Spring naar bijdragen

Cache Bevrijdings Front (cbf)


Ervani

Aanbevolen berichten

Ik ruim best een reeds maandenlang gearchiveerde cache op als een owner dat niet meer lijkt te gaan doen, maar dit idee zie ik niet zitten.

Ik snap de lol er overigens ook niet van, maar dat zal wel aan mij liggen.

Daarnaast, ik kan me een jaartje geleden nog herinneren dat er van topicstarter allerlei ideeën over de toonbank vlogen die gerealiseerd zouden gaan worden waar ik ook nog weinig van zie?!

Greetz Bloodwoosj.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

mmmm de meeste caches die het arcrief in gaan zijn al geript

dus wat zou daar nou aan zijn om te filmen!

een leeg gat in het donker

 

als iemand zijn bestaande cache wil opruimen maak er dan een soort last log event van en als je een waypoints heb gehad ruim je 'm gelijk op .

 

leuk voor de maker en gezellig voor de last minutes loggers

bewerkt door dutchgoldwing
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ruim best een reeds maandenlang gearchiveerde cache op als een owner dat niet meer lijkt te gaan doen, maar dit idee zie ik niet zitten.

Ik snap de lol er overigens ook niet van, maar dat zal wel aan mij liggen.

Daarnaast, ik kan me een jaartje geleden nog herinneren dat er van topicstarter allerlei ideeën over de toonbank vlogen die gerealiseerd zouden gaan worden waar ik ook nog weinig van zie?!

Greetz Bloodwoosj.

 

 

Ik denk dat het hier gaat om een ander voorstel dan dat van jou en professor X.

Ervani geeft nadrukkelijk aan te willen overleggen met de cache eigenaar dus de actie van zijn team is juist bedoeld als het afscheid van een cache met de nodige eh.. 'festiviteiten' er omheen i.p.v. een geruisloos heengaan. Ik neem aan dat het dan niet gaat om de rommel die blijft liggen nadat de cache eigenaar die nooit meer van zich laat horen, zijn cache heeft gearchiveerd. Daar valt immers niet mee te overleggen en waarschijnlijk ook geen eer aan te behalen.

Los van dit idee, wilde ik persoonlijk even kwijt:

Hulde aan mensen zoals Bloodwoosje en anderen, die gewoon rommel meenemen van nalatige cachers die ze op hun tochten tegen komen.

Die daar, bij wijze van signaal af en toe wat op het forum over zetten, maar verder gewoon doen wat hoort en nodig is.

Lekker concreet en zonder bombarie.

Dat vind ik nou bijzonder. :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ervani geeft nadrukkelijk aan te willen overleggen met de cache eigenaar dus de actie van zijn team is juist bedoeld als het afscheid van een cache met de nodige eh.. 'festiviteiten' er omheen

 

Tja...Ervani heeft wel vaker iets aangegeven.........

....de actie van zijn team... ik zie met betrekking tot diverse eerdere plannen bitter weinig actie....

Er was ooit eens een eehhh...trailer voor een cache? iets met een gewelddadige ontvoering? moest een sensatie in de Geocachewereld worden. Verwacht in april 2009? eehhh...een jaartje abuis?

was er ook niet alweer een volgend idee? een of andere "operation Nightstalker"? iets met gedropte soldaten ofzo?

 

Het enige wat ik dus zie is dat er door Ervani, soms met de nodige bombarie, hersenspinsels worden geuit, die op het forum aanleiding zijn voor soms zinnige, maar soms ook tamelijk nutteloze discussies....

Als die discussies al ergens toe leiden....in elk geval niet tot enig ZICHTBAAR resultaat.

Nou ja op het bouwen van een site eromheen na dan.

Voor mij is Ervani zijn geloofwaardigheid al een poosje kwijt.

Het volgende plan zit al een flinke tijd in mij hoofd

Mmm...misschien verstandig om dit en evt. volgende plannen daar even rustig te laten zitten, totdat je tenminste 1 van je eerdere plannen hebt gerealiseerd?

 

Hoe was dat spreekwoord ook weer? Veel geschreeuw....en weinig wol...

 

Hoewel....Weinig wol? nou ja, misschien een beetje wol dan, of is dat ook eehh "virtuele" wol? :lol1:

 

Wat is dit? Waar gaat het over? Wie of wat is Ervani? Wat doet die persoon? Wat verteltl hij? Waarom alle drukte? Waar is Ervani?

Wie is Mr. Parker? Waarom dat geweld? Waar heeeft ie het allemaal over ? Wat is de boodschap? Wat is de relatie tussen de personen? En wat heeft dit met Staalwol te maken?

Waarom is iedereen blond? Waarom Staalwol? Waarom vraag ik mij dit af?!?

 

bewerkt door Twin Peaks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen Ervani vorig jaar kwam met die trailer van die ontvoering en hij hier op het forum vroeg of er mensen waren om samen iets bijzonders op te zetten rond een bepaald thema, heb ik mij in eerste instantie aangemeld.

