Spring naar bijdragen

Klanttevredenheid


Aanbevolen berichten

Heb mij ook op een Garmin eTrex Vista HCx laten vallen. Waar zal ik hem kopen? Goedkoopste leverancier is momenteel Redcoon.nl, ook in combinatie met CN en Topo kaarten. Futurumshop.com en Sportxl.nl komen ook in de buurt, evenals Navigatie-gps.nl. Dan volgen Gpsshop.nl en Gps-garmin.nl. Maar goed, het gaat natuurlijk niet alleen om prijs, zeker niet als de spreiding maar 5 tientjes is. Wat zijn prettige zaken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Heb mijn GPSMap 60 Cx bij de gps.nl gekocht, Notter dus.

Goede info, goed geholpen, ter zake kundig.

Wat betreft hun prijsstelling: Ze geven dacht ik laagste prijsgarantie.

Ik ben in elk geval goed te spreken over dit bedrijf.

Toen ik na een week (toch) nog graag gebruik wilde maken van

de pakket aanbieding werd daar niet moeilijk over gedaan.

Tegen kon alsnog de extra's tegen de pakketprijs aanschaffen.

 

Vr.gr. Jacob

bewerkt door Tanuki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

wij hebben onze gps ook bij notter vandaan en zijn zeer tevreden over de service die ze daar bieden.

na een tijdje moest hij een schoonmaakbeurt hebben en we kregen zonder erom te vragen een leentoestel mee. we konden dus al die tijd dat onze gps daar was gewoon door cachen.

ik weet zeker dat als we een andere of nieuwe willen wij daar naar toe gaan. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je alles zelf wil/kan uitzoeken ga dan naar een dozenschuiver/internetwinkel en steek het verschik in je zak. Zelf koop ik alles bij waypoint (moordrecht/notter gps.nl) voor de service. Ik ben daar een aantal keer geweest en als je dan een kwartiertje in de winkel zit te wachten krijg je een warm gevoel. Ze zitten met klanten aan een tafel om alles netje uit te leggen over bediening en werking. Helpen mensen die terugkomen met probleempjes en registratie etc. Dat wil ik graag ondersteunen, ook al zal ik zelf nooit service nodig hebben denk ik.

bewerkt door stefanne_3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan over een paar zaken wel wat zeggen:

 

- het meeste eigenlijk gekocht bij Futurum. Volgens mij is die vaak de goedkoopste in Nederland, omdat het voornamelijk een 'dozenschuiver' is. Eén keer een probleem met een GPS gehad en dat werd keurig netjes binnen de extra garantie opgelost. Ooit maakte ze een foutje op hun website, door de ex-BTW prijzen als inclusief-BTW prijzen te vermelden, net op het moment dat ik een GPS zocht. Ik kreeg de GPS toen voor de lagere prijs, maar die fout zullen ze niet snel meer maken :thumbup:

 

- een keer voor informatie binnengestapt bij Bever in Houten. De prijzen liggen daar echt aanmerkelijk hoger en ik trof net een verkoper die als 'expert' aangewezen was, maar vrijwel niets van GPS-en afwist. Jammer!

 

- voor dezelfde GPS ben ik toen uiteindelijk naar Notter in Moordrecht gegaan. Keurig geholpen en heel vakkundig. Een GPS inruilen wilden ze niet, maar in plaats daarvan kreeg ik een grotere SD-kaart mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hou je van gokken, dan een grijze import. Ga je voor zekerheid en betrouwbaarheid dan zou ik gaan voor de heren in Notter of Moordrecht. Is misschien wat duurder, maar goedkoop kan soms duurkoop zijn.

Ik laat geregeld goederen uit Amerika overkomen en ben altijd dan weer blij als in na drie maanden na ontvangst niets van de douane heb gehoord. Maar daar staat tegenover dat ik ook wel eens in zoverre afgestraft ben door de douane dat ik mijn spullegies beter in Nederland had kunnen kopen. En dan maakt het geen ene ruk uit wat er op het factuur staat of op de groene sticker. Zelfs bij een zogenaamde gift wil de douane wel eens veel geld zien :blush:

 

In tegenstelling tot de geen inruil van Geopatra hebben ze Notter in April,bij een aanschaf van een 60CSx, inclusief autosteun en SDkaart, mijn jaren oude, met veel zichtbare gebruikesrsporen, 76S voor 200 euro ingeruild.

Ik rij vanwege de service met alle plezier een tank leeg om daar mijn Garmin apparatuur aan te schaffen. En nee, ik krijg geen korting of ander extra's voor dit bercht of als ik in de zaak ben :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De getzie family doet ook zaken in notter.

Het op dit moment niet inruilen van een oude GPS hangt samen met het instorten van hun magazijn dus aan ruimte gebrek.

Het zou mij verbazen als deze service in de toekomst niet terug komt.

Voor meer info zie hun internet pagina of het notter forum.

 

Greoten DE GETZIE FAMILY.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De getzie family doet ook zaken in notter.

Het op dit moment niet inruilen van een oude GPS hangt samen met het instorten van hun magazijn dus aan ruimte gebrek.

Het zou mij verbazen als deze service in de toekomst niet terug komt.

Voor meer info zie hun internet pagina of het notter forum.

 

Greoten DE GETZIE FAMILY.

 

 

Ik deed ook altijd zaken in Notter en later Moordrecht. Maar dat was ook vanwege de inruilmogelijkheid. Was ik net van plan mijn 60Cx weer eens te gaan inruilen voor een 60CSx en dan lees ik dit. :beerchug:

 

Edit: ik krijg net een mailtje uit Notter dat Notter inderdaad tijdelijk is gestopt met inruil, maar dat het in hun vestiging in Moordrecht wel mogelijk is.

bewerkt door knijn2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben onze GPS ook In Notter gekocht.

We zochten een GPS die op de motor moest kunnen: waterdicht enigzins schokvrij, grote display, goede weergave in de zon en we wilden er ook nog mee kunnen wandelen :blush::angry:

We zijn zeer goed voorgelicht over de verschillende (on)mogelijkheden. We zijn nog elke dag uitermate tevreden met onze aankoop. En we kunnen er nog hartstikke goed mee geocachen ook (daar zijn we later mee begonnen).:beerchug:

Voor een nieuwe gaan we zeker terug (ondanks een prijsverschil van een paar tientjes).

bewerkt door Woven
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...