Spring naar bijdragen

Cache Bevrijdings Front (cbf)


Ervani

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

@ Lepman een termijn ga ik jou niet geven omdat jij dat slechts wil hebben om mij straks eventueel onder de neus te kunnen proppen, zo van zie je wel. Het kost de tijd die het nodig heeft, doe het goed of doe het niet is het credo.

Als jij het (weer) zo ver laat komen dat we kunnen zeggen 'zie je wel' is het natuurlijk ook wel een keer terecht ;)

 

Dat het leuk en geweldig wordt geloof ik van harte maar na een aantal andere beloftes zou het fijn zijn een soort termijn te horen.

Vandaar mijn vraag.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo all,

 

Er zit schot in de zaak, want het Cache Bevrijdings Front gaat mijn cache DeBi ruimen.

In samenwerking met; Dutch Punisher.

 

Ik heb dit vernomen door middel van een P.B.

 

 

Groetjes Keske27

[zuur modus aan of is het gewoon waar?]

@Keske: Waarom werk je hier aan mee? Wil je ook extra aandacht?

Je kan zelf toch wel je zooi opruimen?

@Ervani (Dutch Punisher): kom je aandacht te kort ofzo? Dutch Punisher...en wie wil je straffen dan? Ik probeer serieus de ouwe zooi uit het terrein te krijgen en jij maakt er een clowneske voorstelling van! En dan beperk je je nog tot degene die zelf te lui zijn om hun cache te ruimen. De echte rommel laat je liggen op deze manier. Wat wil je nu echt bereiken met "spannende filmpjes" op internet? Maak eens filmpjes over mooie caches die je loopt

doen. Dan krijg je ook aandacht, maar vast met meer waardering (in ieder geval van mij misschien).

Maar ik zal het wel verkeerd begrepen hebben hoop ik. Leg het nog eens uit alsjeblieft ;)

[/zuur modus uit of was toch waar?]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo all,

 

Er zit schot in de zaak, want het Cache Bevrijdings Front gaat mijn cache DeBi ruimen.

In samenwerking met; Dutch Punisher.

 

Ik heb dit vernomen door middel van een P.B.

 

 

Groetjes Keske27

[zuur modus aan of is het gewoon waar?]

@Keske: Waarom werk je hier aan mee? Wil je ook extra aandacht?

Aandacht hoef ik zeer zeker niet.

Ik wil Ervani de mogelijkheid aanbieden om deze cache op te ruimen.

Dat is toch wat hij wil!

Je kan zelf toch wel je zooi opruimen?

Ik plaats geen zooi, zoals de meeste cachers van mij weten.

En deze cache gaat toch binnenkort het archief in.

@Ervani (Dutch Punisher): kom je aandacht te kort ofzo? Dutch Punisher...en wie wil je straffen dan? Ik probeer serieus de ouwe zooi uit het terrein te krijgen en jij maakt er een clowneske voorstelling van! En dan beperk je je nog tot degene die zelf te lui zijn om hun cache te ruimen. De echte rommel laat je liggen op deze manier. Wat wil je nu echt bereiken met "spannende filmpjes" op internet? Maak eens filmpjes over mooie caches die je loopt

doen. Dan krijg je ook aandacht, maar vast met meer waardering (in ieder geval van mij misschien).

Maar ik zal het wel verkeerd begrepen hebben hoop ik. Leg het nog eens uit alsjeblieft ;)

[/zuur modus uit of was toch waar?]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, ik vind het wel zinvol om Ervani het voordeel van de twijfel hierbij te gunnen.

 

Prof X: niet te zuur doen, omdat hij met jouw idee aan de slag gaat. Hij kiest een geheel andere - tot nu toe unieke - werkwijze en zo te zien heeft hij daarvoor de kennis ed. in huis. Jouw initiatief kan daarnaast ook blijven functioneren.

 

Wat mij betreft is het idee wel geinig om op deze manier gearchiveerde caches te saneren. Zoals geschreven: ik heb sowieso 2 multies die ik ter beschikking stel van het CBF. Ze werden gearchiveerd omdat ik niet tevreden ben over de kwaliteit, maar het is absoluut geen "bagger". En ik heb geen tijd genomen om ze op te ruimen, dus alles moet er nog liggen !

Lokaties Rosmalen en Oss.

 

Het is sowieso wel een idee om een cache niet zo maar te archiveren, maar er iets bijzonders mee te doen.

Vooralsnog mogen anderen dat doen voor mij, zeker als het op bijzondere wijze gaat.

 

Voor de mensen die hunkeren naar cachedozen: Geopatra gebruikt plastic. Nog nooit munitiegevallen gebruikt.

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals geschreven: ik heb sowieso 2 multies die ik ter beschikking stel van het CBF

Nog 107 te gaan!

PN

 

 

Dan kunnen ze beter met jou beginnen. Die lijkt zich nogal te lenen voor spannende nachtelijke opnames en bivakmutsen!

 

:thumbup:;)

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PS. als mensen mijn prive zaken zoals www.staalwol.com erbij gaan betrekken dan valt er bij mij echt iets verkeerd, maar daar zal ik de betreffende persoon middels een PB nog wel even iets over vertellen.

Ik zou eigenlijk niet weten waarom er iets verkeerd zou moeten vallen? Prive? Ik heb de link gewoon ergens via deze site, je profiel, je site, ofzo gevonden en ben, nieuwsgierig als ik ben de link gevolgd. Gewoon publiek toegankelijk.