 

Het idee was dat vanuit het cachehunters gegeven (zie de website) een serie van 4 of 5 multicaches op te zetten, die moesten resulteren in een bonus cache. Bij het WFF project (When Faith Fades) ging het om een ontvoering van een dochter van een rijke peer, waarbij je als cacher het spoor van de ontvoerders volgt en uiteindelijk de meid in kwestie moest zien te bevrijden.

 

Best geinig.

 

Nadat ik me had ingespannen om verschillende lokaties te vinden, het verhaal van mijn deel op te zetten en uit te werken, vond ik dat er bar weinig actie kwam van de andere deelnemers, op Ervani na, want die bleef erg enthousiast. En heb ik me teruggetrokken. Ik vond dat ik uiteindelijk mijn energie wel ergens anders aan kon besteden, en heb inmiddels weer wat andere caches zelf gepubliceerd.

Vanuit het cachehunters front bleef het verder stil.

 

Op het forum aldaar zag ik ook verder weinig actie meer, hoewel er achter de schermen misschien nog iets gebeurt

 

Overigens is dat niet alleen de schuld van de eerste enthousiastelingen; het kwam erg vaak neer op toestemming krijgen, toestemming krijgen en toestemming krijgen. Het is gewoon verschrikkelijk lastig om met een mooi uitgewerkt idee aan de slag te gaan, omdat je heel vaak tegen een NEE aanloopt van de toestemmingsverlenende instanties of gezaghebbenden.

 

Begrijpelijk, maar zeer vertragend, en vaak wordt het helemaal niks.

 

Nu goed, een paar redenen (er zijn er nog wel een paar) waarom ik me heb teruggetrokken uit het - van oorsprong best leuke - project omtrent een ontvoeringszaak - cache.

 

Overigens denk ik dat je tot betere resultaten kan komen met een hechte vriendengroep die goed communiceert en waarbij ieder gelijke inbreng heeft. Bij cachehunters leek het een beethe een allegaartje met Ervani die de scepter zwaaide. Dat bleek wel uit de verhaallijn die ik voor mijn deel had opgezet; daar bleek bijzonder weinig van over te komen in het totale plaatje.

Helaas.

 

Of dat cache opruimingsfront iets wordt? Denk van niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag ik een vraag stellen die aanschurkt tegen dit topic? Met mijn 15 caches found kan ik niet bepaald zeggen dat alles al gezien heb en deze draad snap ik inhoudelijk niet.

Gearchiveerde caches, dat zijn toch caches die kapot zijn? Waarom zou je anders archiveren komt in mij op. En als ze kapot zijn is dat, denk ik, omdat de cache er niet meer is.

Vanwaar dan schoonmaken? Zoek je dan caches op waar een streep door staat en ga je die cache toch zoeken? Wetende dat de cache er niet is?

 

Ikke niet helemaal snappen :lol1:

 

Maar los van mijn onkunde in deze: de natuur schoonmaken van afval is altijd een goed id.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag ik een vraag stellen die aanschurkt tegen dit topic? Met mijn 15 caches found kan ik niet bepaald zeggen dat alles al gezien heb en deze draad snap ik inhoudelijk niet.

Gearchiveerde caches, dat zijn toch caches die kapot zijn? Waarom zou je anders archiveren komt in mij op. En als ze kapot zijn is dat, denk ik, omdat de cache er niet meer is.

Vanwaar dan schoonmaken? Zoek je dan caches op waar een streep door staat en ga je die cache toch zoeken? Wetende dat de cache er niet is?

 

Ikke niet helemaal snappen :lol1:

 

Maar los van mijn onkunde in deze: de natuur schoonmaken van afval is altijd een goed id.

 

Je snapt het niet omdat je perceptie van een gearchiveerde cache niet juist is.

Naast gestolen, geripped en een uitgekakte cacheeigenaar is het ook mogelijk dat de cacheeigenaar niet meer achter de opzet van die cacheroute staat en/of dat de logs niet naar zijn zin zijn(al of niet terecht).Dus dat de kwaliteit niet meer voldoende is naar zijn mening.

 

Geopatra.

bewerkt door Geopatra
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit lijkt me dood lollig :lol1: Schrijf mij maar in voor Friesland. ''Nijen: De-Friese-Cache-Nachtbraker''

 

Maak er wat moois van!

 

Er van uitgaande dat er minstens twee voor nodig, ik help je wel in Friesland :blink:

 

Doen we dat! Als Ervani er iets moois van maakt. Dus iets waar mensen bijv hun caches beschikbaar kunnen stellen zodat wij weten wat weg mag. Geopatra heeft als ik het goed heb gelezen al 2 caches beschikbaar gesteld! Daar zou een lijst van gemaakt moeten worden die afgewerkt en bijgevuld kan worden. Daarom is het idee van een Site nog niet eens zo gek. Want probeer dat hier maar eens zonder gezeur.

