Spring naar bijdragen

Het Nieuwe Cachen Begint!


Aanbevolen berichten

veel geruchten berusten op waarheid.........

 

ik sprak net char_, die vroeg of er een R in de voornaam zat en ik zei ja, Zit er een T in de voornaam...... de rest kune je wel raden

Je kunt het maar beter niet aan de broek krijgen met een spion in het gras!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Kijk, en nu komt het profetisch karakter van de titel van dit draadje om de hoek kijken.

Het nieuwe cachen houdt zich niet zoals het oude cachen bezig met "Hoe vind ik hem?", maar met "Hoe kom ik er weer vanaf?".

:) Greetz Bloodwoosj :)

 

:) :) al het goede komt uit het zuiden........ deze houden wij erin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk, en nu komt het profetisch karakter van de titel van dit draadje om de hoek kijken.

Het nieuwe cachen houdt zich niet zoals het oude cachen bezig met "Hoe vind ik hem?", maar met "Hoe kom ik er weer vanaf?".

:) Greetz Bloodwoosj :)

 

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar gaar dit eigenlijk over?!

 

Er wordt gesproken over samenwerken, maar niet door de mensen die het aangaat. En was de buren niet een gevolg van het feit dat er een aantal personen niet eens waren met de standpunten van .nl?? Het stadium van samenwerken ben je dan voorbij.

 

Laat ze lekker hun gang gaan bij de buren en wordt het wat dan is het leuk en wordt het niks dan is het jammer voor ze.

 

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar gaar dit eigenlijk over?!

 

Er wordt gesproken over samenwerken, maar niet door de mensen die het aangaat. En was de buren niet een gevolg van het feit dat er een aantal personen niet eens waren met de standpunten van .nl?? Het stadium van samenwerken ben je dan voorbij.

 

Laat ze lekker hun gang gaan bij de buren en wordt het wat dan is het leuk en wordt het niks dan is het jammer voor ze.

 

:)

 

:) dat is wel een goede opmerking, maar wie heeft eigenlijk de standpunten van .nl nu duidelijk gemaakt? de mensen achter de stichting? nee niet echt. De hele discussie ging destijds over reviewen en wat andere dingen. Wij weten allemaal dat gc.nl en de reviewers niets met elkaar te maken hebben. deze laatste werken voor gc.com.

 

It takes 2 to Tango maar je hebt er maar 1 nodig voor struisvogelpolitiek :)

 

oja nog even dit, ik ben geen fan van de buren en verdedig ze ook niet maar het gaat mij aan het hart dat mensen die zeggen dat ze de nederlandse geocaching belangen behartigen niets van zich laten horen

bewerkt door Track_leader
Link naar opmerking
Deel via andere websites

:) dat is wel een goede opmerking, maar wie heeft eigenlijk de standpunten van .nl nu duidelijk gemaakt? de mensen achter de stichting? nee niet echt. De hele discussie ging destijds over reviewen en wat andere dingen. Wij weten allemaal dat gc.nl en de reviewers niets met elkaar te maken hebben. deze laatste werken voor gc.com.

 

It takes 2 to Tango maar je hebt er maar 1 nodig voor struisvogelpolitiek :)

 

De discussie ging toen ook over de FTF statistieken e.d. Dat die nu in mindere mate te bekijken zijn op .nl lijkt mij toch ook een beslissing van de mensen achter de stichting. Of zie ik dat verkeerd?

 

Je zult in het geocaching wereldje altijd verschillende mensen hebben die verschillende ideeen hebben over geocachen. Je hebt puntjesjagers, je hebt natuur liefhebbers, je hebt carpoolcache leggers, etc... Iedereen beleeft het op zijn/haar eigen manier. Misschien moeten we dat maar eens accepteren. En als er dan een website bijkomt die voorziet in de behoefte van een bepaalde groep geocachers is dat alleen maar goed. Ik heb persoonlijk bv niks met FTF's en als daar op die andere site wel veel aandacht aan wordt besteedt juich ik dat alleen maar toe. Dan hoeven wij het hier op .nl daar niet over te hebben...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou het nou niet beter zijn om dat hele gedoe gewoon dood te zwijgen !

 

Ze krijgen veel te veel aandacht. Dat verdienen ze helemaal niet.

 

Bekijk het eens zo: de mensen achter deze site zaten eerst bij gc.nl/gc.com . Daar wilden ze hun eigen zinnetje doordrammen, maar dat lukte niet en ipv. zich aan te passen is er maar een hele grote broek aangetrokken en hebben ze cq. heeft hij maar gedacht een andere organisatie op te starten. Ook nog even aansluiting gezocht bij Metacaching, maar ook daar kreeg hij zijn zin niet.

Dan is het toch logisch dat je gewoon een nieuwe club probeert op te starten, want water bij de wijn doen past niet en als je beroep nou net datgene is wat je nodig hebt om een site op te bouwen, dan doe je dat toch even.