 

Niets op de site wijst erop, dat dit een "prive" project is. Op mij kwam het over als "weer een nieuw Ervani project" wat wellicht een opmaat is naar weer een nieuw idee voor een cache die eraan komt. Dat was mijn eerste gedachte.

 

Zoals al eerder door mijzelf aan jou persoonlijk, maar ook in dit draadje weer bevestigd wordt: grafisch ziet je werk er goed, verzorgd en veelbelovend uit. Daar is niets mis mee.

 

Nou ja...op dat veelbelovend na dan, want dat is een beetje waar ik en met mij nog wat anderen tegenaan hikken.

 

Toen je je eerste project aankondigde (When Faith Fades) werd dat met gemengde gevoelens ontvangen.

Ik was toen moderator en had toen ook de nodige scepsis. Niet vanwege het concept, maar vanwege de wijze waarop het werd gepresenteerd op het forum, wat niet geheel volgens de geldende forumregels was.

 

Wij hebben toen enkele malen persoonlijk contact gehad en dat waren prettige en goede (en lange, haha) gesprekken, dat zul je zelf ook moeten beamen.

Je weet ook, dat ik, los van de presentatie, ook best wel enthousiast was over je plannen en jouw nieuw en verfrissend cache concept, wat wellicht zelfs op termijn de potentie had om een nieuw type cache te gaan worden.

Ik was, met vele anderen erg benieuwd naar het resultaat.

Dat bleef uit. Er was een pagina, een teaser en daar bleef het bij...ondertussen werden er wel weer diverse andere ideeen gelanceerd "Cachehunter TV", "operation Nightstalker", "Vipers in the Night" een paar "kidz-caches" ....zelfde verhaal:...een verhaal, een pagina, een teaser.....een paar lappen tekst , foto's....grafisch allemaal prachtig, daar niet van...maar een cache? ho maar.....

En dat vind ik dus jammer. Je schept hoge verwachtingen bij de mensen en tot op heden is er van voornoemde plannen nog niets te loggen.

 

Je kunt niet eeuwig de spanning blijven opvoeren. Op een zeker moment is bij de mensen de rek eruit. Je ideeen zijn prima, hoe je het wilde aanpakken klonk goed en vond ik zeer verrassend. We hebben een aantal goede gesprekken gehad.

Hierdoor had je bij mij lang het voordeel van de twijfel, maar door het uitblijven van de eerste en zeker bij je laatste projecten heb je bij mij je geloofwaardigheid verloren.

 

Dutch Punisher? Cache Bevrijdingsfront? Ludieke initiatieven hoor...maar mij ben je wel kwijt.

 

Doe jezelf en anderen een plezier: pak 1 van je eerdere ideeen op, ga daar eerst lekker mee aan de slag en maak het AF voordat je met iets nieuws komt. Werk dat ene idee net zo vakkundig uit als je het hebt gepresenteerd, laat zien wat je in je mars hebt en dat je het in je mars hebt. Dan zal ik de eerste zijn die dat toegeeft.

 

Maar voor dit moment?......DAG

bewerkt door Twin Peaks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij heb je PB knopje gemist? Want dit is ten eerste off topic, en alleen aan ervani gericht.

 

nou DOEI he..

 

1. Ik reageer op een post van Ervani (zie de quote)

2. Ervani is de topicstarter, dus ja...het is aan hem gericht

3. Ik heb geen PB knopje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij heb je PB knopje gemist? Want dit is ten eerste off topic, en alleen aan ervani gericht.

 

nou DOEI he..

 

1. Ik reageer op een post van Ervani (zie de quote)

2. Ervani is de topicstarter, dus ja...het is aan hem gericht

3. Ik heb geen PB knopje

 

1. Lees berichtjes 28 en 31 nog maar eventjes goed door.

2. Dit berichtje is persoonlijk, ik snap niet waarom jij wilt dat anderen dit ook lezen.

3. Je kan het knopje niet vinden? En jij was een moddereter?

bewerkt door Nijen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3. Je kan het knopje niet vinden?

 

Volgens mij lees je niet wat er staat.

 

"3. Ik heb geen PB knopje "

Wat je niet hebt, kun je niet vinden.

m.a.w. er hangt geen postbus aan mijn account, dus heb ik het knopje ook niet. ernaar zoeken zou dus zinloos zijn.

bewerkt door Twin Peaks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3. Je kan het knopje niet vinden?

 

Volgens mij lees je niet wat er staat.

 

"3. Ik heb geen PB knopje "

Wat je niet hebt, kun je niet vinden.

m.a.w. er hangt geen postbus aan mijn account, dus heb ik het knopje ook niet. ernaar zoeken zou dus zinloos zijn.

 

Ik vroeg me af waarom je geen moderator meer was, bedankt dat je dat duidelijk hebt gemaakt.

 

p.s. kom de volgende keer a.u.b. met een normaal antwoord.

bewerkt door Nijen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

p.s. kom de volgende keer a.u.b. met een normaal antwoord.

 

huh...ik snap je reactie niet helemaal. Volgens mij leg ik in keurige bewoordingen uit, dat ik geen PB knopje heb? Maar goed, ik lees het zelf waarschijnlijk anders dan het blijkbaar bij jou overkomt.

 

Ik vroeg me af waarom je geen moderator meer was, bedankt dat je dat duidelijk hebt gemaakt.

 

geschikt.jpg

 

;)

bewerkt door Twin Peaks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...