Spring naar bijdragen

Nieuwe Windows Mobile / Smartphone Cache-applicatie: Gatecacher


Melusine

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Whoooow!

 

Dat ik dit niet eerder heb gezien. Ik cache al vanaf 2004 met een PDA en ben altijd opzoek naar handige geocache-applicaties. Hoewel ik sinds kort ook de beschikking heb over een Oregon 300 blijven dit soort programma's zeer welkom. Op een Garmin zit tenslotte nog steeds geen internet.

 

Grote complimenten aan de maker! Ik ga me er eerst nog wat meer in verdiepen voordat ik nog met wat vragen/opmerkingen kom. Voor nu heb ik wel 1 brandende vraag: hoe krijg ik Gatecacher draaiend op mijn HTC TyTN II icm mijn Bluetooth GPS. Tot nu toe heb ik hem met alle applicaties aan de praat gekregen maar wat ik ook probeer: in Gatecacher blijft hij gebruik maken van de interne GPSr. En dat wil ik niet want daar zit static navigation op dat (voor zover ik weet) nog steeds niet uitgeschakeld kan worden.

 

Eerder werd dit al eens gepost:

Je maakt het jezelf wel moeilijk smile.gif

Ik gebruik geen rechtstreekse com poort maar de Microsoft GPS intermediate driver.

Die staat op jouw device standaard op de interne GPS ingesteld.

Wanneer je de GPS settings van windows zelf op de bluetooth seriele poort instelt, zal elke applicatie die daar gebruik van maakt (zoals de mijne) daar op overgaan.

Hier kun je vinden hoe je de GPS driver configureert.

 

Dit werkt echter ook niet. Of doe ik iets verkeerd?

Als ik via Start>Instellingen>Tabblad Systeem>Externe GPS>Tabblad Hardware de GPS-hardwarepoort op COM8 zet (daar heb ik mijn BT GPSr aan gekoppeld), blijft deze instelling niet bewaard. Ik kies dan dus COM8 en sluit af met OK. Hiermee sluit je meteen het 'programma' Externe GPS af. Als ik Externe GPS vervolgens weer opstart staat er onder 'GPS-hardwarepoort:' '(Geen)'. Eerst (vorig jaar) dacht ik dat dit een fout was in mijn voorgeinstalleerde Windows Mobile-versie, maar ook na de upgrade naar WM 6.1 is dit zo.

Om eerlijk te zijn vind ik het zelf ook prettiger om de COM-instellingen in de applicatie zelf te kunnen wijzigen. Dan kan ik voor autonavigatieprogramma's gewoon de interne GPS blijven gebruiken.

 

Wat ik ook nog geprobeerd heb is om eerst een andere applicatie (zoals Google maps) op te starten i.c.m. de BT GPSr. Als ik daarna vervolgens ook Gatecacher opstart, begint het lampje van de interne GPS te branden ten teken dat Gatecacher daar dus gebruik van maakt.

 

Ik hoop dat er een oplossing is om de BT GPSr draaiend te krijgen onder Gatecacher op mijn TyTN II. In dat geval verwacht ik dat ik er veel gebruik van ga maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik dus mijn nokia in het veld, en die vind symbian of java applicaties lekkerder, dus jammer dat dit niets wordt voor mij :thumbup:

 

Voor de Nokia Symbian gebruikers is er het (gratis) Geocache Navigator en daarom is juist zo fijn dat Melusine zicht zo inzet om ook een zo'n fantastisch progje te maken voor WM gebruikers. Zo'n goede is er namelijk nog niet.

 

Ivo-tje kijk eens op bovenstaande site ik heb nl al van meerdere mensen gehoord dat het een fijn progje is :thumbup:

 

Melusine, weer bedankt voor een update! Echt tof van je om je zo in te zetten... ik volg het op de voet! :thumbup:

 

Het is ook een heel fijn progje, tot je een cache hebt waar je moet projecteren...

Dan is het gewoon gokken wat je doet!

