Spring naar bijdragen

Nieuwste caches


ronenbianca

Aanbevolen berichten

Waar kunnen we soms moeilijk over doen, ik krijg ook geen mailtjes meer binnen van nieuwe cache's, maar dat is een luxe die je krijgt aangeboden.

 

Als je een cache kunt vinden dat kan je toch ook wel een nieuwe vinden die online is gekomen :dribble:

Zo heb ik ook gisteravond na het eten er twee gevonden en voila eindelijk weer eens een FTF en zelfs twee :thumbup:

 

Kruimel "keep up the good work" :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

En ook HetNet is niets dan een merknaam van KPN, dus dat valt ook te verklaren.

XS4ALL is ook een KPN dochter EN het is een club van ouwe hackers. Maar gelukkig mag die nog in combinatie met GC.com. De mail komt hier nog keurig binnen.

 

tot cache,

team Wij Drie :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb net 48 min aan de tel. gehangen met de help desk en ook vermeld wat er hier op het Forum besproken is.

er wordt erkent dat er dit een probleem is bij KPN maar de beste man die ik aan de telefoon had kon er op dit moment niets aan doen, hij ging dit door zetten. wordt vervolgt :D

 

dan maar even op mijn oude mail adres werken

bewerkt door Team Guppie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als er mensen zijn die een gmail adres willen aanmaken om de mail van gc.com te ontvangen, stuur me dan even een email met je emailadres waar ik de uitnodiging naartoe kan sturen.

ruudslog et gmail.com

Als je het adres hebt aangemaakt, even in je instellingen op .com het emailadres veranderen en je krijgt al je mail weer binnen.

Het is een (nood)oplossing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als er mensen zijn die een gmail adres willen aanmaken om de mail van gc.com te ontvangen, stuur me dan even een email met je emailadres waar ik de uitnodiging naartoe kan sturen.

ruudslog et gmail.com

Als je het adres hebt aangemaakt, even in je instellingen op .com het emailadres veranderen en je krijgt al je mail weer binnen.

Het is een (nood)oplossing.

Heb ik net gedaan. Voor mij geen noodoplossing, maar blijvend. Ik krijg mijn found logjes weer binnen:

bewerkt door De Roode Loper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb net 48 min aan de tel. gehangen met de help desk en ook vermeld wat er hier op het Forum besproken is.
Dan hebben ze bij die KPN weer vet verdiend en je schiet er geen ruk mee op
er wordt erkent dat er dit een probleem is bij KPN maar de beste man die ik aan de telefoon had kon er op dit moment niets aan doen, hij ging dit door zetten. wordt vervolgt :D
en al die telefoon abo's van KPN die gewoon 15 euro excl. 19 btw per maand opbrengen.

Mijn naam staat op deur, maar beslissingen qworden hier door de direktrice genomen, anders was dat KPN allang opgezegd geworden.

dan maar even op mijn oude mail adres werken
Inbellen schiet ook weer zo lekker op!

 

Ik heb via het "Ozi kanaal" vernomen dat het lijstje "caches wachtende op keuring" weer leeg is.

 

gratis nummer en gratis mail adres dus maakt mij niets uit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als er mensen zijn die een gmail adres willen aanmaken om de mail van gc.com te ontvangen, stuur me dan even een email met je emailadres waar ik de uitnodiging naartoe kan sturen.

ruudslog et gmail.com

Als je het adres hebt aangemaakt, even in je instellingen op .com het emailadres veranderen en je krijgt al je mail weer binnen.

Het is een (nood)oplossing.

Heb ik net gedaan. Voor mij geen noodoplossing, maar blijvend. Ik krijg mijn found logjes weer binnen:

Yep voor mij ook, net ingesteld. Uitnodiging al langere tijd in huis. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als er mensen zijn die een gmail adres willen aanmaken om de mail van gc.com te ontvangen, stuur me dan even een email met je emailadres waar ik de uitnodiging naartoe kan sturen.

ruudslog et gmail.com

Als je het adres hebt aangemaakt, even in je instellingen op .com het emailadres veranderen en je krijgt al je mail weer binnen.

Het is een (nood)oplossing.

Heb ik net gedaan. Voor mij geen noodoplossing, maar blijvend. Ik krijg mijn found logjes weer binnen:

Yep voor mij ook, net ingesteld. Uitnodiging al langere tijd in huis. :D

 

 

Tegenwoordig heb je voor G- Mail geen uitnodiging meer nodig .......

KLIK

 

Mocht dit nou niet werken laat even weten dan stuur ik je alsnog een uitnodiging

Groet

Ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als er mensen zijn die een gmail adres willen aanmaken om de mail van gc.com te ontvangen, stuur me dan even een email met je emailadres waar ik de uitnodiging naartoe kan sturen.

ruudslog et gmail.com

 

Volgens mij hoeft dit zelfs niet meer. Iedereen kan zich tegenwoordig aanmelden je hoeft niet meer uitgenodigd te worden voor gmail.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...