Spring naar bijdragen

Nieuwe Windows Mobile / Smartphone Cache-applicatie: Gatecacher


Melusine

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Wat een parcht programma,

Net gedownlaod en op eerste blik istie mooi.

 

Maar als newbie hiermee heb ik natuurlijk wat vraagjes.

In de pdf (is een oude versie maar dat las ik al daarin) vond ik niet het antwoord.

De vragen:

Ik heb het proggie up and running alleen weet ik niet hoe ik nu kan zien of er een koppeling is met mijn interne gps.

Ik heb een HTC Touch HD met mobile 6.1

 

2e vraag.

Komt er ook ondersteuning voor IGO 8 ?

 

Al vast bedankt voor enig antwoord en zeker 3 sterren voor een zulk mooi proggie voor zover ik het nu gezien heb.

 

Dank je wel voor het compliment ;)

Onder "Config" kun je een GPS status opvragen. Wanneer je dekking hebt zullen er onderin meerdere signaalbalken verschijnen (kan even duren).

 

IGO 8 staat voor nu niet op de planning. Google Maps gaat als eerste komen.

(Eerste prille versie werkt al goed, gaat eerst in Beta en daarna in release, denk aan totaal +- 3 a 4 weken vanaf nu.)

 

Kee.

Ga ik morgen meteen proberen.

Als hij de GPS niet vindt, moet iik dan nog ergen op letten / proberen.

Compact framework 2.0 staat op de Htc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo,

 

Wat een parcht programma,

Net gedownlaod en op eerste blik istie mooi.

 

Maar als newbie hiermee heb ik natuurlijk wat vraagjes.

In de pdf (is een oude versie maar dat las ik al daarin) vond ik niet het antwoord.

De vragen:

Ik heb het proggie up and running alleen weet ik niet hoe ik nu kan zien of er een koppeling is met mijn interne gps.

Ik heb een HTC Touch HD met mobile 6.1

 

2e vraag.

Komt er ook ondersteuning voor IGO 8 ?

 

Al vast bedankt voor enig antwoord en zeker 3 sterren voor een zulk mooi proggie voor zover ik het nu gezien heb.

 

Dank je wel voor het compliment ;)

Onder "Config" kun je een GPS status opvragen. Wanneer je dekking hebt zullen er onderin meerdere signaalbalken verschijnen (kan even duren).

 

IGO 8 staat voor nu niet op de planning. Google Maps gaat als eerste komen.

(Eerste prille versie werkt al goed, gaat eerst in Beta en daarna in release, denk aan totaal +- 3 a 4 weken vanaf nu.)

 

Kee.

Ga ik morgen meteen proberen.

Als hij de GPS niet vindt, moet iik dan nog ergen op letten / proberen.

Compact framework 2.0 staat op de Htc

 

De GPS moet in Windows goed ingesteld staan. Bij de meeste HTC's is dat per default al zo.

Weinig om op te letten dus...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik aan het teruglezen.

Zie ik dat je hiervoor al gemeld had dat clues het nog niet deed.

Sorry voor mijn overbodige melding.

No problem, juist fijn dat mensen dit gebruiken.

De clue editor komt nog wel terug, ben er simpelweg nog niet aan toegekomen om deze om te zetten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Afgelopen zondag het programma uitgeprobeerd op de HTC Touch HD.

Werkt goed, alleen 1 klein probleem.

Ik haalde de data binnen via het zoeken naaar Caches in mijn buurt en kreeg er 2 binnen , das dus goed, echter zonder de coordinaten.

Dus wel alle andere achtergrond gegevens enz...

 

Toen dacht ik voer hem zelf eens in met GC code, ook daar werd de juiste binnen gehaald maar weer zonder de echte coordinaten.

Kreeg beide keren het coordinaat N00,00,000 en E 000.00.000

 

Doe ik iets fout?

 

Verder is het proggie perfect.

 

Groet Mestreechteneer

bewerkt door Mestreechteneer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

dit weekend een paar caches gedaan met dit progje, echter ik miste de functie om gevonden caches op found te zetten. als ze niet gevonden zijn zie ik een droevig gezicht, maar het omzetten in een blij gezicht heb ik niet kunnen vinden, zit dit er in of komt dit nog????

een ander ding die ik miste is de mogelijkheid dat de dichtstbij zijnde caches boven aan in de lijst staan, nu stond het op de een andere volgorde terwijl het natuurlijk logisch zou zijn om deze op afstand zou staan, of heb ik ergens een instelling gemist??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Afgelopen zondag het programma uitgeprobeerd op de HTC Touch HD.

Werkt goed, alleen 1 klein probleem.

Ik haalde de data binnen via het zoeken naaar Caches in mijn buurt en kreeg er 2 binnen , das dus goed, echter zonder de coordinaten.

Dus wel alle andere achtergrond gegevens enz...

 

Toen dacht ik voer hem zelf eens in met GC code, ook daar werd de juiste binnen gehaald maar weer zonder de echte coordinaten.

Kreeg beide keren het coordinaat N00,00,000 en E 000.00.000

 

Doe ik iets fout?

 

Verder is het proggie perfect.

 

Groet Mestreechteneer

 

Bij mij werkt het wel goed op de Touch HD.

Heb je bij de instellingen je geocaching.com (juiste, want hoofdlettergevoelige,) gegevens ingevuld? Want zonder correcte inlog krijg je geen coördinaten van GC.com.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Afgelopen zondag het programma uitgeprobeerd op de HTC Touch HD.

Werkt goed, alleen 1 klein probleem.