Dan moet je het waypoint waarvandaan je moest projecteren instellen en dan gaan lopen tot je op de juiste afstand zit met de omgekeerde hoek...

En er mist nog wel wat meer ;)

Dus als ze hem 'even' kunnen rewriten naar symbian :P

 

 

die hoek is toch makelijk te berekenen door er 180 graden bij op te tellen

dan heb je 'm toch !!!

 

30 graden word dan 210 dan loop je direct op het WP af

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Whoooow!

 

Dat ik dit niet eerder heb gezien. Ik cache al vanaf 2004 met een PDA en ben altijd opzoek naar handige geocache-applicaties. Hoewel ik sinds kort ook de beschikking heb over een Oregon 300 blijven dit soort programma's zeer welkom. Op een Garmin zit tenslotte nog steeds geen internet.

 

Grote complimenten aan de maker! Ik ga me er eerst nog wat meer in verdiepen voordat ik nog met wat vragen/opmerkingen kom. Voor nu heb ik wel 1 brandende vraag: hoe krijg ik Gatecacher draaiend op mijn HTC TyTN II icm mijn Bluetooth GPS. Tot nu toe heb ik hem met alle applicaties aan de praat gekregen maar wat ik ook probeer: in Gatecacher blijft hij gebruik maken van de interne GPSr. En dat wil ik niet want daar zit static navigation op dat (voor zover ik weet) nog steeds niet uitgeschakeld kan worden.

 

Eerder werd dit al eens gepost:

Je maakt het jezelf wel moeilijk smile.gif

Ik gebruik geen rechtstreekse com poort maar de Microsoft GPS intermediate driver.

Die staat op jouw device standaard op de interne GPS ingesteld.

Wanneer je de GPS settings van windows zelf op de bluetooth seriele poort instelt, zal elke applicatie die daar gebruik van maakt (zoals de mijne) daar op overgaan.

Hier kun je vinden hoe je de GPS driver configureert.

 

Dit werkt echter ook niet. Of doe ik iets verkeerd?

Als ik via Start>Instellingen>Tabblad Systeem>Externe GPS>Tabblad Hardware de GPS-hardwarepoort op COM8 zet (daar heb ik mijn BT GPSr aan gekoppeld), blijft deze instelling niet bewaard. Ik kies dan dus COM8 en sluit af met OK. Hiermee sluit je meteen het 'programma' Externe GPS af. Als ik Externe GPS vervolgens weer opstart staat er onder 'GPS-hardwarepoort:' '(Geen)'. Eerst (vorig jaar) dacht ik dat dit een fout was in mijn voorgeinstalleerde Windows Mobile-versie, maar ook na de upgrade naar WM 6.1 is dit zo.

Om eerlijk te zijn vind ik het zelf ook prettiger om de COM-instellingen in de applicatie zelf te kunnen wijzigen. Dan kan ik voor autonavigatieprogramma's gewoon de interne GPS blijven gebruiken.

 

Wat ik ook nog geprobeerd heb is om eerst een andere applicatie (zoals Google maps) op te starten i.c.m. de BT GPSr. Als ik daarna vervolgens ook Gatecacher opstart, begint het lampje van de interne GPS te branden ten teken dat Gatecacher daar dus gebruik van maakt.

 

Ik hoop dat er een oplossing is om de BT GPSr draaiend te krijgen onder Gatecacher op mijn TyTN II. In dat geval verwacht ik dat ik er veel gebruik van ga maken.

Hoi Geinponem,

 

dank je wel voor de feedback!

Ik denk je op twee manieren te kunnen helpen:

1. Static navigation van de TyTN II kan wel uit!

Ik gebruik o.a. een TyTN II om te testen en m.b.v. deze setting is bij met het gedrag enorm verbeterd.

(De batterij gaat erg snel leeg, maar ok...)

2. Ik heb wel eens vaker gehoord dat de instellingen van externe GPS muizen niet goed bewaard blijven. Blijkbaar hechten de fabrikanten veel waarde aan hun interne GPS.

