Spring naar bijdragen

Het Nieuwe Cachen Begint!


Aanbevolen berichten

19 pagina's verder, alleen maar onzin.. Blijft toch de vraag over: "en nu"?

 

Hier nog 40 pagina's aan toevoegen voor iets wat de één wilt, de andere toestaat en op het eind niet doorgaat?

 

 

Ach ja, is ook een manier om je vrije tijd mee te vullen.

 

 

Suc6 aan een ieder :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

 

Leuk gevonden :dribble: , maar als je goed leest zijn het twee verschillende. Maar daar kan alleen hijzelf antwoord op geven, ik ben er nooit geweest.

 

 

Ik zie dat het hier over mijn caches gaat. Remunj heeft het helemaal goed. Dit zijn niet dezelfde. Maar er ligt boven op de top wel een fysieke cache die ook te loggen is.

 

Iedereen kan er wat over te zeggen hebben. Wij zijn op deze plek geweest en vonden de plek zo bijzonder dat we besloten hebben we er een virtual van te maken. We hebben de link naar de geocaching.com cache toegevoegd om ook deze cache onder de aandacht te brengen.

 

Caches op dit soort plaatsen worden vaak overgeslagen omdat je gauw 2 uur onderweg bent. Maar de voldoening die het oplevert als je hem kan loggen is des te groter. Zo hebben we diverse caches gedaan in Zwitserland die niet de aandacht krijgen die ze verdienen. Op deze wijze willen we mensen die via onze website caches zoeken ook wijze op deze caches.

 

Wij zullen op de diverse plaatsen die we bezoeken kijken of deze het bezoeken waard zijn en daar een virtuele cache van maken.

 

Het verwijzen naar andere caches die goed te combineren zijn is niet nieuw en gebeurt vaker.

 

Ik ben in ieder geval blij met de virtuele caches. Voor sommige zijn dit geen caches voor andere een mogelijkheid om toch bijzondere plekken met andere te delen omdat een fysieke cache niet mogelijk is.

 

Team Grasspy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 pagina's verder, alleen maar onzin.. Blijft toch de vraag over: "en nu"?

 

Hier nog 40 pagina's aan toevoegen voor iets wat de één wilt, de andere toestaat en op het eind niet doorgaat?

 

 

Ach ja, is ook een manier om je vrije tijd mee te vullen.

 

 

Suc6 aan een ieder :dribble:

 

De computer ook, maar dat bedoelde je vermoedelijk niet.

Ik kom trouwens niet aan het getal 19, maar soms kan ik ook niet tellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk gevonden :dribble: , maar als je goed leest zijn het twee verschillende. Maar daar kan alleen hijzelf antwoord op geven, ik ben er nooit geweest.

 

 

 

Ik zie dat het hier over mijn caches gaat. Remunj heeft het helemaal goed. Dit zijn niet dezelfde. Maar er ligt boven op de top wel een fysieke cache die ook te loggen is.

 

Iedereen kan er wat over te zeggen hebben. Wij zijn op deze plek geweest en vonden de plek zo bijzonder dat we besloten hebben we er een virtual van te maken. We hebben de link naar de geocaching.com cache toegevoegd om ook deze cache onder de aandacht te brengen.

 

Caches op dit soort plaatsen worden vaak overgeslagen omdat je gauw 2 uur onderweg bent. Maar de voldoening die het oplevert als je hem kan loggen is des te groter. Zo hebben we diverse caches gedaan in Zwitserland die niet de aandacht krijgen die ze verdienen. Op deze wijze willen we mensen die via onze website caches zoeken ook wijze op deze caches.

 

Wij zullen op de diverse plaatsen die we bezoeken kijken of deze het bezoeken waard zijn en daar een virtuele cache van maken.

 

Het verwijzen naar andere caches die goed te combineren zijn is niet nieuw en gebeurt vaker.

 

Ik ben in ieder geval blij met de virtuele caches. Voor sommige zijn dit geen caches voor andere een mogelijkheid om toch bijzondere plekken met andere te delen omdat een fysieke cache niet mogelijk is.

 

Team Grasspy

 

ik snap wat je bedoeld maar dat voegt toch helemaal niets toe aan het geocachen? je gaat een virtuele cache maken, hangt daar log voorwaarden aan en that's it????

Ik kan mij voor stellen dat je vernieuwend bezig wilt zijn en er iets leuks van wilt maken, steek dan tijd in een mooie cache in nederland maar ga niet omdat er bij de buren plotseling geen regels zijn ineens geforceerd buitelandse "caches" plaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 pagina's verder, alleen maar onzin.. Blijft toch de vraag over: "en nu"?

