Spring naar bijdragen

Nieuwste caches


ronenbianca

Aanbevolen berichten

doe maar rustig aan.......deze "zot" die drukt wel 1000 keer op "nieuwste cache's" :beerchug:

 

en heel soms als er een maagdelijke cache over blijft op een voor mij gunstig tijdstip dan maakt het me niet eens uit al moet ik 100 kilometer rijden..... :crybaby:

 

ben ik nu echt "verslaafd" ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Verslaafd? Nuh, eerder zo gek als een deur :beerchug:

 

 

dank je :crybaby: omdat deze woorden van jou afkomen beschouw ik deze tekst als een compliment.......haha

 

ga zo door kruimel..heb alleen maar waardering voor je werk......snel of traag dat maakt aan het plezier dat wij allemaal eraan hebben niks uit......

 

ik heb gezegd......(over naar leesmodus)

 

jvc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik mis allerlei mailtjes van geocaching.com, ongeveer sinds gisterenmiddag. Van de watchlist, founds van mijn cache, notification en 2 pocket queries (die wel zijn vermeld als verzonden).

 

Hetzelfde geldt voor ons. Gisteren een cache op 15 km!! Maar goed dat we door hadden dat Kruimel bezig was, en dat we ineens iets bekends ertussen zagen staan. Ben je premium member, zit je nog de hele tijd te F5-en.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nu stromen de mails binnen... :beerchug:

 

 

whaaaa ik kan er wel om lachen ...net op t werk nog ff mail gecheckt..niets, na een uurtje file kom ik thuis ff eten mail checken helemaal vol die bak.

 

ach beter laat dan................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op mijn gmail krijg ik netjes op tijd de PWQ's, maar de nieuwe caches (notification) op mijn planet account krijg ik nog steeds niet binnen, ook de found logsjes van onze caches niet :huh: .

planet en WXS zijn hetzelfde. En in dit draadje bleek de WXS mailserver op de blacklist van GC.com te staan (of andersom, de GC.com op de blacklist van de WXS mailserver).

 

Totdat opgelost is komt er denk ik geen mail binnen bij Planet en WXS.

 

tot cache,

team Wij Drie :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...