Een van mijn gebruikers heeft m.b.v. deze pagina met succes zijn gps driver omgezet op een extern bluetooth device.

 

Hopelijk ben je hiermee geholpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Geinponem,

 

dank je wel voor de feedback!

Ik denk je op twee manieren te kunnen helpen:

1. Static navigation van de TyTN II kan wel uit!

Ik gebruik o.a. een TyTN II om te testen en m.b.v. deze setting is bij met het gedrag enorm verbeterd.

(De batterij gaat erg snel leeg, maar ok...)

 

Bedoel je deze setting:

Open your favourite registry editor, and search for
HKLM\Software\HTC\SUPL AGPS\GPSMode

Mine was set to "2", and I got the bad behaviour when slowly walking or geocaching.
Switching it to "1" led the GPSr to send each position without modifications or smoothing directly to the internal com port: Perfect!

 

Deze was ik wel al eerder tegen gekomen tijdens mijn eerdere zoektochten maanden geleden. Toen niet geprobeerd vanwege de wisselende (vooral negatieve) ervaringen van andere gebruikers. Nu toch maar geprobeerd, maar eerlijk gezegd zie ik niet veel vooruitgang. Of bedoel je iets anders in dat topic (ik heb niet alles doorgelezen, mijn engels is niet bepaald optimaal).

 

 

2. Ik heb wel eens vaker gehoord dat de instellingen van externe GPS muizen niet goed bewaard blijven. Blijkbaar hechten de fabrikanten veel waarde aan hun interne GPS.

Een van mijn gebruikers heeft m.b.v. deze pagina met succes zijn gps driver omgezet op een extern bluetooth device.

 

Hier kom ik helaas niet uit (komt ook weer door mijn gebrekkige engels denk ik). Moet ik al die aangegeven reg-setting-wijzigingen doorvoeren? Of is er slechts 1 voor de TyTN II van toepassing?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Geinponem,

 

dank je wel voor de feedback!

Ik denk je op twee manieren te kunnen helpen:

1. Static navigation van de TyTN II kan wel uit!

Ik gebruik o.a. een TyTN II om te testen en m.b.v. deze setting is bij met het gedrag enorm verbeterd.

(De batterij gaat erg snel leeg, maar ok...)

 

Bedoel je deze setting:

Open your favourite registry editor, and search for
HKLM\Software\HTC\SUPL AGPS\GPSMode

Mine was set to "2", and I got the bad behaviour when slowly walking or geocaching.
Switching it to "1" led the GPSr to send each position without modifications or smoothing directly to the internal com port: Perfect!

 

Deze was ik wel al eerder tegen gekomen tijdens mijn eerdere zoektochten maanden geleden. Toen niet geprobeerd vanwege de wisselende (vooral negatieve) ervaringen van andere gebruikers. Nu toch maar geprobeerd, maar eerlijk gezegd zie ik niet veel vooruitgang. Of bedoel je iets anders in dat topic (ik heb niet alles doorgelezen, mijn engels is niet bepaald optimaal).

 

 

2. Ik heb wel eens vaker gehoord dat de instellingen van externe GPS muizen niet goed bewaard blijven. Blijkbaar hechten de fabrikanten veel waarde aan hun interne GPS.

Een van mijn gebruikers heeft m.b.v. deze pagina met succes zijn gps driver omgezet op een extern bluetooth device.

 

Hier kom ik helaas niet uit (komt ook weer door mijn gebrekkige engels denk ik). Moet ik al die aangegeven reg-setting-wijzigingen doorvoeren? Of is er slechts 1 voor de TyTN II van toepassing?

 

Die settings bedoel ik inderdaad. Op sommige fora kom je ook een combinatie van settings tegen: EnableAGPS=0, GPSMode=1.

Voor mij heeft dat het gedaan, maar misschien dat niet elke tytn ii hetzelfde is.

 

Voor de bluetooth gps settings zou je denk ik een seriele poort verbinding met je gps moeten maken en daarna die compoort instellen in deze registry settings.

