Spring naar bijdragen

Het Nieuwe Cachen Begint!


Aanbevolen berichten

Heren! (of zitten er ook dames tussen?)

 

Ik vind de mate van flaming toch wel extreme vormen krijgen! Fijn dat hier op .nl inmiddels geen draadjes meer worden gesloten of bans meer worden uitgedeeld hiervoor. Toch vind ik de wijze waarop jullie hier bezig zijn meer dan belachelijk! Helemaal gezien het feit dat dit iemand betreft die hier niet kan reageren. En Xaa, als je Geoman bedoelt, zeg dat dan ook.

 

Jullie lijken wel een stelletje kleuters die elkaar een beetje zitten na te praten en op te hitsen. :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Heren! (of zitten er ook dames tussen?)

 

Ik vind de mate van flaming toch wel extreme vormen krijgen! Fijn dat hier op .nl inmiddels geen draadjes meer worden gesloten of bans meer worden uitgedeeld hiervoor. Toch vind ik de wijze waarop jullie hier bezig zijn meer dan belachelijk! Helemaal gezien het feit dat dit iemand betreft die hier niet kan reageren. En Xaa, als je Geoman bedoelt, zeg dat dan ook.

 

Jullie lijken wel een stelletje kleuters die elkaar een beetje zitten na te praten en op te hitsen. :angry:

 

Pas maar op, anders zien ze jou straks als het volgende doelwit :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heren! (of zitten er ook dames tussen?)

 

Ik vind de mate van flaming toch wel extreme vormen krijgen! Fijn dat hier op .nl inmiddels geen draadjes meer worden gesloten of bans meer worden uitgedeeld hiervoor. Toch vind ik de wijze waarop jullie hier bezig zijn meer dan belachelijk! Helemaal gezien het feit dat dit iemand betreft die hier niet kan reageren. En Xaa, als je Geoman bedoelt, zeg dat dan ook.

 

Jullie lijken wel een stelletje kleuters die elkaar een beetje zitten na te praten en op te hitsen. :huh:

 

Flaming ???

 

Hoogstens een beetje afdrogen, zou ik zeggen !

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heren! (of zitten er ook dames tussen?)

 

Ik vind de mate van flaming toch wel extreme vormen krijgen! Fijn dat hier op .nl inmiddels geen draadjes meer worden gesloten of bans meer worden uitgedeeld hiervoor. Toch vind ik de wijze waarop jullie hier bezig zijn meer dan belachelijk! Helemaal gezien het feit dat dit iemand betreft die hier niet kan reageren. En Xaa, als je Geoman bedoelt, zeg dat dan ook.

 

Jullie lijken wel een stelletje kleuters die elkaar een beetje zitten na te praten en op te hitsen. :angry:

 

Pas maar op, anders zien ze jou straks als het volgende doelwit :huh:

Gaan we nu doen alsof de pantalon het slachtoffer is? :angry: Dat hij hier niet kan reageren heeft hij helemaal alleen aan zichzelf te danken en aan niemand anders .

En niet alleen hier heeft hij de beest uitgehangen. Iedereen kan zonder al te veel problemen vinden over wat voor type het hier gaat. Zoveel Nederlandse caching sites zijn er nou ook weer niet. Je hoeft je zelf niet te registreren om zijn voor zichzelf sprekende pennenvruchten te kunnen lezen. En neem van mij aan dat dat niets is vergeleken met wat er allemaal over de email is verstuurd.

Flaming? :lol1: Vroeger heette dat nog gewoon de waarheid vertellen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heren! (of zitten er ook dames tussen?)

 

Ik vind de mate van flaming toch wel extreme vormen krijgen! Fijn dat hier op .nl inmiddels geen draadjes meer worden gesloten of bans meer worden uitgedeeld hiervoor. Toch vind ik de wijze waarop jullie hier bezig zijn meer dan belachelijk! Helemaal gezien het feit dat dit iemand betreft die hier niet kan reageren. En Xaa, als je Geoman bedoelt, zeg dat dan ook.

 

Jullie lijken wel een stelletje kleuters die elkaar een beetje zitten na te praten en op te hitsen. :angry:

 

Pas maar op, anders zien ze jou straks als het volgende doelwit :huh:

Gaan we nu doen alsof de pantalon het slachtoffer is? :angry: Dat hij hier niet kan reageren heeft hij helemaal alleen aan zichzelf te danken en aan niemand anders .

En niet alleen hier heeft hij de beest uitgehangen. Iedereen kan zonder al te veel problemen vinden over wat voor type het hier gaat. Zoveel Nederlandse caching sites zijn er nou ook weer niet. Je hoeft je zelf niet te registreren om zijn voor zichzelf sprekende pennenvruchten te kunnen lezen. En neem van mij aan dat dat niets is vergeleken met wat er allemaal over de email is verstuurd.

Flaming? :lol1: Vroeger heette dat nog gewoon de waarheid vertellen...

 

Post de panatlon hier dan al niet via zijn medium de flyingdutchies.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En de aangevallenen zitten nu in een hoekje te lachen hoe ze hier mekaar in de haren vliegen over hun.

 

Als het niet waar is wat hier gezegd wordt, zou "men" het toch wel ontkennen??

 

Misschien toch tijd om de boel dicht te gooien, het gaat nergens meer over, alleen maar beschuldigingen en wijzende vingertjes.

De mensen achter de schermen kunnen er hun voordeel mee doen of eens kritisch naar zichzelf kijken.

Er is genoeg gezegd over samenwerken en al dan niet kunnen samenwerken.

 

Doe er jullie voordeel mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De theflyingdutchies hebben reclame kunnen maken voor hun site, waarvan acte en we wensen hen veel succes met hun initiatief.

Over de vraag of er samengewerkt kan worden verwijs ik naar het antwoord van Team Jemar in bericht #307

 

Ik zag dat op het forum van de buren.nl ook al enkele vragen zijn gesteld en beantwoord zijn, waar ook verder gediscussieerd kan worden.

 

Om te voorkomen dat het uit de hand loopt met een overtreding van forumregel 3 - en we hebben al 24 pagina's aan discussie staan - gaat hier een slotje op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...