Spring naar bijdragen

Het Nieuwe Cachen Begint!


Aanbevolen berichten

Ook al geef je geld aan .nl, heb je er niets te vertellen.

Bij een andere site heb je er wel iets mee te vertellen. Zelfs als member heb je bij de usa site niets te vertellen, je koopt er alleen iets mee, maar wel zonder garantie.

 

 

Ach , we leven in een democratie en ook daar heb je als individu niets te vertellen. Iets inbrengen mag wel natuurlijk.

Zo ook bij .com: je kunt wel lid zijn, maar dan heb je het wel gehad.

Bij .nl ben je donateur en donateurs hebben sowieso niets in te brengen, maar ook daar geldt dat je als eenling - natuurlijk - niet kunt verwachten dat er iets verandert als je iets roept.

En dat is maar goed ook nmm.

 

Verder is het wel zinvol om in de gaten te houden dat het makkelijk is om iets te roepen, maar dat als je op het pluche zit er ineens een heleboel meer factoren spelen waar je rekening mee dient te houden. En dat geldt niet alleen voor de politiek.

Zo slecht hebben we het hier in Nederland en bij .nl toch niet !

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

geloof niet dat dit onder reclame maken valt!!!

 

Schreew tegen je vriendin of vrouw maar niet tegen mij aub.!

 

waar mensen zich druk om kunnen maken. Lang leve de gezelligheid en de vergevingsgezindheid van de forum bezoekende geocache gemeenschap. Als iedereen op een event zich hetzelfde zou gedragen als hier op het forum, zou er geen event meer georganiseerd worden.

 

Offtopic: mag het ook tegen mijn vriend zijn :rolleyes::thumbup::thumbup:

 

Ontopic: Dat is nou het hele probleem. We interpreteren het allemaal anders dan bedoeld.

Schreeuwen op een forum doe je door middel van HOOFDLETTERS

Een uitroepteken of meerdere is ter ondersteuning van een duidelijke mening.

 

En precies hetzelfde geldt dat voor deze discussie.

De ene leest de regel zo en de andere weer op een andere manier.

De interpretatie verschilt en dat leidt tot problemen.

Eens vragen wat de eigenaar echt bedoeld zou misschien een betere optie zijn dan hier maar zomaar te gaan spuien.

Heeft .com al een reactie gegeven? Nee toch????

Begin bij de bron

 

EDIT: en die vind het blijbaar geen probleem, waarom wij dan wel?

bewerkt door BaJo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook al geef je geld aan .nl, heb je er niets te vertellen.

Bij een andere site heb je er wel iets mee te vertellen. Zelfs als member heb je bij de usa site niets te vertellen, je koopt er alleen iets mee, maar wel zonder garantie.

 

 

Ach , we leven in een democratie en ook daar heb je als individu niets te vertellen. Iets inbrengen mag wel natuurlijk.

Zo ook bij .com: je kunt wel lid zijn, maar dan heb je het wel gehad.

Bij .nl ben je donateur en donateurs hebben sowieso niets in te brengen, maar ook daar geldt dat je als eenling - natuurlijk - niet kunt verwachten dat er iets verandert als je iets roept.

En dat is maar goed ook nmm.

 

Verder is het wel zinvol om in de gaten te houden dat het makkelijk is om iets te roepen, maar dat als je op het pluche zit er ineens een heleboel meer factoren spelen waar je rekening mee dient te houden. En dat geldt niet alleen voor de politiek.

Zo slecht hebben we het hier in Nederland en bij .nl toch niet !

 

Geopatra.

 

Klopt, daarom ook geen donateur meer, wel geweest. Verder alleen PM, omdat dat wel voordelen heeft.

Politiek, wat is dat, zoiets als wollig kletsen zonder ook maar iets te vertellen?

 

Slecht hebben we het in Nederland inderdaad niet, maar het kan altijd beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de buren.NL. Hoe wereldomvattend is Nederland? Blijkbaar niet erg want er zijn alleen de Nederlandse caches te vinden.

En wat doen mijn caches op die site?????

Dat wil ik niet! Ik bepaal zelf waar ik mijn caches aanbied: bij geocaching.com.

 

Ik kan me niet herinneren dat als je een GC cache aanmeldt, dat je expleciet toestemming aan Groundspeak geeft dat je caches ook elders gepubliceert of gelinkt mogen worden. Dit is inderdaad een gevalletje schending van eigendomsrecht waar de buren nu mee loopt te pronken.

 

Tweede punt is het illegaal ter beschikking stellen van GC GPX file's, zonder dat daarvoor betaalt hoeft te worden aan Groundspeak. Lijkt me toch echt tijd voor aktie van de kant van Geocaching.com tegen de beheerders van de buren.com!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de buren.NL. Hoe wereldomvattend is Nederland? Blijkbaar niet erg want er zijn alleen de Nederlandse caches te vinden.

En wat doen mijn caches op die site?????

Dat wil ik niet! Ik bepaal zelf waar ik mijn caches aanbied: bij geocaching.com.

 

Ik kan me niet herinneren dat als je een GC cache aanmeldt, dat je expleciet toestemming aan Groundspeak geeft dat je caches ook elders gepubliceert of gelinkt mogen worden. Dit is inderdaad een gevalletje schending van eigendomsrecht waar de buren nu mee loopt te pronken.