Als ik het goed lees, komt dat neer op "InterFaceType" op "COMM" zetten, de "CommPort" setting op de juiste compoort (bv. "COM4:") en eventueel de "Baud" setting op de juiste baudrate (zoals "4800").

 

Het tweede voorbeeld op de pagina is denk ik het meest toepasbaar voor wat je zoekt:

HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\GPS Intermediate Driver
 Drivers
"CurrentDriver" = "Acme GPS Hardware"
HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\GPS Intermediate Driver
 Drivers
Acme GPS Hardware
  "InterfaceType" = "COMM"
  "FriendlyName" = "ACME GPS Card, version 1.23"
  "CommPort" = "COM4:"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Melusine,

 

Allereerst mijn complimenten. Gebruik de laatste tijd met veel plezier een van de oudere versies van gatecacher, maar kan nu de drang tot upgraden niet weerstaan. Hij komt direct mijn gebrek aan technische vaardigheid om de hoek. Heb net geprobeerd de oude cab file te overschrijven met de nieuwe maar dat lukt niet. Is het een idee om in de manual voor "dummies" uit te leggen hoe dat werkt?

 

Overigens wil ook ik graag proberen mijn Tytn II te ontdoen van dat static navigaton. Maar je begrijpt het al, ook daar loop ik vast hoe vind ik op mij PDA:

 

HKLM\Software\HTC\SUPL AGPS\GPSMode

 

Thx

De Zolder

bewerkt door de zolder
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goededag,

 

Sinds 1,5 maand gebruiken we naar volle tevredenheid GateCacher. En de laatste update maakt het weer makkelijker allemaal. Nu hebben we nog wel iets wat we missen. Het loggen via GateCacher op de site.

 

Is het misschien een idee/mogelijkheid voor de toekomst?

 

Groetjes,

 

Clementine (The Snakes)

bewerkt door The Snakes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Melusine,

 

Allereerst mijn complimenten. Gebruik de laatste tijd met veel plezier een van de oudere versies van gatecacher, maar kan nu de drang tot upgraden niet weerstaan. Hij komt direct mijn gebrek aan technische vaardigheid om de hoek. Heb net geprobeerd de oude cab file te overschrijven met de nieuwe maar dat lukt niet. Is het een idee om in de manual voor "dummies" uit te leggen hoe dat werkt?

 

Overigens wil ook ik graag proberen mijn Tytn II te ontdoen van dat static navigaton. Maar je begrijpt het al, ook daar loop ik vast hoe vind ik op mij PDA:

 

HKLM\Software\HTC\SUPL AGPS\GPSMode

 

Thx

De Zolder

Hoi De Zolder,

dan je voor het compliment!

Waarschijnlijk dat de cab-file bezet gehouden wordt door een programma. Je kunt of de cab file hernoemen en dan installeren, of de (soft!) reset proberen (bij de TyTN II is het gaatje boven de USB aansluiting de soft-reset) en daarna nogmaals proberen.

 

De key voor static navigation kun je vinden in de registry van je tytn. Hiervoor heb je een registry editor nodig.

Indien je daar niet uitkomt, kan ik een REG file voor je maken vanuit mijn tytn. Die kun je dan kopieren naar je device en er simpelweg op klikken.

 

Hopelijk helpt dit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goededag,

 

Sinds 1,5 maand gebruiken we naar volle tevredenheid GateCacher. En de laatste update maakt het weer makkelijker allemaal. Nu hebben we nog wel iets wat we missen. Het loggen via GateCacher op de site.

 

Is het misschien een idee/mogelijkheid voor de toekomst?

 

Groetjes,

 

Clementine (The Snakes)

Hoi Clementine,

fijn dat je tevreden bent!

Loggen is een veel gevraagde feature, die ga ik nog proberen te implementeren.

Op dit moment ben ik druk doende om versie 2 te maken.

Deze zal wat stabiliteitsupdates bevatten (zoals bij het kompas), maar voornamelijk zal heel de grafische interface wijzigen (wel grafisch om precies te zijn :angry: ).

