hoor.

 

Ik dacht dat hier op het forum ideeen besproken werden die het cachen aantrekkelijk zouden kunnen maken, zo ook vragen netjes behandeld worden, maar telkens weer zie ik mensen antwoorden geven die nieuwe cachers of forum newbees af willen branden.

 

Ook ik zal mij niet meer wenden tot het forum, hooguit lezen. Duidelijk is dat de caches die ik ga doen niet meer alleen op het verhaal of geo d'Or maar ook op de persoon die hem gelegd heeft.

 

Groeten De-Fam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals ik al zei: lekker blijven afzeiken en geen enkele kans geven iets waar te maken.

 

Ik was het ook lang niet altijd eens met Ervani, maar met zijn CBF wilde ik hem graag een kans geven.

Dit omdat zijn idee prima is en een zeker interessante ontwikkeling.

 

Het is gelukt om een innovatieve en inspirerende geest af te branden en te demotiveren voordat hij de kans kreeg zijn inspiratie in daden om te zetten.

En waarom ? ........................................... :crybaby:

 

Jullie hebben je zin.

 

Fijn, he B)

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals ik al zei: lekker blijven afzeiken en geen enkele kans geven iets waar te maken.

 

Ik was het ook lang niet altijd eens met Ervani, maar met zijn CBF wilde ik hem graag een kans geven.

Dit omdat zijn idee prima is en een zeker interessante ontwikkeling.

 

Het is gelukt om een innovatieve en inspirerende geest af te branden en te demotiveren voordat hij de kans kreeg zijn inspiratie in daden om te zetten.

En waarom ? ........................................... :crybaby:

 

Jullie hebben je zin.

 

Fijn, he B)

 

Geopatra.

 

En wie bedoel je met 'jullie'?

En haakt hij niet af voordat hij ook maar iets geprobeerd heeft???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik zal mij niet meer wenden tot het forum, hooguit lezen. Duidelijk is dat de caches die ik ga doen niet meer alleen op het verhaal of geo d'Or maar ook op de persoon die hem gelegd heeft.

 

Groeten De-Fam.

Wauw, dit is iemand die nietsnel kan vergeten. "Er wordt door jou een kritische noot geplaats en ik ga je cache niet meer doen". Wie benadeel je daar nu mee? Relativeer m'n beste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als de zuurpruimpjes eerst eens proberen om mijn cache Ramone te vinden zonder dat ze daarbij een hulplijntje nodig hebben worden ze misschien wat zoeter of.... juist bitterder.

 

Ik merk overigens dat ik niet echt meer de moeite neem om de negatieve reacties regel voor regel te lezen, het is al speedreading geworden

 

Hoe kun je nu bepalen of een reactie negatief is zonder hem helemaal te lezen?

In dat geval heeft het van gedachten wisselen op een forum inderdaad weinig zin meer...

Greetz Bloodwoosj.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...