 

Hier nog 40 pagina's aan toevoegen voor iets wat de één wilt, de andere toestaat en op het eind niet doorgaat?

 

 

Ach ja, is ook een manier om je vrije tijd mee te vullen.

 

 

Suc6 aan een ieder :blush:

 

De computer ook, maar dat bedoelde je vermoedelijk niet.

Ik kom trouwens niet aan het getal 19, maar soms kan ik ook niet tellen.

 

DoS wel, want toen hij zijn berichtje schreef waren er 19 pagina's.

Zijn reactie was de eerste voor de nieuwe twintigste pagina, maar dat kon hij nog niet zien toen hij hem schreef.

En overigens; 19 pagina's verder, ook dat klopt helemaal, want pagina 1 was de start, 19 erbij levert pagina 20 op, precies waar zijn berichtje staat.

Greetz Bloodwoosj. :dribble:

bewerkt door Bloodwoosj
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk gevonden :dribble: , maar als je goed leest zijn het twee verschillende. Maar daar kan alleen hijzelf antwoord op geven, ik ben er nooit geweest.

 

 

Ik zie dat het hier over mijn caches gaat. Remunj heeft het helemaal goed. Dit zijn niet dezelfde. Maar er ligt boven op de top wel een fysieke cache die ook te loggen is.

 

Iedereen kan er wat over te zeggen hebben. Wij zijn op deze plek geweest en vonden de plek zo bijzonder dat we besloten hebben we er een virtual van te maken. We hebben de link naar de geocaching.com cache toegevoegd om ook deze cache onder de aandacht te brengen.

 

Caches op dit soort plaatsen worden vaak overgeslagen omdat je gauw 2 uur onderweg bent. Maar de voldoening die het oplevert als je hem kan loggen is des te groter. Zo hebben we diverse caches gedaan in Zwitserland die niet de aandacht krijgen die ze verdienen. Op deze wijze willen we mensen die via onze website caches zoeken ook wijze op deze caches.

 

Wij zullen op de diverse plaatsen die we bezoeken kijken of deze het bezoeken waard zijn en daar een virtuele cache van maken.

 

Het verwijzen naar andere caches die goed te combineren zijn is niet nieuw en gebeurt vaker.

 

Ik ben in ieder geval blij met de virtuele caches. Voor sommige zijn dit geen caches voor andere een mogelijkheid om toch bijzondere plekken met andere te delen omdat een fysieke cache niet mogelijk is.

 

Team Grasspy

 

Ach lezen, daar heb ik soms ook last van, ik lees dan volgens andere ook wat anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo te lezen weet jij meer van de afspraken tussen com en global, vertel. Zolang ik niet weet wat tussen die twee is afgesproken kan ik ook niet zeggen of ze terug gefloten zijn of niet, misschien ie daarfdoor bij com wel een lek ondekt? Ik weet ook niet wat ze nu wel en wat ze niet mogen gebruiken. Dus daar laat ik mij niet over uit.

 

de heren van de buren geven er een leuke draai aan :dribble: heel natuurlijk als je bent terug gefloten, wees nou eerlijk. Je roept van alledaken dat je het beter gaat doen dan anderen en plotseling wordt 80 procent van wat je hebt aangeboden verwijderd en vertel je iedereen dat je druk met gc.com hebt onderhandeld.

 

Sinterklaas is pas op 5 december :blush:

 

en oja een lek bij gc.com ????? groundspeak is een club waar geld verdient wordt aan een heleboel dingen, met een amerikaanse zin, they are protecting their assests. Groundspeak doet niets voor niets en is zeer alert op wie wat doet met hun data.

bewerkt door Track_leader
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo te lezen weet jij meer van de afspraken tussen com en global, vertel. Zolang ik niet weet wat tussen die twee is afgesproken kan ik ook niet zeggen of ze terug gefloten zijn of niet, misschien ie daarfdoor bij com wel een lek ondekt? Ik weet ook niet wat ze nu wel en wat ze niet mogen gebruiken. Dus daar laat ik mij niet over uit.

 

de heren van de buren geven er een leuke draai aan :dribble: heel natuurlijk als je bent terug gefloten, wees nou eerlijk. Je roept van alledaken dat je het beter gaat doen dan anderen en plotseling wordt 80 procent van wat je hebt aangeboden verwijderd en vertel je iedereen dat je druk met gc.com hebt onderhandeld.