 

Tweede punt is het illegaal ter beschikking stellen van GC GPX file's, zonder dat daarvoor betaalt hoeft te worden aan Groundspeak. Lijkt me toch echt tijd voor aktie van de kant van Geocaching.com tegen de beheerders van de buren.com!

 

 

Ik zie trouwens ook nergens vermeld staan dat jij akkoord hebt gekregen om een link te plaatsen voor jouw cache "Rabbits Paradise Terschelling", daar staat een link naar de officiele VVV website van Terschelling. Wat is je punt nu eigenlijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is je punt nu eigenlijk?

 

Met dank voor je vriendelijke vraag indiana.

 

Maar lees eerst de reaktie van Ruud4d en die van mij eens goed, voor je een cache erbij gaat slepen met een linkje naar de VVV op Terschelling. Zou de VVV daar bezwaar tegen hebben, dan zou ik dat linkje verwijderen. Zou de buren ook zo netjes zijn om verwijzingen naar onze caches te verwijderen nu we daar bezwaar tegen maken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is je punt nu eigenlijk?

 

Met dank voor je vriendelijke vraag indiana.

 

Maar lees eerst de reaktie van Ruud4d en die van mij eens goed, voor je een cache erbij gaat slepen met een linkje naar de VVV op Terschelling. Zou de VVV daar bezwaar tegen hebben, dan zou ik dat linkje verwijderen. Zou de buren ook zo netjes zijn om verwijzingen naar onze caches te verwijderen nu we daar bezwaar tegen maken?

Daarbij komt indiana dat het plaatsen van een link op een site niet in de basis strafbaar is of verkeerd. Het is zo geregeld dat hij pas moet worden verwijderd als de vvv daar bezwaar tegen zou maken omdat zij bijvoorbeeld zich niet kunnen vinden in de inhoud van de site waar zij vandaan worden gelinkt.

Dus voordat je wat roept...

 

Ik heb op het forum van gc gelezen dat men de technische mogelijkheden voor het verwijderen van de caches waar je PM voor moet zijn gaat bekijken, ze zullen nog wel getoond worden maar dan als PM en zonder beschrijving.

Voor de overige caches zal dat niet gelden. Zal toch echt .COM/GS stappen moeten ondernemen als dit al mogelijk is.

 

grtzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo te zien ebben een boel mensen een mooie dag gemist in de flevopolder om te cachen tijdens het FPE2009... oja allemaal geocaches :thumbup:

 

mensen laat de discussie, uit betrouwbare bron weet ik dat er vanuit allerlei hoeken, web en juridisch gekeken word naar het een en ander.

 

de buren functionaliteit... ja graag bij .nl want dat missen we. Nieuwe vorm van geocachen, nee niet echt nodig. Dus beide besturen enz enz enz enz enz werk een polder model uit en maak er wat moois van :blink:

bewerkt door Track_leader
Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo te zien ebben een boel mensen een mooie dag gemist in de flevopolder om te cachen tijdens het FPE2009... oja allemaal geocaches :blink:

 

mensen laat de discussie, uit betrouwbare bron weet ik dat er vanuit allerlei hoeken, web en juridisch gekeken word naar het een en ander.

 

de buren functionaliteit... ja graag bij .nl want dat missen we. Nieuwe vorm van geocachen, nee niet echt nodig. Dus beide besturen enz enz enz enz enz werk een polder model uit en maak er wat moois van :no:

 

En vergeet het heerlijke weekendje in Okkenbroek niet.

Misschien is het wel eens goed dat er een beetje aan de .NL boom wordt geschud. In deze discussie is het oorverdovend stil vanuit de hoek van de mensen achter de schermen van de stichting .NL en mister Flyingdutchies. Iets op het forum lanceren en dan barst er een discussie los van jan en alleman die niet het fijne ervan weten!

Wil .NL interessant blijven dan zal men met nieuwe dingen moeten komen en energie erin steken.....en ja, dat kost veel tijd, heel veel tijd, aansturing en enthousiasme! Suc6 :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op .NL zou ik het er liever over hebben wat wij kunnen aanpakken om er sterker uit te komen.

 

Juist. De poging om meer openheid te geven lijkt helemaal verdwenen. Nieuwsbrief en de nieuwe website, je hoort helemaal niks meer. Of is het komkommertijd?

 

Tja: hoeveel informatie wil je hebben? De nieuwsbrief is begin dit jaar uitgegaan en nu? Andere prioriteiten: met name het event en na het event zien we wel weer en buigen wij ons over andere zaken.

 

1 nieuwsbrief.. niet echt veel, Ennuh ik kan het niet echt vinden op het forum. Maar word .NL ook onder handen genomen? En dan met name de site niet het bestuur etc.?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, blijft het stil? Misschien wordt het zo ervaren, maar graag verwijs ik naar mijn opmerking post 149:

 

"Andere prioriteiten: met name het event en na het event zien we wel weer en buigen wij ons over andere zaken".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, blijft het stil? Misschien wordt het zo ervaren, maar graag verwijs ik naar mijn opmerking post 149:

 

"Andere prioriteiten: met name het event en na het event zien we wel weer en buigen wij ons over andere zaken".

 

Misschien een hele domme vraag, maar welk event?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...