Spring naar bijdragen

Het Nieuwe Cachen Begint!


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik kom net kijken... gaat dit altijd zo? :blink:;):thumbup:

Valt wel mee hoor..

 

Er wordt op dit ogenblik nog stevig gedebatteerd :)

Of het wordt samenwerken, of ieder gaat zijn eigen weg.

1 ding is belangrijk... als we maar kunnen blijven cachen.

Wordt vervolgt....

bewerkt door indeverte
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil men iets gezamenlijk opzetten of iets delen: prima, overleg via het ticketsysteem is altijd mogelijk. Die mogelijk was er en is er nog steeds...In dat opzicht staan wij er zeker open voor. Is in het verleden ook wel eens gebeurd, maar daar bleken de belangen en prioriteiten van beide partijen toch anders te liggen.

 

M.a.w. versnippering zul je altijd houden...

Overleg via het ticketsysteem ;) overleg doe je face to face niet via email. De een weet niet wat de ander precies bedoeld en je ziet niet wat de bodylanguage is. Ik weet dat het moeilijk is voor iedereenom van zijn eigen platform te stappen maar vaak zie je dat als men elkaar ontmoet en de problemen inventariseerd sneller tot elkaar komt.

 

ik ruik een een eventje dat wij moten organiseren.

 

Hehe, hier kan ik mij dus wel in vinden. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil men iets gezamenlijk opzetten of iets delen: prima, overleg via het ticketsysteem is altijd mogelijk. Die mogelijk was er en is er nog steeds...In dat opzicht staan wij er zeker open voor. Is in het verleden ook wel eens gebeurd, maar daar bleken de belangen en prioriteiten van beide partijen toch anders te liggen.

 

M.a.w. versnippering zul je altijd houden...

Overleg via het ticketsysteem ;) overleg doe je face to face niet via email. De een weet niet wat de ander precies bedoeld en je ziet niet wat de bodylanguage is. Ik weet dat het moeilijk is voor iedereenom van zijn eigen platform te stappen maar vaak zie je dat als men elkaar ontmoet en de problemen inventariseerd sneller tot elkaar komt.

 

ik ruik een een eventje dat wij moten organiseren.

 

Hehe, hier kan ik mij dus wel in vinden. :)

 

:thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overleg via het ticketsysteem :) overleg doe je face to face niet via email. De een weet niet wat de ander precies bedoeld en je ziet niet wat de bodylanguage is. Ik weet dat het moeilijk is voor iedereenom van zijn eigen platform te stappen maar vaak zie je dat als men elkaar ontmoet en de problemen inventariseerd sneller tot elkaar komt.

 

ik ruik een een eventje dat wij moten organiseren.

 

Natuurlijk snap ik ook wel dat een face-to-face ontmoeting beter is ;)! Ik bedoel hiermee te zeggen dat, indien men bereid is om contact met ons op te nemen, men dit kan doen via het ticketsysteem...

 

Op persoonlijke titel en niet als administrator: overigens verwacht ik er niet te veel van, zoals ik al eerder aangaf: er zijn al vaker onoverkomelijke verschillen geweest. Cynisch? Tja: nee, lage verwachtingen...Wederom: versnippering zul je altijd houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overleg via het ticketsysteem :) overleg doe je face to face niet via email. De een weet niet wat de ander precies bedoeld en je ziet niet wat de bodylanguage is. Ik weet dat het moeilijk is voor iedereenom van zijn eigen platform te stappen maar vaak zie je dat als men elkaar ontmoet en de problemen inventariseerd sneller tot elkaar komt.

 

ik ruik een een eventje dat wij moten organiseren.

 

Natuurlijk snap ik ook wel dat een face-to-face ontmoeting beter is ;) ! Ik bedoel hiermee te zeggen dat, indien men bereid is om contact met ons op te nemen, men dit kan doen via het ticketsysteem...

 

Op persoonlijke titel en niet als administrator: overigens verwacht ik er niet te veel van, zoals ik al eerder aangaf: er zijn al vaker onoverkomelijke verschillen geweest. Cynisch? Tja: nee, lage verwachtingen...Wederom: versnippering zul je altijd houden.

 

Ik zou best bereid zijn om te kijken of er een eerste stap gemaakt kan worden, de ideeen en tools op de site zijn echt zo slecht nog niet alleen de manier en de persoonlijkheid van een aantal mensen lopen niet zo lekker.

 

het zou toch jammer zijn dat we versnipperd blijven, misschien is dit wel een mooi punt in de tijd om geocachend nederland weer terug op de kaart te zetten, een website te bieden die aanspreekt, en daarnaast meer te kunnen toeleggen op het promoten van de sport in de breedste zin des woords :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op persoonlijke titel en niet als administrator: overigens verwacht ik er niet te veel van, zoals ik al eerder aangaf: er zijn al vaker onoverkomelijke verschillen geweest. Cynisch? Tja: nee, lage verwachtingen...Wederom: versnippering zul je altijd houden

 

Ook hier zijn er twee partijen voor nodig. Als de bestaande groep niet openstaat voor vernieuwing, geen projecten uit handen durft te geven en alles zelf wil uitvoeren dan komt het er ook niet van. Maak gebruik van ideeën van je gebruikers, stel je er voor open.