Hierna ga ik weer functionaliteit oppakken.

 

Als teaser heb ik wat screenshots toegevoegd van de huidige stand van zaken (niet 100% final en wat waypoint info weggehaald).

De bedoeling is om eerst in gesloten kring te gaan beta-testen en dan te releasen.

Een en ander zal dus nog even duren.

Cachelijst Waypointlijst Kompas navigatie Info pagina's (hier: gallery)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Loggen is een veel gevraagde feature, die ga ik nog proberen te implementeren.
Direct kunnen loggen zou ideaal zijn, maar met het genereren van Field Notes zou ik al heel erg blij zijn.

 

Die kan ik vervolgens thuis uploaden naar gc.com om vervolgens de logjes in te voeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de bluetooth gps settings zou je denk ik een seriele poort verbinding met je gps moeten maken en daarna die compoort instellen in deze registry settings.

Als ik het goed lees, komt dat neer op "InterFaceType" op "COMM" zetten, de "CommPort" setting op de juiste compoort (bv. "COM4:") en eventueel de "Baud" setting op de juiste baudrate (zoals "4800").

 

Het tweede voorbeeld op de pagina is denk ik het meest toepasbaar voor wat je zoekt:

HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\GPS Intermediate Driver
 Drivers
"CurrentDriver" = "Acme GPS Hardware"
HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\GPS Intermediate Driver
 Drivers
Acme GPS Hardware
  "InterfaceType" = "COMM"
  "FriendlyName" = "ACME GPS Card, version 1.23"
  "CommPort" = "COM4:"

 

Allereerst complimenten voor de screenshots van de volgende versie. Dat beloofd wat.

 

Verder ben ik wat aan het experimenteren geweest met bovenstaande. Ik had tot voor kort eigenlijk helemaal geen ervaring met wijzigingen in het register. Daarom wil ik hierbij eerst even aangeven wat ik gedaan heb:

 

Eerst heb ik onder 'HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\GPS Intermediate Driver\Drivers' een nieuwe 'key' aangemaakt die ik 'GPSbt'' genoemd heb. Daarin heb ik de volgende 'String Values' aangemaakt:

"InterfaceType" = "COMM"

"FriendlyName" = "BT-338"

"CommPort" = "COM8:" [ik had mijn BT-GPSr namelijk al via COM8 gekoppeld aan mijn TyTN II]

 

Tot slot heb ik CurrentDriver (in HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\GPS Intermediate Driver\Drivers) op GPSbt gezet (stond op GPSOneDevice).

 

Na dit gedaan te hebben, heb ik de BT-GPSr aangezet en ook BT op de TyTN II aangezet. Daarna Gatecacher gestart.

Het lijkt erop dat Gatecacher nu gebruik maakt van de BT-GPSr, maar... ik zie nog steeds het oranje lampje branden van de interne GPSr en als ik de BT-GPSr uitzet houdt Gatecacher oogenschijnlijk satelietcontact, maar bevriezen de gegevens (coördinaten wijzigen dus niet meer, kan misschien met static navigation te maken hebben > heb ik buiten nog niet uitgetest). Het lijkt er dus op dat het programma gebruik maakt van beide GPSr-en. Of kan dat niet? Als ik dit niet zou willen (kost waarschijnlijk extra energie!) moet ik zeker de compoort (net als in het voorbeeld) op 4 zetten? Daar zit namelijk de interne GPSr op?

 

Wat me verder opviel in het register is dat er naast de door mij aangemaakte 'key' en 'GPSOneDevice' er nog twee andere keys 'beschikbaar' zijn, namelijk: GPSOneEmulate en GPSOnePort. Kan je deze ook 'Current' maken? En weet iemand welk effect dit heeft?

 

Edit: net nog ff geprobeerd de BT-BPSr via COM4: te koppellen, maar dat lukt dus niet!

bewerkt door Geinponem
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de bluetooth gps settings zou je denk ik een seriele poort verbinding met je gps moeten maken en daarna die compoort instellen in deze registry settings.