 

IK stel me het volgende voor: de meneer wiens voornaam begint met R en eindigt met T die tevens een nogal grote broek draagt cq. een grote b.k heeft besluit te gaan voetballen, maar zo doende vindt hij 1 of 2 regeltjes niet naar zijn zinnetje ( hij is in zijn jeugd blijkbaar nogal verwend). Dus: richt hij een nieuwe voetbalbond op waarbij hij alles jat van de KNVB muv. dingetjes die hem niet bevallen , zoals de kleur en lengte van de broekjes die ze daar dragen.

Deze soort mensen gaan het echt maken in de maatschappij.

 

Althans, dat denken ze.

 

Geef ze geen aandacht, dan verschrompelen ze en hun initiatieven sterven een zachte, langzame en roemloze dood.

 

En de wereld draait gewoon verder !

 

Geopatra.

 

 

ps: wat is er nou echt mis met al die extra opties, de duizenden geocaches etc. die we nu bij .nl en .com hebben. Persoonlijk vind ik dat er al te veel opties zijn bijgekomen. Het wordt steeds meer gemakscachen ipv. geocachen.

bewerkt door Geopatra
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geopatra, je vindt geocachen een stiekeme hobby, maar laat het daar dan bij.

Ga ik vredesnaam niet ouderwets doen. Stilzwijgen is niet meer van deze tijd. Blijf er over berichten en praten.

Het filtert zich automatisch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bekijk het eens zo: de mensen achter deze site zaten eerst bij gc.nl/gc.com . Daar wilden ze hun eigen zinnetje doordrammen, maar dat lukte niet en ipv. zich aan te passen is er maar een hele grote broek aangetrokken en hebben ze cq. heeft hij maar gedacht een andere organisatie op te starten.

 

Laten we gewoon voor de duidelijkheid eens volmondig uitspreken dat het om de Broekies gaat, dan is dat ook eens duidelijk voor iedereen. Als kift dat meneer hier een ban heeft gekregen is hij maar voor zichzelf begonnen en heeft én passant wat data van GC.com gestolen. Kennelijk schaamt hij zich voor zijn daad en heeft een andere nickname genomen en geeft vervolgens niet toe dat hij gewoon de broekies is. Een anoniemeling moeten we niet serieus nemen. In die zin hen je dus gelijk: doodzwijgen en neem in de tussentijd de leukste tooltjes van die site over om de bodem weg te halen onder Global. Zo moeilijk hoeft dat niet te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je geeft een naam door waarbij je niet zeker weet of dit de waarheid is. En daar ben ik het niet mee eens, je mag denken wat je wilt maar iemand zomaar beschuldigen gaat te ver. Hem uitdagen op zijn site om zijn naam bekend te maken vind ik veel sportiever.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je geeft een naam door waarbij je niet zeker weet of dit de waarheid is. En daar ben ik het niet mee eens, je mag denken wat je wilt maar iemand zomaar beschuldigen gaat te ver. Hem uitdagen op zijn site om zijn naam bekend te maken vind ik veel sportiever.

Hier heb je een sterk punt.

We weten bijvoorbeeld ook niet zeker of jij bovenstaand bericht wel heb gepost.

Misschien heeft iemand wel jouw inloggegevens en schrijft hij berichten onder jouw naam!

Net zoals bij de buren er geen zekerheid is. Dat 4000 aanwijzingen en pijlen duidelijk 1 kant opwijzen biedt nog geen 100% garantie dat het klopt.

Laten we dus a.u.b. geen conclusie's trekken voor het onderzoek is afgerond :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat 4000 aanwijzingen en pijlen duidelijk 1 kant opwijzen biedt nog geen 100% garantie dat het klopt.

 

Het vermoeden is zo enorm groot dat ik de naam wel durfde te noemen hier. Het zou de Broekies sieren om dat gewoon eens toe te geven en anders zou het de eigenaar sieren om zijn andere nickname eens bekend te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je geeft een naam door waarbij je niet zeker weet of dit de waarheid is. En daar ben ik het niet mee eens, je mag denken wat je wilt maar iemand zomaar beschuldigen gaat te ver. Hem uitdagen op zijn site om zijn naam bekend te maken vind ik veel sportiever.

Hier heb je een sterk punt.

We weten bijvoorbeeld ook niet zeker of jij bovenstaand bericht wel heb gepost.

Misschien heeft iemand wel jouw inloggegevens en schrijft hij berichten onder jouw naam!

Net zoals bij de buren er geen zekerheid is. Dat 4000 aanwijzingen en pijlen duidelijk 1 kant opwijzen biedt nog geen 100% garantie dat het klopt.

Laten we dus a.u.b. geen conclusie's trekken voor het onderzoek is afgerond :)

 

 

Hier ligt een schone taak voor de Geopolitie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...