 

Sinterklaas is pas op 5 december :blush:

 

en oja een lek bij gc.com ????? groundspeak is een club waar geld verdient wordt aan een heleboel dingen, met een amerikaanse zin, they are protecting their assests. Groundspeak doet niets voor niets en is zeer alert op wie wat doet met hun data.

 

Leer mij de Amerikanen kennen, ik heb er meer dan 25 jaar mee onderhandeld, ze laten meer steken liggen/ vallen dan ze zelf weten.

Ik hen niet nagekeken wat niet meer te zien is, maar 80% is volgens mij niet juist (niet gekeken, maar geloof nog steeds in de wet van de getalletkes), zeker 90% van hun aanbod kan zo gebruikt worden, doen ander sites trouwens al jaren. Alleen dan wel via de link en niet via hun eigen database.

Dus de soep is lang niet zo heet als hier soms geschreven wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo te lezen weet jij meer van de afspraken tussen com en global, vertel. Zolang ik niet weet wat tussen die twee is afgesproken kan ik ook niet zeggen of ze terug gefloten zijn of niet, misschien ie daarfdoor bij com wel een lek ondekt? Ik weet ook niet wat ze nu wel en wat ze niet mogen gebruiken. Dus daar laat ik mij niet over uit.

 

de heren van de buren geven er een leuke draai aan :dribble: heel natuurlijk als je bent terug gefloten, wees nou eerlijk. Je roept van alledaken dat je het beter gaat doen dan anderen en plotseling wordt 80 procent van wat je hebt aangeboden verwijderd en vertel je iedereen dat je druk met gc.com hebt onderhandeld.

 

Sinterklaas is pas op 5 december :blush:

 

en oja een lek bij gc.com ????? groundspeak is een club waar geld verdient wordt aan een heleboel dingen, met een amerikaanse zin, they are protecting their assests. Groundspeak doet niets voor niets en is zeer alert op wie wat doet met hun data.

 

Leer mij de Amerikanen kennen, ik heb er meer dan 25 jaar mee onderhandeld, ze laten meer steken liggen/ vallen dan ze zelf weten.

Ik hen niet nagekeken wat niet meer te zien is, maar 80% is volgens mij niet juist (niet gekeken, maar geloof nog steeds in de wet van de getalletkes), zeker 90% van hun aanbod kan zo gebruikt worden, doen ander sites trouwens al jaren. Alleen dan wel via de link en niet via hun eigen database.

Dus de soep is lang niet zo heet als hier soms geschreven wordt.

tja.... wat zal ik hier nu eens opzeggen, het enige wat overgebleven is zijn de caches van de buren.nl en de functionaliteit er om heen, de rest is een gpx file van gc.com of wat anders die jou logs op gc.com en je geplaatste caches laat zien.

 

het 70% of 90% zijn maar de site is niet meer effectief, waarom zou je nu daar nog caches registreren? de helft van wat ik zie zijn gc.com caches die zijn omgebouwd tot globalcacing.nl caches.

 

maar het draadje blijft leuk... actie reactie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo te lezen weet jij meer van de afspraken tussen com en global, vertel. Zolang ik niet weet wat tussen die twee is afgesproken kan ik ook niet zeggen of ze terug gefloten zijn of niet, misschien ie daarfdoor bij com wel een lek ondekt? Ik weet ook niet wat ze nu wel en wat ze niet mogen gebruiken. Dus daar laat ik mij niet over uit.

 

de heren van de buren geven er een leuke draai aan :dribble: heel natuurlijk als je bent terug gefloten, wees nou eerlijk. Je roept van alledaken dat je het beter gaat doen dan anderen en plotseling wordt 80 procent van wat je hebt aangeboden verwijderd en vertel je iedereen dat je druk met gc.com hebt onderhandeld.

 

Sinterklaas is pas op 5 december :blush:

 

en oja een lek bij gc.com ????? groundspeak is een club waar geld verdient wordt aan een heleboel dingen, met een amerikaanse zin, they are protecting their assests. Groundspeak doet niets voor niets en is zeer alert op wie wat doet met hun data.

 

Leer mij de Amerikanen kennen, ik heb er meer dan 25 jaar mee onderhandeld, ze laten meer steken liggen/ vallen dan ze zelf weten.

Ik hen niet nagekeken wat niet meer te zien is, maar 80% is volgens mij niet juist (niet gekeken, maar geloof nog steeds in de wet van de getalletkes), zeker 90% van hun aanbod kan zo gebruikt worden, doen ander sites trouwens al jaren. Alleen dan wel via de link en niet via hun eigen database.

