Spring naar bijdragen

Nieuwste caches


ronenbianca

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Zo vind je dus ook een nieuwe cache :lol:

:thumbup::lol1::crybaby:

 

met google-earth en de google-earth geocachebrowser plugin. hier worden de nieuwste caches ook direct weer gegeven.

Het is een optie maar niet een volledig naukeurige.

Je kunt geen verschil zien in een cache die er al een jaar ligt en een cache die er net een dag ligt.

En daar gaat het nu juist om.

Bovendien is het, door gc.com, gegenereerde bestand voor GoogleEarth ook niet erg nauwkeurig en springt soms honderden meters over je kaart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat klopt het verspringt wel , maar als je de nieuwste in je omgeving wilt weten , dan merk je volgens mij een bijgekomen icoontje wel op.

Even op klikken en je kunt direct de gegevens opvragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat klopt het verspringt wel , maar als je de nieuwste in je omgeving wilt weten , dan merk je volgens mij een bijgekomen icoontje wel op.

Even op klikken en je kunt direct de gegevens opvragen.

Klopt als je omgeving niet verder is als 10 km omtrek en je niet in den Haag woont.

Is het een gebied met een straal 50 kilometer (sommigen rijden zover om een maagd te ontmaagden) en je woont in de randstad, dan zal je dat ene stippie niet opvallen. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt als je omgeving niet verder is als 10 km omtrek en je niet in den Haag woont.

Is het een gebied met een straal 50 kilometer (sommigen rijden zover om een maagd te ontmaagden) en je woont in de randstad, dan zal je dat ene stippie niet opvallen. :thumbup:

 

Daar heb je gelijk in , in drukke cache gebieden is het inderdaad erg lastig .

bewerkt door alkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het een gebied met een straal 50 kilometer (sommigen rijden zover om een maagd te ontmaagden) en je woont in de randstad, dan zal je dat ene stippie niet opvallen. :lol:

Maar zij die wachten op een maagd om deze te kunnen ontmaagden, zitten ook niet de hele dag op de kaart te kijken, maar in hun emailbox :thumbup:

 

Je kunt immers als premiummember bij geocaching.com een automatisch verzonden emailnotification krijgen dat cache zus en zo met coördinaat dit en dat door reviewer K online is gezet. Zelfs staat er nog in hoeveel kilomter het van hun huis is. En dat mailtje komt binnen een seconde nadat de cache gepubliceerd is :crybaby:

 

Ik ken ze die zitten de hele dag met een laptop op schoot in een met de motor draaiende auto te wachten. :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij zijn inmiddels ook alweer een tijdje premium member en dus krijgen wij de nieuwe caches in een straal van .. km (kan je geloof ik zelf instellen) in de mailbox.

 

Maar dus wel in de mailbox van mijn man... (ja ik weet het we zijn verwend met ieder een eigen computer)

Oftewel, als hij er niet is weet ik niet of er nieuwe caches online zijn dus ik kijk zelf altijd hier (zie pijl) :blush: :

 

Voor dit probleem heb ik een apart emailadres aangemaakt. Dit emailadres gebruik ik dan voor geocaching.com.

Via de webmail stel ik het dan zo in dat de mailberichten doorgestuurd worden naar onze eigen emailadressen zodat we beide de mail van geocaching.com krijgen. :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij zijn inmiddels ook alweer een tijdje premium member en dus krijgen wij de nieuwe caches in een straal van .. km (kan je geloof ik zelf instellen) in de mailbox.

 

Maar dus wel in de mailbox van mijn man... (ja ik weet het we zijn verwend met ieder een eigen computer)

Oftewel, als hij er niet is weet ik niet of er nieuwe caches online zijn dus ik kijk zelf altijd hier (zie pijl) :blush: :

 

Voor dit probleem heb ik een apart emailadres aangemaakt. Dit emailadres gebruik ik dan voor geocaching.com.

Via de webmail stel ik het dan zo in dat de mailberichten doorgestuurd worden naar onze eigen emailadressen zodat we beide de mail van geocaching.com krijgen. :crybaby:

Ik gebruik voor de PQ's mijn gmail-account. Dus overal en altijd te bekijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dat mailtje komt binnen een seconde nadat de cache gepubliceerd is :blush:

 

 

Dat klopt niet helemaal. Het is ons namelijk al een paar maal overkomen dat we gewoon eens aan het snuffelen zijn op de "nearest by" lijst, daar een nieuwe cache zien verschijnen, en dan inderdaad, hop-er op-af. En dan krijgen we het notificatie-mailtje pas binnen als we alweer thuis zijn.

 

Is dan zeker met de postduif verzonden, die tegenwind had :crybaby: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Team_Maju

Ik krijg geen mail... Ruud wel, maar soms is mijn wijsvinger die op knopje refresh drukt sneller dan dat hij zijn mailbox kan checken :blush:

 

Andere manier om nieuwe caches te ontdekken... genoeg coins uitzetten.. want vaak worden ze in caches gelegd die aangeboden worden voor review :eek: Dan weet je dat er iets op komst is en met beetje geluk nog in de buurt ook :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...