 

Ik denk dat je moet kijken naar een paar punten hierbij:

  1. Past het binnen de doelstelling .NL?
  2. Past het binnen de regelgeving waar wij ons aan wensen te houden?
  3. is het technisch gezien realiseerbaar (server capaciteit etc).
  4. Is er een werkgroep voor te formeren die het kunnen uitvoeren.

 

De personen die dan met projecten bezig gaan onderschrijven ook de doelstelling van .NL en houden zich alleen bezig met de realisatie van hun project(en).

 

Zo moet je toch een eind kunnen komen lijkt mij??

 

Ik vind het jammer dat er bij .nl Niet zo'n mooi software tooltje is om caches te zoeken op bijvoorbeeld af te leggen afstand. De tool op gc vond ik erg makkelijk. Zou een aanvulling zijn op .NL

 

Ik persoonlijk wil mij sterk maken voor de ontwikkeling van .NL en niet voor een versplintering.

 

grtzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar met wie moet je dan overleggen?

 

De 2 eigenaars van de buren zijn anoniem.

Beetje raar om te gaan samenwerken met mensen die je niet kent, en die zich blijkbaar ook niet bekend willen stellen.

 

Ze willen DE geocache-site worden maar we mogen niet weten wie het zijn. Geocachen is toch leuk, gezellig, vrienden maken etc... en dan toch anoniem willen blijven?

 

En er is nog steeds de onenigheid over het zonder reviewer toestaan van caches.

Wat daar de gevolgen van zijn is nog onduidelijk.

 

Ik hoop niet dat de buren = Global Problem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar met wie moet je dan overleggen?

 

De 2 eigenaars van de buren zijn anoniem.

Beetje raar om te gaan samenwerken met mensen die je niet kent, en die zich blijkbaar ook niet bekend willen stellen.

 

Ze willen DE geocache-site worden maar we mogen niet weten wie het zijn. Geocachen is toch leuk, gezellig, vrienden maken etc... en dan toch anoniem willen blijven?

 

En er is nog steeds de onenigheid over het zonder reviewer toestaan van caches.

Wat daar de gevolgen van zijn is nog onduidelijk.

 

Ik hoop niet dat de buren = Global Problem

 

maar misschien kunnen wij deze mensen juist uit hun isolement halen :) :) op deze manier. Waarschijnlijk is hun punt nu gemaakt en kan men weer helder denken en constructief meewerken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En er is nog steeds de onenigheid over het zonder reviewer toestaan van caches.

Wat daar de gevolgen van zijn is nog onduidelijk.

 

 

En dat is het, global problem . Als er gedonder komt omdat een of andere natuurbeheerder hordes van die boxen op zijn terrein vind waar het niet is toegestaan, gaat die natuurlijk gelijk ff bellen met die geocachers van .NL

 

Die schuiven het door naar de reviewers van .COM en die mogen met het slimme idee van de één het probleem van het ander opknappen.

 

 

 

Nee de zin van deze onzin zie ik nog niet?

 

Suc6 aan allen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:) ik heb het helemaal gehad met global... en dan wil je jezelf uitschrijven... kan het niet... zit niet in de functionaliteit van het forum zegt men...

Dus nogmaals netjes het verzoek gedaan om te worden uitgeschreven.

Ik wil niet dat mijn naam in een forum lijst blijft staan als ik de doelstelling, manier van presenteren en de omgang met niet kan steunen.

 

Hebben meer van jullie dit probleem al met hen op dit moment?

 

grtzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb het helemaal gehad met global... en dan wil je jezelf uitschrijven... kan het niet... zit niet in de functionaliteit van het forum zegt men...

Dus nogmaals netjes het verzoek gedaan om te worden uitgeschreven.

Ik wil niet dat mijn naam in een forum lijst blijft staan als ik de doelstelling, manier van presenteren en de omgang met niet kan steunen.

 

Hebben meer van jullie dit probleem al met hen op dit moment?

Nee, want ik hoef niet uitgeschreven te worden.

 

Wat wel apart is, is dat de eigenaar van de buren, zelf fanatiek bezig is zichzelf bij Metacaching uit te schrijven... hij kent het probleem dus persoonlijk :)

 

Nogmaals, dit is een 'gerucht' :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb het helemaal gehad met global... en dan wil je jezelf uitschrijven... kan het niet... zit niet in de functionaliteit van het forum zegt men...

Dus nogmaals netjes het verzoek gedaan om te worden uitgeschreven.

Ik wil niet dat mijn naam in een forum lijst blijft staan als ik de doelstelling, manier van presenteren en de omgang met niet kan steunen.

 

Hebben meer van jullie dit probleem al met hen op dit moment?

Nee, want ik hoef niet uitgeschreven te worden.

 

Wat wel apart is, is dat de eigenaar van de buren, zelf fanatiek bezig is zichzelf bij Metacaching uit te schrijven... hij kent het probleem dus persoonlijk :)

 

Nogmaals, dit is een 'gerucht' :)

 

veel geruchten berusten op waarheid.........

 

ik sprak net char_, die vroeg of er een R in de voornaam zat en ik zei ja, Zit er een T in de voornaam...... de rest kune je wel raden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...