 

We zien wel wat het word, ik doe alleen mee als er echt wat moois van gemaakt word. En dat ligt bij Ervani. In de vorige berichtjes word gezegt dat het niks word, omdat Ervani er niks aan doet. Ik ken Ervani verder niet en weet ook niks van zijn voorgaande projecten. Dit lijkt mij leuk, dus Ervani ZET HET OP! :thumbup:

bewerkt door Nijen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het een idee om er een echte, desnoods virtuele, cache aan te hangen? Je mag dan loggen als je een gearchiveerde cache hebt 'geruimd'. Uiteraard mag je alleen loggen met foto .. of zoiets. Zit je wel met het feit, hoeveel keer je hem mag loggen. Ik vraag me ook af hoeveel caches er in het archief zitten en niet 'geruimd' zijn.

 

Maar al is het maar 1 x, iedereen die er minimaal 1 logt heeft een steentje bijgedragen. Ik wil heus wel een keer op zoek naar een gearchiveerde cache .. ik wil er geen hobby van maken : )

 

Nu nog een naam voor deze cache ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ruim best een reeds maandenlang gearchiveerde cache op als een owner dat niet meer lijkt te gaan doen, maar dit idee zie ik niet zitten.

Ik snap de lol er overigens ook niet van, maar dat zal wel aan mij liggen.

Daarnaast, ik kan me een jaartje geleden nog herinneren dat er van topicstarter allerlei ideeën over de toonbank vlogen die gerealiseerd zouden gaan worden waar ik ook nog weinig van zie?!

Greetz Bloodwoosj.

 

Doe vooral lekker negatief! Als je mijn website cachehunters.nl kijkt zal je niets anders kunnen doen dan erkennen dat er wel degelijk iets is gebeurd. Ik ga niet oordelen over jouw inzet en activiteiten, doe lekker je ding en LAAT vooral een heleboel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In het algemeen aan de mensen die negatief tegen mijn ideeen of mij als persoon staan. Kijk een cache zet je toch vooral ook uit voor de cachers zodat zij er plezier aan beleven. De hele website www.cachehunters.nl heb ik mede opgezet voor de community. Het is echter zo dat er een aantal zure mensen zijn die vrijwel alk jieuw initiatief negatief omtvangen. Een dergelijke houding werkt niet motiverend. Het verhala van Wijngemachtigde klopt te delen. het project When GFaith fades is door de community bijzonder negatief ontvangen en dan vooral het bij behorende teaser filmpje. Vervolgens ben ik er toch mee aan de slag gegaag en heb daarbij hulp gevraagd. Echter blijkt het heel erg moeilijk om met mensen die je niet reallife kent afspraken te maken, Mensen reageren niet op mails en berichten (ja ook Wijngemachtigde). En dat heeft mij doen besluiten om het hele project te annuleren. Het andere project Nightstalker gaat hes wel van de grond komen. Als de zuurpruimen eens de moeite nemen om ook eens naar het verhaal achter de vooroordelen te kijken weet men dat ik ruim 2,5 maand uit de running ben geweest als gevolg van twee gebroken handen.

 

Daarnaast wil ik nogmaals de website cachehunters.nl aanhalen, ik geloof dat er onder de nnderlandse community maar weinig mensen zijn die een dergelijke site van de grond hebben gekregen. Alleen maar klagen, klagen, zeuren en zure gezichten trekken. Het zelfde met andere initiatieven zoals Golbal caching, in plaats van dat men dit soort zaken met het nodige enthousiasme ontvangt gaat men zeuren....

 

Anyway blijf lekker zuur kijken en zorg dat je niet sterft met de mondhoeken omlaag want dat staat zo zuur :-)

 

En dan nu weer terug on-topic: ik zal de komende week even een eerste opzet van een site maken, als mensen die mee willen werken mij en PB sturen kunnen we de boel doorspreken en plannen maken. Dan komt het helemaal goed met het CBF. Ik zla naar aanleiding van de aanmeldingen via PB's en lijst me CBF-ers opstellen...

 

bibakmutsen en op en leuke films en reportages maken. Ik heb er zin in.

 

Tot slot het is vreemd dat ik dit blijkbaar moet schrijven, want het zou normaal zijn als dit niet nodig is: Voor de mensen die leuk een positief reageren: bedankt voor de positieve reacties.

 

Oh ja.... deze week in de aanbieding 2 liter flessen Azijn , twee halen 1 betalen, kijk uit want op=op en dat gata rap met die zuurpruimen :-)

 

DAG

 

PS. als mensen mijn prive zaken zoals www.staalwol.com erbij gaan betrekken dan valt er bij mij echt iets verkeerd, maar daar zal ik de betreffende persoon middels een PB nog wel even iets over vertellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...