Als ik het goed lees, komt dat neer op "InterFaceType" op "COMM" zetten, de "CommPort" setting op de juiste compoort (bv. "COM4:") en eventueel de "Baud" setting op de juiste baudrate (zoals "4800").

 

Het tweede voorbeeld op de pagina is denk ik het meest toepasbaar voor wat je zoekt:

HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\GPS Intermediate Driver
 Drivers
"CurrentDriver" = "Acme GPS Hardware"
HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\GPS Intermediate Driver
 Drivers
Acme GPS Hardware
  "InterfaceType" = "COMM"
  "FriendlyName" = "ACME GPS Card, version 1.23"
  "CommPort" = "COM4:"

 

Allereerst complimenten voor de screenshots van de volgende versie. Dat beloofd wat.

 

Verder ben ik wat aan het experimenteren geweest met bovenstaande. Ik had tot voor kort eigenlijk helemaal geen ervaring met wijzigingen in het register. Daarom wil ik hierbij eerst even aangeven wat ik gedaan heb:

 

Eerst heb ik onder 'HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\GPS Intermediate Driver\Drivers' een nieuwe 'key' aangemaakt die ik 'GPSbt'' genoemd heb. Daarin heb ik de volgende 'String Values' aangemaakt:

"InterfaceType" = "COMM"

"FriendlyName" = "BT-338"

"CommPort" = "COM8:" [ik had mijn BT-GPSr namelijk al via COM8 gekoppeld aan mijn TyTN II]

 

Tot slot heb ik CurrentDriver (in HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\GPS Intermediate Driver\Drivers) op GPSbt gezet (stond op GPSOneDevice).

 

Na dit gedaan te hebben, heb ik de BT-GPSr aangezet en ook BT op de TyTN II aangezet. Daarna Gatecacher gestart.

Het lijkt erop dat Gatecacher nu gebruik maakt van de BT-GPSr, maar... ik zie nog steeds het oranje lampje branden van de interne GPSr en als ik de BT-GPSr uitzet houdt Gatecacher oogenschijnlijk satelietcontact, maar bevriezen de gegevens (coördinaten wijzigen dus niet meer, kan misschien met static navigation te maken hebben > heb ik buiten nog niet uitgetest). Het lijkt er dus op dat het programma gebruik maakt van beide GPSr-en. Of kan dat niet? Als ik dit niet zou willen (kost waarschijnlijk extra energie!) moet ik zeker de compoort (net als in het voorbeeld) op 4 zetten? Daar zit namelijk de interne GPSr op?

 

Wat me verder opviel in het register is dat er naast de door mij aangemaakte 'key' en 'GPSOneDevice' er nog twee andere keys 'beschikbaar' zijn, namelijk: GPSOneEmulate en GPSOnePort. Kan je deze ook 'Current' maken? En weet iemand welk effect dit heeft?

 

Edit: net nog ff geprobeerd de BT-BPSr via COM4: te koppellen, maar dat lukt dus niet!

 

Ik weet niet zeker of het lampje betekend dat de interne GPS gebruikt wordt, of dat de GPS driver wordt aangesproken.

Wat dat betreft zul je denk ik het batterijgebruik moeten controleren.

Het gedrag wat je omschrijft klopt met een bluetooth gps. De driver geeft de "last known" location door. Dus je hebt ogenschijnlijk contact, maar de coordinaten veranderen niet.

Je ziet dan in het hoofdscherm als het goed is ook de fix niet meer veranderen.

 

Ik denk dus dat je missie geslaagd is :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een korte status update van deze kant.

Sinds kort is de eerste beta van versie 2 af!

Met name de interface en het gebruiksgemak is enorm verbeterd!

 

Screenshot:

CEZoom0.png

Meer screenshots zijn te vinden op de hoofdpagina.

 

Deze beta is beschikbaar voor donateurs.

Zodra de testfase is afgelopen (ik verwacht na enkele weken), wordt versie 2 publiekelijk beschikbaar.

bewerkt door Melusine
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...