Spring naar bijdragen

Nieuwe Windows Mobile / Smartphone Cache-applicatie: Gatecacher


Melusine

Aanbevolen berichten

Ik ben druk op zoek naar een nieuwe smartphone en de koppeling met geocache progs is zeker één van de redenen om een bepaald type te kopen.

Is dit prog ook geschikt voor google android? Of gaat dit in de toekomst nog wel komen?

Ziet er cool uit!1

GateCacher is voor alle Windows Mobile 5+ devices (al dan niet in SmartPhone variant).

Ik heb geen plannen om op android te ontwikkelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dus kom je automatisch bij de waypoints uit. Selecteer je een waypoint, dan kom je automatisch bij je laatst gekozen navigatiemethode (default de radar).

Ik begrijp het. Dit werkt dan neem ik aan alleen met (caches met) childwaypoints?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben druk op zoek naar een nieuwe smartphone en de koppeling met geocache progs is zeker één van de redenen om een bepaald type te kopen.

Is dit prog ook geschikt voor google android? Of gaat dit in de toekomst nog wel komen?

Ziet er cool uit!1

GateCacher is voor alle Windows Mobile 5+ devices (al dan niet in SmartPhone variant).

Ik heb geen plannen om op android te ontwikkelen.

 

Hallo Melusine,

 

Vanochtend op mijn HTC P33oo gezet. Volgens mij werkt het allemaal. Moet alleen nog even uitvinden wat je er allemaal mee kan. Mijn vraag is nu werkt het ook op de nieuwe HTC touch HD.

 

veel succes en bedankt voor alweer een nieuw programma.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus kom je automatisch bij de waypoints uit. Selecteer je een waypoint, dan kom je automatisch bij je laatst gekozen navigatiemethode (default de radar).

Ik begrijp het. Dit werkt dan neem ik aan alleen met (caches met) childwaypoints?

Ja, maar elke cache heeft een child waypoint, die voeg ik toe als "Initial".

Dus het werkt uiteindelijk voor elke cache op deze manier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerst geen witte schermen, toen wel en nu niet meer :blink: .

Met t-mobile.

 

Ik heb 2 x data.bin opgestuurd.

Gezien, bedankt daarvoor!

Zoals het er in de file uitziet, komt de "speed-manager" van t-mobile er tussendoor.

Ik denk iets gevonden te hebben om dit te omzeilen.

Binnenkort komt er een major update, die onder andere dit zou moeten tackelen, maar gezien de hoeveelheid fixes ben ik nog even druk bezig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben druk op zoek naar een nieuwe smartphone en de koppeling met geocache progs is zeker één van de redenen om een bepaald type te kopen.

Is dit prog ook geschikt voor google android? Of gaat dit in de toekomst nog wel komen?

Ziet er cool uit!1

GateCacher is voor alle Windows Mobile 5+ devices (al dan niet in SmartPhone variant).

Ik heb geen plannen om op android te ontwikkelen.

 

Hallo Melusine,

 

Vanochtend op mijn HTC P33oo gezet. Volgens mij werkt het allemaal. Moet alleen nog even uitvinden wat je er allemaal mee kan. Mijn vraag is nu werkt het ook op de nieuwe HTC touch HD.

 

veel succes en bedankt voor alweer een nieuw programma.

Fijn om te horen dat het werkt.

Elke Windows Mobile 5 of hoger zou moeten werken, dus ook deze htc. Ik zou zeggen: lees de gebruikservaringen van anderen hier en probeer het simpelweg uit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik had een ander draadje geopend over smartphones

maar die hebben ze al weer gesloten.

 

ik wil weten welke gps chipset in de telefoons zitten.

ik kan er weinig van vinden in de specificatie's

wat is b.v een A gps?

ik kom alleen tegen dat je een snellere fix krijgt

 

hoeveel satellieten ze kunnen ontvangen vind je nergens

 

ik denk dat ik voor

de htc touch pro ga

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik had een ander draadje geopend over smartphones

maar die hebben ze al weer gesloten.

