Spring naar bijdragen

Cache Bevrijdings Front (cbf)


Ervani

Aanbevolen berichten

Het volgende plan zit al een flinke tijd in mij hoofd maar heb er tot op heden nog niets mee gedaan, alhoewel ik wel al ergens een banner heb liggen. Maar naar aanleiding van een topic elders op dit forum denk ik van toch maar plaatsen.

 

 

Cache opruimen? Cache archiveren? Maak er dan nog iets leuks van. Ik wil een VITUEEL Cache rippers/ontvoerders team opzetten. Let op het woord virtueel want niets zal plaats vinden zonder toestemming van de cache eigenaar. Wat is het doel? om van het opruimen van de cache iets leuks/speciaals te maken. In de meeste gevallen zijn caches met zorg & liefde geplaatst en dan is het carambaig als deze geruisloos verdwijnen.

 

het CBF maakt er een showtje van :-) Cache die mogen verdwijnen, opgeruimd of gearchiveerd mogen worden zullen geruimd/geript/ontvoerd worden door het CBF. Het CBF maakt daar natuurlijk een mooi afscheidsfilmpje van, het liefst nachtopnames of iets anders spannend. vervolgens worden de cache en alle eventuele waypoints netjes opgeruimd en wordt er een laatste log opgesteld (vergezeld van bewijs foto's etc. etc.)

 

De inhoud van de cache wordt indien gewenst netjes bij de eigenaar afgeleverd, TB en coins worden netjes in een speciale CBF cache geplaatst en eventuele goodies de moeite waard zijn worden eveneens in de CBF cache geplaatst.

 

Ik zal van de week even een korte speciale website opzetten waar wat informatie terug te vinden is. Als je een cache ter opruiming wil aanbieden even en PB. Zelf kan ik als ruimer de regio Amsterdam en omstreken voor mij rekening nemen . Als er mensen zijn die bijvoorbeeld brabant, limburg, Drenthe etc voor hun rekening willen nemen. Even een PB, bivakmuts en ruim gereedschap is vereist :-)

bewerkt door Ervani
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik snap het niet, sorry.

 

Wat is er spannend aan het weghalen van een doosje en waarom zou iemand dat op film willen hebben?

 

Het idee van Prof X kan ik nog inkomen; ouwe zooi opruimen.

bewerkt door Lepman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt wel leuk. Als ik zelf een cache zou hebben en zou er afscheid van willen nemen dan lijkt het mij inderdaad wel leuk als dit door jou team gedaan wordt. Leuk filmpje er bij en op een waardige manier afscheid van je cache. Waarom ook niet? Extra toevoeging zullen we maar zeggen.

 

Werk maar eens uit, ben benieuwd naar de site.

 

grtzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben benieuwd naar een voorbeeld, zolang het leuk en niet geweldadig (waar ik wel aan moet denken bij bivakmutsen en ruim gereedschap) is. Spannends is niks mis mee, dat kan ook op een leuke manier!

 

Maar een speciale website hoeft toch niet?

Je kan in het draadje vd prof x alle resultaten van het CBF toch plaatsen, evt. zelf onder een nieuw CBF account, waarop al die CBF leden in kunnen loggen?

 

Ik zou er niks aparts van maken, het past prima IN het idee wat er al was toch?

Ik wens je succes met het filmpje en hou het draadje van prof x in de gaten!

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, ik kan er ook wel wat bij voorstellen, een cachelegger wil z'n cache kwijt en wat is dan mooier om een speciaal team hierop te zetten :thumbup:

 

Komen er misschien ook weer ammo boxen vrij voor de verkoop. Dus kom maar op. :dribble:

bewerkt door de-fam
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, ik kan er ook wel wat bij voorstellen, een cachelegger wil z'n cache kwijt en wat is dan mooier om een speciaal team hierop te zetten :thumbup:

 

Komen er misschien ook weer ammo boxen vrij voor de verkoop. Dus kom maar op. :dribble:

 

Als je het dan filmt moet je er wel wat leuks van maken :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat de lol er van is? gewoon je kan er iets leuks mee doen ... je haalt dat ding niet gewoon weg maar maakt er wat van: foto's film etc.. je kan zelfs ergens een speciale CBF graveyards/cahce maken, kunnen mensen oude ammo kisten ophalen etc. als je de fantasie laat lopen kan je er van alles mee.

 

Ik zeg laten we gewoon een test doen.

 

en waarom een website? gewoon omdat dat juits ij het verhaal hoort een vage website,, films,,, foto's onherkenbare cachers (bivak) wie is wie, waar? wat? etc.. moet wel een beetje mysterieus blijven

bewerkt door Ervani
Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat de lol er van is? gewoon je kan er iets leuks mee doen ... je haalt dat ding niet gewoon weg maar maakt er wat van: foto's film etc.. je kan zelfs ergens een speciale CBF graveyards/cahce maken, kunnen mensen oude ammo kisten ophalen etc. als je de fantasie laat lopen kan je er van alles mee.

 

Ik zeg laten we gewoon een test doen.

 

en waarom een website? gewoon omdat dat juits ij het verhaal hoort een vage website,, films,,, foto's onherkenbare cachers (bivak) wie is wie, waar? wat? etc.. moet wel een beetje mysterieus blijven

 

:thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie het nut ve aparte website nog steeds niet.

 

Ik zie je idee als onderdeel van het idee van prof x, je bent een opruim cacher, maar maakt er net iets meer van dan de ander. Alhoewel, wie weet wat er nog komt vanuit andere opruim cachers.

 

Ik blijf benieuwd,

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een website is juist leuk als ondersteuning in de zin van sfeer creeeren ambiance etc... je moet je fantasie een beetje laten gaan.... als iemand in de omgeing van amsterdam zijn cache aanbied ga ik er wat mee doen... dan weten we tenminste waar het over gaat

 

een micro is natuurlijk niet zo leuk om te ruimen, het moet wel en beetje body hebben anders zie je niets op de film/foto's

bewerkt door Ervani
Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat de lol er van is? gewoon je kan er iets leuks mee doen ... je haalt dat ding niet gewoon weg maar maakt er wat van: foto's film etc.. je kan zelfs ergens een speciale CBF graveyards/cahce maken, kunnen mensen oude ammo kisten ophalen etc. als je de fantasie laat lopen kan je er van alles mee.

 

Ik zeg laten we gewoon een test doen.

 

en waarom een website? gewoon omdat dat juits ij het verhaal hoort een vage website,, films,,, foto's onherkenbare cachers (bivak) wie is wie, waar? wat? etc.. moet wel een beetje mysterieus blijven

 

Ik heb sowieso 2 multies in de aanbieding en idem tradies.

Ga je gang !

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...