Ik haalde de data binnen via het zoeken naaar Caches in mijn buurt en kreeg er 2 binnen , das dus goed, echter zonder de coordinaten.

Dus wel alle andere achtergrond gegevens enz...

 

Toen dacht ik voer hem zelf eens in met GC code, ook daar werd de juiste binnen gehaald maar weer zonder de echte coordinaten.

Kreeg beide keren het coordinaat N00,00,000 en E 000.00.000

 

Doe ik iets fout?

 

Verder is het proggie perfect.

 

Groet Mestreechteneer

 

Bij mij werkt het wel goed op de Touch HD.

Heb je bij de instellingen je geocaching.com (juiste, want hoofdlettergevoelige,) gegevens ingevuld? Want zonder correcte inlog krijg je geen coördinaten van GC.com.

 

 

Werkt nu perfect.

Ik dacht dat de gegevens correct waren ingevuld want ik kreeg alle data behalve de coordinaten.

toen nogmaals login gegevens van GC ingevoerd en jawel alles werkt perfect.

 

Blauwvinger bedankt :):cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Afgelopen zondag het programma uitgeprobeerd op de HTC Touch HD.

Werkt goed, alleen 1 klein probleem.

Ik haalde de data binnen via het zoeken naaar Caches in mijn buurt en kreeg er 2 binnen , das dus goed, echter zonder de coordinaten.

Dus wel alle andere achtergrond gegevens enz...

 

Toen dacht ik voer hem zelf eens in met GC code, ook daar werd de juiste binnen gehaald maar weer zonder de echte coordinaten.

Kreeg beide keren het coordinaat N00,00,000 en E 000.00.000

 

Doe ik iets fout?

 

Verder is het proggie perfect.

 

Groet Mestreechteneer

 

Bij mij werkt het wel goed op de Touch HD.

Heb je bij de instellingen je geocaching.com (juiste, want hoofdlettergevoelige,) gegevens ingevuld? Want zonder correcte inlog krijg je geen coördinaten van GC.com.

 

 

Werkt nu perfect.

Ik dacht dat de gegevens correct waren ingevuld want ik kreeg alle data behalve de coordinaten.

toen nogmaals login gegevens van GC ingevoerd en jawel alles werkt perfect.

 

Blauwvinger bedankt :):cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de vorige versie kon ik caches van internet halen en daarna alle info in 1 keer laden.

Hoe doe ik dat in de nieuwe versie?

Ik vond dit namelijk wel erg handig.

Zit nog niet in de nieuwe versie.

Ik was eigenlijk ook in de veronderstelling dat niemand dit echt gebruikte.

Nu ik terug lees, zie ik volgens mij dat jij dit voornamelijk gebruikt bij GPX files.

Ik zit eraan te denken caches gelijk te initialiseren bij het laden van een GPX, zou dit voor jou ook de oplossing zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Afgelopen zondag het programma uitgeprobeerd op de HTC Touch HD.

Werkt goed, alleen 1 klein probleem.

Ik haalde de data binnen via het zoeken naaar Caches in mijn buurt en kreeg er 2 binnen , das dus goed, echter zonder de coordinaten.

Dus wel alle andere achtergrond gegevens enz...

 

Toen dacht ik voer hem zelf eens in met GC code, ook daar werd de juiste binnen gehaald maar weer zonder de echte coordinaten.

Kreeg beide keren het coordinaat N00,00,000 en E 000.00.000

 

Doe ik iets fout?

 

Verder is het proggie perfect.

 

Groet Mestreechteneer

 

Bij mij werkt het wel goed op de Touch HD.

Heb je bij de instellingen je geocaching.com (juiste, want hoofdlettergevoelige,) gegevens ingevuld? Want zonder correcte inlog krijg je geen coördinaten van GC.com.

 

 

Werkt nu perfect.

Ik dacht dat de gegevens correct waren ingevuld want ik kreeg alle data behalve de coordinaten.

toen nogmaals login gegevens van GC ingevoerd en jawel alles werkt perfect.

 

Blauwvinger bedankt :blush::thumbup:

 

Goed om te zien dat dit al opgelost is.

Blauwvinger: :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dit weekend een paar caches gedaan met dit progje, echter ik miste de functie om gevonden caches op found te zetten. als ze niet gevonden zijn zie ik een droevig gezicht, maar het omzetten in een blij gezicht heb ik niet kunnen vinden, zit dit er in of komt dit nog????

een ander ding die ik miste is de mogelijkheid dat de dichtstbij zijnde caches boven aan in de lijst staan, nu stond het op de een andere volgorde terwijl het natuurlijk logisch zou zijn om deze op afstand zou staan, of heb ik ergens een instelling gemist??

Caches op found zetten zit er (nog) niet in.

Top prioriteit heeft dit in alle eerlijkheid niet.

Mijn doelstelling is altijd geweest een programma te maken waarmee je prettig kunt cachen en niet zozeer om een archief aan te leggen.

Dan wordt de noodzaak van afmelden ook wat minder.

Wel hoog op mijn prio lijst staat het (basic) loggen vanuit de applicatie zelf.

 

Sorteren van caches kan op title of op distance. Simpelweg op "0" drukken bij een smartphone, of klikken op de bovenste melding ( "Cache List - Press 0 or click here to toggle sorting." ) zou moeten werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net weer een nieuwe versie online gezet.

Een aantal bugs gefixed, maar vooral:

- Clue editor is terug van weggeweest

- GPX files die m.b.v. GSAK zijn gemaakt kunnen geïmporteerd worden (tenminste, ik heb één test-file en daarmee werkt het :rolleyes:)

 

Zie ook de website

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...