Spring naar bijdragen

Nieuwste caches


ronenbianca

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

  • 6 months later...

En als ik het zelf goed heb, kan je ook ze zien op deze kaart

Klopt. En een extra wit ringetje geeft aan dat er (waarschijnlijk) nog niet gelogd is.

 

Volgens mij wordt dit niet meer bijgewerkt. Op mijn kaartje wordt cache GCZCFJ weergegeven, die er toch al een tijdje ligt en wordt deze cache GCZVCE, die echt nieuw is, niet weergegeven.

 

Ik gebruik de traditionele kaarten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb van iemand anders begrepen dat deze kaart handmatig door Reintje werd bijgewerkt en dat dat door gebrek aan capaciteit niet is opgepikt. Kijk, aan zo'n reactie heb je tenminste wat, dan begrijp ik het ook en weet ik gewoon dat ik geduld moet hebben totdat iemand het weer oppakt. Ik dacht namelijk dat de kaarten automatisch werden bijgewerkt en dat 1 van de andere techneuten ff iets moest fixen.

Ik dacht ook dat ze automatisch werden bijgewerkt, maar nu lees ik van niet. Ik weet het dus niet, weet niet waar en hoe. Die kennis is dus verloren gegaan en komt, wellicht, ooit nog boven als de programma's worden doorgespit. Of iemand moet het toevallig weten die me wil bijpraten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om weer even ON TOPIC te gaan.

Wij zijn inmiddels ook alweer een tijdje premium member en dus krijgen wij de nieuwe caches in een straal van .. km (kan je geloof ik zelf instellen) in de mailbox.

 

Maar dus wel in de mailbox van mijn man... (ja ik weet het we zijn verwend met ieder een eigen computer)

Oftewel, als hij er niet is weet ik niet of er nieuwe caches online zijn dus ik kijk zelf altijd hier (zie pijl) :blink: :

 

* * * afbeelding gewist ivm de grootte er van, volgende keer iets kleiner formaat nemen dat trekt het forum niet zo uit zijn verband * ** *

 

En volgens mij zit daar geen vertraging in (volgens mij komt het dus net zo snel op de site te staan bij nieuwe caches als dat de premium-members een mailtje krijgen).

 

Dus als je zelf regelmatig achter de computer zit en regelmatig de nieuwe caches checkt dan moet je er ook heel rap bij kunnen zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb van iemand anders begrepen dat deze kaart handmatig door Reintje werd bijgewerkt en dat dat door gebrek aan capaciteit niet is opgepikt. Kijk, aan zo'n reactie heb je tenminste wat, dan begrijp ik het ook en weet ik gewoon dat ik geduld moet hebben totdat iemand het weer oppakt. Ik dacht namelijk dat de kaarten automatisch werden bijgewerkt en dat 1 van de andere techneuten ff iets moest fixen.

Ik dacht ook dat ze automatisch werden bijgewerkt, maar nu lees ik van niet. Ik weet het dus niet, weet niet waar en hoe. Die kennis is dus verloren gegaan en komt, wellicht, ooit nog boven als de programma's worden doorgespit. Of iemand moet het toevallig weten die me wil bijpraten.

 

Misschien moeten we kijken naar de scripts van de googlemaps, deze pakken de nieuwe caches wel gelijk op en worden dan ook weergegeven. Het enige wat ze niet doen is de Earthcaches, misschien het type wat niet wordt herkend.

Lijkt me misschien zinvol om opnieuw naar de google functionaliteit te kijken en te besluiten waar we mee verder gaan als gc.nl. 2 dingen naast elkaar onderhouden is veel werk.

 

Ik ben graag proef persoon om dingen te testen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt me misschien zinvol om opnieuw naar de google functionaliteit te kijken en te besluiten waar we mee verder gaan als gc.nl. 2 dingen naast elkaar onderhouden is veel werk.

Volgens mij is al eens aangegeven dat beide kaarten naast elkaar zullen blijven bestaan. Lijkt mij ook de beste oplossing. Dan maar een beetje meer werk en prioriteiten stellen. (Ik zeg dat wel terwijl ik natuurlijk niet degene ben die dat werk doet bad_boy_animated.gif)

Bij mij lopen de Google maps namelijk heel goed. Zowel onder FF als IE7. Het is een ontwikkeling die denk ik niet gestopt moet worden.

En de oude kaart is toch bij een heel groot deel van de cachers favoriet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij lopen de Google maps namelijk heel goed. Zowel onder FF als IE7.

 

Ja, bij mij dus ook. Ook op het werk is het verschil tussen IE6 en IE7 opmerkelijk. Daar waar het met IE6 niet vooruit te branden is, werkt het met IE7 goed.

:blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij lopen de Google maps namelijk heel goed. Zowel onder FF als IE7.

 

Ja, bij mij dus ook. Ook op het werk is het verschil tussen IE6 en IE7 opmerkelijk. Daar waar het met IE6 niet vooruit te branden is, werkt het met IE7 goed.

:blink:

 

IE7 is inderdaad een stuk sneller dan IE6. FF (hier 1.5.0.9) is echter nog steeds het snelst. De kaarten met google maps bevallen me errug goed. Jammer alleen is dat sommige stukken soms niet beschikbaar zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...