Spring naar bijdragen

Nieuwe Windows Mobile / Smartphone Cache-applicatie: Gatecacher


Melusine

Aanbevolen berichten

- Als je via de "Cache Description" een Waypoint toe wilt voegen dan gaat dat niet goed.

Het Coördinaat van het nieuwe Waypoint MWP000001 is niet het zelfde als die in de in de tekst staat.

Deze functionaliteit is experimenteel. Bij veel caches gaat het wel goed, bij sommigen nog niet. Kan de melder de betreffende cache-code(s) doorgeven?

 

Hertog Reijnout GCH9H1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

+ Bij Navigate to Text in staan de tekstvlakken te dicht bij elkaar waar door ze elkaar over lappen.

Elk tekstvlak heeft 2 regels maar er is maar ruimte voor 1 1/2 regel.

(HTC TyTNII QVGA)

Zou verholpen moeten zijn.

 

Hopelijk weer wat vragen beantwoord, wanneer er een update komt zal ik me zeker terugmelden!

 

:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hi, ik heb het progje op mijn HTC TyTN II gezet.

ziet er goed uit!

ik heb alleen een vraag. ik ben niet echt technisch maar als ik een cache geselecteerd heb van de lijst en ik wil cachbeschrijving zien dan krijg ik een wit scherm....

wat gaat hier mis?

Bedankt voor de feedback!

 

Als je een lege cachebeschrijving hebt, is er meestal iets misgegaan met het inladen.

Informatiepaginas gebruiken rechtstreeks een internetverbinding.

Die moet dus beschikbaar zijn!

 

Je kunt sowieso de applicatie vragen de info nog eens op te vragen: Kies Menu -> Cache -> More -> Refresh Info.

Let er hierbij op, dat de pagina dan nog niet ververst wordt, maar pas wanneer je hem hierna nog eens opvraagt.

 

Mocht je dan nog steeds een lege pagina krijgen, kun je dan de "data.bin" uit de applicatie directory eens toesturen?

Deze kun je als het goed is met Active Sync kopieren. Hij staat in "\Program Files\GateCacher" onder "Mijn op Windows Mobile gebaseerd apparaat".

Haal dan eerst je gebruikersnaam en wachtwoord in de applicatie weg. Die gegevens staan ook daarin en hoef ik niet te hebben :beerchug:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hi, ik heb het progje op mijn HTC TyTN II gezet.

ziet er goed uit!

ik heb alleen een vraag. ik ben niet echt technisch maar als ik een cache geselecteerd heb van de lijst en ik wil cachbeschrijving zien dan krijg ik een wit scherm....

wat gaat hier mis?

Bedankt voor de feedback!

 

Als je een lege cachebeschrijving hebt, is er meestal iets misgegaan met het inladen.

Informatiepaginas gebruiken rechtstreeks een internetverbinding.

Die moet dus beschikbaar zijn!

 

Je kunt sowieso de applicatie vragen de info nog eens op te vragen: Kies Menu -> Cache -> More -> Refresh Info.

Let er hierbij op, dat de pagina dan nog niet ververst wordt, maar pas wanneer je hem hierna nog eens opvraagt.

 

Mocht je dan nog steeds een lege pagina krijgen, kun je dan de "data.bin" uit de applicatie directory eens toesturen?

Deze kun je als het goed is met Active Sync kopieren. Hij staat in "\Program Files\GateCacher" onder "Mijn op Windows Mobile gebaseerd apparaat".

Haal dan eerst je gebruikersnaam en wachtwoord in de applicatie weg. Die gegevens staan ook daarin en hoef ik niet te hebben :beerchug:.

 

 

 

 

internet staat aan, GPS ook.

refresh info toegepast maar geef geen resultaat

cache-more-fullpage stripped-

geeft de mogelijkheid om ; tmobile snelheid optimaliseren, normaal als ik dan oké kies krijg ik foutmelding ;ongeldig adres

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hi, ik heb het progje op mijn HTC TyTN II gezet.

ziet er goed uit!

ik heb alleen een vraag. ik ben niet echt technisch maar als ik een cache geselecteerd heb van de lijst en ik wil cachbeschrijving zien dan krijg ik een wit scherm....

wat gaat hier mis?

Bedankt voor de feedback!

 

Als je een lege cachebeschrijving hebt, is er meestal iets misgegaan met het inladen.

Informatiepaginas gebruiken rechtstreeks een internetverbinding.

Die moet dus beschikbaar zijn!

 

Je kunt sowieso de applicatie vragen de info nog eens op te vragen: Kies Menu -> Cache -> More -> Refresh Info.

Let er hierbij op, dat de pagina dan nog niet ververst wordt, maar pas wanneer je hem hierna nog eens opvraagt.

 

Mocht je dan nog steeds een lege pagina krijgen, kun je dan de "data.bin" uit de applicatie directory eens toesturen?

Deze kun je als het goed is met Active Sync kopieren. Hij staat in "\Program Files\GateCacher" onder "Mijn op Windows Mobile gebaseerd apparaat".

Haal dan eerst je gebruikersnaam en wachtwoord in de applicatie weg. Die gegevens staan ook daarin en hoef ik niet te hebben :beerchug:.

