Spring naar bijdragen

Problemen met GC19ARB TOPscore


petervw

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Vanmiddag kwam deze cache online. Heel leuk en aardig. Verschillende geocachers begonnen met het opzoeken van gegevens. Sommige vragen werden niet (goed) gevonden. De cache eigenaar is al sinds 20 Februari 2008 niet meer op gc.com geweest..

 

Wat kunnen, wij geocachers, doen om toch een found te loggen? :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi,

 

Vanmiddag kwam deze cache online. Heel leuk en aardig. Verschillende geocachers begonnen met het opzoeken van gegevens. Sommige vragen werden niet (goed) gevonden. De cache eigenaar is al sinds 20 Februari 2008 niet meer op gc.com geweest..

 

Wat kunnen, wij geocachers, doen om toch een found te loggen? :dribble:

 

Beter zoeken? Of anders gewoon een mailtje sturen naar de eigenaar.

bewerkt door LTeunis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

 

Vanmiddag kwam deze cache online. Heel leuk en aardig. Verschillende geocachers begonnen met het opzoeken van gegevens. Sommige vragen werden niet (goed) gevonden. De cache eigenaar is al sinds 20 Februari 2008 niet meer op gc.com geweest..

 

Wat kunnen, wij geocachers, doen om toch een found te loggen? :dribble:

 

Sommige vragen werden niet (goed) gevonden, lees ik.

 

Dat ligt dan niet aan die cachelegger (die misschien wel met vakantie is?) die antwoorden zullen heus wel kloppen, ......als je ze eenmaal gevonden hebt.

 

Via de juiste kanalen zullen die antwoorden heus wel te vinden zijn.

 

Dus....beter zoeken?, de juiste mensen inschakelen? .....of gewoon afwachten. :)

bewerkt door Twin Peaks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

 

Vanmiddag kwam deze cache online. Heel leuk en aardig. Verschillende geocachers begonnen met het opzoeken van gegevens. Sommige vragen werden niet (goed) gevonden. De cache eigenaar is al sinds 20 Februari 2008 niet meer op gc.com geweest..

 

Wat kunnen, wij geocachers, doen om toch een found te loggen? :dribble:

 

Vanmiddag online gekomen... En nou NOG geen antwoord gevonden en OOK nog niet geholpen door de maker. Het is inderdaad schandalig!

 

Ow nou sorry hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vindt dat dit noch het moment, noch de manier is om de frustraties van het niet kunnen vinden van een cache kenbaar te maken.

Het zou best kunnen zijn dat er een heel valide reden is waarom de cache niet gevonden kan worden.

Ik denk dat het plaatsen van een Not Found logje een betere optie is. Alleen al vanwege het feit dat de eigenaar ook die (via de mail) zal ontvangen.

 

En zoals eigenlijk al eerder werd vermeld, niet iedereen kijkt elke 5 minuten of hij mail heeft ontvangen. Geduld blijft een schone zaak.

bewerkt door GeSi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik de weg van de hint volg, dan schiet ik al aardig op met de coord!

Volgens mij blijft er dan weinig googlewerk over....

En het veldwerk.... tja daar kan ik (nog) niet over spreken.

Kan natuurlijk dat deze al geript is... :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik zo dit draadje en de cache pagina lees lijkt erop dat petervw de puzzel niet helemaal heeft kunnen oplossen.

Maar een aantal andere cachers heeft de puzzel wel opgelost en ter plekke niks gevonden. Dus het lijkt mij dat er toch iets mis is aan de cache.

 

Ik had zelf wel even een dagje of 2 gewacht op antwoord via de mail voordat ik het op het forum zou gooien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het kan natuurlijk ook zijn dat hij nu al geript is.

 

Bekijk het eens van de andere kant, voor de eigenaar is het ook enorm balen dat er nu al van alles misgaat met zijn eerste cache! Mocht blijken dat de cache er nog niet lag, tja dan heeft hij hopelijk wat geleerd voor een eventuele tweede cache :blush:

bewerkt door TuuronTour
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach ja, ik heb inmiddels de antwoorden bij elkaar, en een ander team dat ik goed ken ook.

We kwamen uit op dezelfde coords.

 

Ik denk dat ik toch stiekem morgen ff ga kijken :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...