Spring naar bijdragen

Problemen met GC19ARB TOPscore


petervw

Aanbevolen berichten

Volgens mij kun je een groot aantal oorzaken bedenken waarom de cache nog niet gevonden wordt.

Bij een nieuwe cache valt al snel de verdenking op de legger.

Natuurlijk is het dan fijn als iemand direct reageert, vooral als je goud wilt scoren :P

 

Maar even afwachten op het verlossende antwoord en dan in colonne weer die kant op :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het is leuk om te zien in de reacties dat de ervaren cachelopers het opnemen voor een

"eerste cachelegger".

Blijkbaar kennen zij zelf inmiddels de problemen van wat er allemaal fout kan gaan bij

het aanmelden van een cache.

We kunnen tientallen redenen bedenken waarom het fout gegaan is buiten de maker om.

Het blijft een hobby: AUB het mes van tafel.....!!

Wij wachten geduldig af op de reactie van de maker.

Hopelijk heeft de jongere generatie onder ons ook dit geduld. :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier de cache-legger aan het woord: door een technisch probleem op het systeem van de reviewer, ging deze cache een week later online dan voorzien. Dit was inderdaad in mijn vakantie.

 

De fout in een formule werd daardoor laat ontdekt en heeft te lang kunnen bestaan. Mijn excuses voor deze fout. Ik realiseer me dat er mensen voor niets heen gegaan zijn. Inmiddels is e.e.a. :blush: gecorrigeerd en hebben zoekers een persoonlijke mail van me ontvangen.

 

Groet,

Musopia

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De fout in een formule werd daardoor laat ontdekt en heeft te lang kunnen bestaan. Mijn excuses voor deze fout. Ik realiseer me dat er mensen voor niets heen gegaan zijn. Inmiddels is e.e.a. :blush: gecorrigeerd en hebben zoekers een persoonlijke mail van me ontvangen.

 

Groet,

Musopia

 

Ach fouten maken is menselijk toch? Je leert er ook weer van voor de volgende keer :no: ! En soms kun je ook blind over je eigen 'onvolkomenheden' heen kijken: reden, waarom ik (en ik denk ook vele anderen) mijn cache even laten proeflopen...

 

Succes met je cache Musopia.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De fout in een formule werd daardoor laat ontdekt en heeft te lang kunnen bestaan. Mijn excuses voor deze fout. Ik realiseer me dat er mensen voor niets heen gegaan zijn. Inmiddels is e.e.a. :blush: gecorrigeerd en hebben zoekers een persoonlijke mail van me ontvangen.

 

Groet,

Musopia

 

Ach fouten maken is menselijk toch? Je leert er ook weer van voor de volgende keer :no: ! En soms kun je ook blind over je eigen 'onvolkomenheden' heen kijken: reden, waarom ik (en ik denk ook vele anderen) mijn cache even laten proeflopen...

 

Succes met je cache Musopia.

 

En zelfs dan kunnen er nog fouten insluipen. Je moet het risico maar voor lief nemen als FTFhunter...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het 'probleem' is inmiddels opgelost...

 

En ja, fouten gebeuren helaas. Dat maakt ons menselijk toch :thumbdown: !? Zoals Malyenki terecht aangeeft: het is een risico dat FTF-jagers moeten nemen...

 

Goed, onderwerp gesloten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...