 

 

 

 

internet staat aan, GPS ook.

refresh info toegepast maar geef geen resultaat

cache-more-fullpage stripped-

geeft de mogelijkheid om ; tmobile snelheid optimaliseren, normaal als ik dan oké kies krijg ik foutmelding ;ongeldig adres

 

Dit klinkt als een t-mobile proxy die moeilijk doet. De full-page unedited zal laten zien wat er werkelijk is binnengekomen.

Probeer eens of je over wifi of via active sync de pagina wel goed binnenkrijgt.

(Dan blijf ik nog geïnteresseerd in de data.bin, zodat ik zelf ook weet wat er mis is gegaan.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hi, ik heb het progje op mijn HTC TyTN II gezet.

ziet er goed uit!

ik heb alleen een vraag. ik ben niet echt technisch maar als ik een cache geselecteerd heb van de lijst en ik wil cachbeschrijving zien dan krijg ik een wit scherm....

wat gaat hier mis?

Bedankt voor de feedback!

 

Als je een lege cachebeschrijving hebt, is er meestal iets misgegaan met het inladen.

Informatiepaginas gebruiken rechtstreeks een internetverbinding.

Die moet dus beschikbaar zijn!

 

Je kunt sowieso de applicatie vragen de info nog eens op te vragen: Kies Menu -> Cache -> More -> Refresh Info.

Let er hierbij op, dat de pagina dan nog niet ververst wordt, maar pas wanneer je hem hierna nog eens opvraagt.

 

Mocht je dan nog steeds een lege pagina krijgen, kun je dan de "data.bin" uit de applicatie directory eens toesturen?

Deze kun je als het goed is met Active Sync kopieren. Hij staat in "\Program Files\GateCacher" onder "Mijn op Windows Mobile gebaseerd apparaat".

Haal dan eerst je gebruikersnaam en wachtwoord in de applicatie weg. Die gegevens staan ook daarin en hoef ik niet te hebben :beerchug:.

 

 

 

 

internet staat aan, GPS ook.

refresh info toegepast maar geef geen resultaat

cache-more-fullpage stripped-

geeft de mogelijkheid om ; tmobile snelheid optimaliseren, normaal als ik dan oké kies krijg ik foutmelding ;ongeldig adres

 

Bij mij, htc touch hd met ook t-mobile, witte schermen en ongeldig adres. Ik zal vanavond kijken of ik de data.bin kan sturen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het mooie tooltje (bijna) werkend op de HTC TyTN. Als ik een cache selecteer om de cachebeschrijving te kunnen zien krijg ik een leeg wit schermpje waarin staat Initial en de distance (dit zijn meters neem ik aan?). Ik krijg geen beschrijving in beeld. Als ik vervolgens de initial selecteer komt het radarschem in beeld. Wat doe ik fout?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het mooie tooltje (bijna) werkend op de HTC TyTN. Als ik een cache selecteer om de cachebeschrijving te kunnen zien krijg ik een leeg wit schermpje waarin staat Initial en de distance (dit zijn meters neem ik aan?). Ik krijg geen beschrijving in beeld. Als ik vervolgens de initial selecteer komt het radarschem in beeld. Wat doe ik fout?

Je doet niets fout.

Ik heb getracht de normale "flow" van het caching standaard al voor je uit te voeren.

Ik vind het logisch dat je na het selecteren van een cache z.s.m. wil gaan navigeren. Dus kom je automatisch bij de waypoints uit. Selecteer je een waypoint, dan kom je automatisch bij je laatst gekozen navigatiemethode (default de radar).

 

Wil je dus eerst een cache-omschrijving, dan selecteer je een cache, ga je vanuit het getoonde waypoints scherm terug "Back" en kies je in het menu Cache -> Description.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

werkt goed op een htc touch cruise :crybaby:

 

moet wel via een ander programma de gps aanzetten en hij filtert onze gevonden caches er niet tussenuit.

 

maar verder lijkt het in orde :yes:

 

Als je gevonden caches niet gefilterd worden, heb je de username en/of password niet goed ingesteld. De laatste versie op de website zal dit wel goed doen.

 

Belangrijk is wel, dat een cache NOOIT uit de lijst verwijderd wordt.

M.a.w. staat eenmaal een cache die je al gevonden hebt in de lijst, dan zal deze daar blijven. Enkel wanneer je die handmatig wist, zal de cache verdwijnen.

Het filter werkt dus bij nieuwe zoekacties en zal dan geen caches TOEVOEGEN als je ze gevonden hebt. Wat al bestaat blijft.

 

Voor een goede test zie een aantal posts eerder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben druk op zoek naar een nieuwe smartphone en de koppeling met geocache progs is zeker één van de redenen om een bepaald type te kopen.

Is dit prog ook geschikt voor google android? Of gaat dit in de toekomst nog wel komen?

Ziet er cool uit!1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

helaas het werkt niet goed op htc diamond. zie zelfde problemen als andere hier boven met zo'n telefoon

Voor een HTC diamond zie ik in deze thread alleen maar twee positieve resultaten (pagina 1).

Ik neem aan dat je het witte scherm bij cache info bedoelt?

Zo ja, heb je dan ook t-mobile?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...