 

ik wil weten welke gps chipset in de telefoons zitten.

ik kan er weinig van vinden in de specificatie's

wat is b.v een A gps?

ik kom alleen tegen dat je een snellere fix krijgt

 

hoeveel satellieten ze kunnen ontvangen vind je nergens

 

ik denk dat ik voor

de htc touch pro ga

Ik heb geen idee waarom je andere topic gesloten is, maar ik wil deze graag beperken tot informatie en problemen m.b.t. GateCacher.

Wellicht dat je een ander topic kunt openen, of op een van de gps fora op het internet je vraag kan stellen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een nieuwe versie van de applicatie staat klaar.

Niet zover gevorderd als ik had gehoopt, maar zeker wel de moeite waard!

De volgende issues zijn aangepakt:

 

+ Als ik nl. mijn toetsenbord op mijn display uitklap, gaat deze over het scherm heen.

Opgelost.

 

+ Als je via de "Cache Description" een Waypoint toe wilt voegen dan gaat dat niet goed.

Het Coördinaat van het nieuwe Waypoint MWP000001 is niet het zelfde als die in de in de tekst staat.

Zat een bug in, is opgelost. Verwacht nog steeds geen wonderen, maar het zal een stuk beter gaan.

 

+ als je in de subvensters op BACK drukt gaat het goed, maar tevens is in de

bovenhoek OK zichtbaar, wat gelijk het programma afsluit. Als je een

gewoontedier bent is dit verwarrend.

De Ok/X knoppen zijn weg :wink2:

 

+ Nederlands

Stond niet op de planning, maar bleek eenvoudiger dan gedacht. 90% van de meertaligheid is gereed.

Configuratie staat onder config -> misc.

 

De volgende heb ik aangepakt, maar zijn voor mij lastig testen. Feedback is welkom:

- Soms hangt hij nog en krijg ik een Object Disposed Exception.

 

- Witte infoschermen bij gebruik t-mobile

Bleek de "Speed manager" van t-mobile te zijn.Cache pagina's zouden nu goed binnen moeten komen. Let wel even op. Reeds in het device geladen pagina's zul je met Cache -> More -> Refresh Info moeten resetten. Anders blijft de oude (lege) pagina terug komen.

Hierop heb ik heel graag feedback!!

 

- Google Maps moet bij veel HTC devices opgestart worden voordat GPS het doet.

Ik heb iets aan GPS powermanagement gedaan, waardoor dit hopelijk beter gaat. Mijn test-devices hebben hier (helaas/gelukkig) geen last van, dus ook niet kunnen testen. Wederom heb ik heel graag feedback!!

 

- Komt er ook ondersteuning voor TomTom ? '

TomTom support is in de maak. Delen hiervan vind je al terug in de applicatie. Dit werkt echter nog niet.

 

Hopelijk weer een stapje verder. Feedback wederom welkom via de gebruikelijke kanalen (deze thread en/of e-mail).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor iedereen die de applicatie voor het posten van dit bericht heeft gedownload:

Ik had een tweetal bugs geïntroduceerd. Die zijn er nu uit.

A.u.b. de laatste versie downloaden van de website.

(Voor de geïnteresseerden: De kruispeiling deed het niet meer en de projectie zag er op landscape devices niet meer goed uit.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

- Witte infoschermen bij gebruik t-mobile

Bleek de "Speed manager" van t-mobile te zijn.Cache pagina's zouden nu goed binnen moeten komen. Let wel even op. Reeds in het device geladen pagina's zul je met Cache -> More -> Refresh Info moeten resetten. Anders blijft de oude (lege) pagina terug komen.

Hierop heb ik heel graag feedback!!

 

Jammer, nog steeds witte schermen.

Heb een refresh gedaan, geen resultaat.

Heb alle caches verwijderd en opnieuw laten zoeken, geen resultaat.

Kan ik zelf de speed manager uitzetten om te kijken of deze inderdaad de boosdoener is?

 

Als ik caches laat zoeken en ik pas de afstand aan, wordt geen enkele cache gevonden.

Zoek ik nog een keer met standaard afstand, worden wel de caches gevonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...