Dus de soep is lang niet zo heet als hier soms geschreven wordt.

tja.... wat zal ik hier nu eens opzeggen, het enige wat overgebleven is zijn de caches van de buren.nl en de functionaliteit er om heen, de rest is een gpx file van gc.com of wat anders die jou logs op gc.com en je geplaatste caches laat zien.

 

het 70% of 90% zijn maar de site is niet meer effectief, waarom zou je nu daar nog caches registreren? de helft van wat ik zie zijn gc.com caches die zijn omgebouwd tot globalcacing.nl caches.

 

maar het draadje blijft leuk... actie reactie

Dat klopt dat op dit moment is bijna 90% van het aanbod com caces zijn geloof ik graag. Vervolgens is het aantal Global caches nog geen 20 stuks, maar misschien wordt het wel meer en als de aanwas daar sneller gaat als bij com draait het percentage vanzelf bij. Maar niets verplicht om hun caches te doen, net zomin als die van com.

bewerkt door Remunj
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat klopt op dit moment is bijna 90% van het aanbod com caces zijn geloof ik graag. Vervolgens is het aantal Global caches nog geen 20 stuks, maar misschien wordt het wel meer en als de aanwas daar sneller gaat als bij com draait het percentage vanzelf bij. Maar niets verplicht om hun caches te doen, net zomin als die van com.

 

Sinterklaas is echt pas op 5 december, geloof je echt dat de buren meer caches gaat registeren dan .com :dribble::blush:;):lol1: Nederland is niet de rest van de aardkloot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat klopt op dit moment is bijna 90% van het aanbod com caces zijn geloof ik graag. Vervolgens is het aantal Global caches nog geen 20 stuks, maar misschien wordt het wel meer en als de aanwas daar sneller gaat als bij com draait het percentage vanzelf bij. Maar niets verplicht om hun caches te doen, net zomin als die van com.

 

Sinterklaas is echt pas op 5 december, geloof je echt dat de buren meer caches gaat registeren dan .com :dribble::blush:;):lol1: Nederland is niet de rest van de aardkloot.

 

Nee, maar dat is ook de vraag niet, de vraag en oorzaak ligt ergens anders.

Het aanbod wordt nog steeds gereguleerd door de vraag, ook wat de cacher wereld betreft en een paraplu proberen op te trekken helpt dan echt niet.

En in Sinterklaas geloof ik al jaren niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In een aantal postings lees ik iets in de strekking dat wij moeten samenwerken. Voor samenwerken moeten beide partijen openstaan. Ik weet niet in hoeverre dat voor alle sites geldt: een aantal sites werken met andere regels omtrent toestemmingsvereiste ed.; eveneens een aantal sites zijn ontstaan omdat ze het niet eens waren met de koers van .nl of omdat een te groot verschil van mening was. Versnippering ontstaat dan en dan zul je mijn inziens altijd houden: zowel op het gebied van cachen als op andere gebieden.

 

Wil men iets gezamenlijk opzetten of iets delen: prima, overleg via het ticketsysteem is altijd mogelijk. Die mogelijk was er en is er nog steeds...In dat opzicht staan wij er zeker open voor. Is in het verleden ook wel eens gebeurd, maar daar bleken de belangen en prioriteiten van beide partijen toch anders te liggen.

 

M.a.w. versnippering zul je altijd houden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De 'geruchten' zijn dat de bouwers van de buren eerst werkzaam waren bij Metacaching.

Dan heb je daar dus al versnippering te pakken.

 

Persoonlijk zie ik nog eerder een samenwerking tussen Metacaching en Geocaching dan tussen de buren en... ja, met wie eigenlijk.... :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil men iets gezamenlijk opzetten of iets delen: prima, overleg via het ticketsysteem is altijd mogelijk. Die mogelijk was er en is er nog steeds...In dat opzicht staan wij er zeker open voor. Is in het verleden ook wel eens gebeurd, maar daar bleken de belangen en prioriteiten van beide partijen toch anders te liggen.

 

M.a.w. versnippering zul je altijd houden...

Overleg via het ticketsysteem :) overleg doe je face to face niet via email. De een weet niet wat de ander precies bedoeld en je ziet niet wat de bodylanguage is. Ik weet dat het moeilijk is voor iedereenom van zijn eigen platform te stappen maar vaak zie je dat als men elkaar ontmoet en de problemen inventariseerd sneller tot elkaar komt.

 

ik ruik een een eventje dat wij moten organiseren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...