Spring naar bijdragen

Klanttevredenheid


Aanbevolen berichten

Mag ik ook www.gps.nl aanprijzen? Ja? Mooi! :)

 

Inderdaad, de we-ruilen-niet-in policy is vanwege het ontbreken van ruimte in Notter... ze missen een stukje gebouw tijdelijk. Overigens is zelf via marktplaats verkopen vrijwel altijd beter qua opbrengst (maar inruil is wel makkelijk, dat wel).

 

Ze doen ook nog veel reparaties zef, in tegenstelling tot de andere winkels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Begint eentonig te worden, maar wij zijn geslaagd bij Notter Moordrecht. Via het web ongetwijfeld voordeliger te krijgen, maar ik wil advies en die krijg je in een winkel. Bovendien wil ik ergens naar toe kunnen als mijn GPS niet of niet goed werkt. Noem me ouderwets, maar duurdere zaken koop ik simpelweg niet via het web (en zefls kleinere zaken via bijvoorbeeld marktplaats ga ik zelf ophalen).

 

Kwam in Moordrecht terecht, werd zeer uitgebreid en vriendelijk geholpen. Aan de manier van handelen kan je merken dat ze veel motorklanten hebben; makkelijk toegangbare zaak, de koffie staat klaar om te pakken en iedereen mag de WC gebruiken. Prijs blijkt scherp, geen reden om ergens anders te gaan kijken. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn eerste GPS 60 bij Futurum gekocht, nooit problemen mee gehad.

 

Mijn GPS60CsX in Amerika gekocht via ebay. Via truukjes nu met Nederlandse taal en navigeerbaar voor 350 euro ( ja helaas moest ik wat aan de douane betalen). Werkt als een tierelier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Notter. Nooit meer!

 

Mijn GPSMAP 76 CS is nu al meer dan vijf weken ter reparatie. Ik heb wel eens gebeld, maar verder dan: neuh, die's bie d'n importeur, kweenie.

 

Nou dan weet Flatfisher het wel: USA, voor het prijsverschil kan je bijna last minute heen en weer vliegen. Waar hebben we het dan nog over....

 

Tja, vijf weken niet cachen, dan reageer je soms misschien wel een beetje geprikkeld. Ik ben maar weer gaan vissen. Paar leuke karpers gevangen :Mijn Website. Ja die is ook nieuw, je houdt wat aan tijd over zonder GPS.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, vijf weken niet cachen, dan reageer je soms misschien wel een beetje geprikkeld. Ik ben maar weer gaan vissen. Paar leuke karpers gevangen :Mijn Website. Ja die is ook nieuw, je houdt wat aan tijd over zonder GPS.

[off topic]

Denk ga even kijken, doen de karperpagina's het niet :thumbup:

[/off topic]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn eerste Magellan Meridian Platinum, kocht ik voor $229 in augustus 2004 in de USA (bij een Megaseller via eBay), nieuw in doos.

Gelijk Direct Route Europa, een extra geheugenkaart en een autosteun met extra combikabel (data en aanstekeraansluiting) erbij.

Het hele zaakje kostte me omgerekend 325 euro, inclusief verzenden en douanekosten, terwijl hetzelfde type toen bij Correct, Bever en Zwerfkei op dat moment ruim 600 euro kostten en bij Futurumshop 549 euro. (zonder extra's!!)

Met de extra's meegerekend, dus voor minder dan de helft!! ....en hij werkt nog steeds prima!

 

Voor een kennis en twee collega's later ook nog twee Meridians Gold en een Meridian Color geimporteerd.

Met een vergelijkbaar voordeel.

 

medio 2006 kocht ik, ook via eBay een enkele maanden oude Magellan eXplorer XL. Voor 260 Canadese Dollars. Inclusief verzenden en douanekosten kwam die totaal op 300 euro.

Goedkoopste prijs in Nederland toen: 550 euro (maar dan wel voor een nieuwe)

 

Na wat updateperikelen (Magellan servicedesk stuurde me de verkeerde update, waarna hij "voor dood" bleef liggen) mocht ik na wat heen en weer gemail het toestel opsturen naar een serviceadres in Frankrijk. Die hebben er niets mee gedaan want....2 weken later rolde er een splinternieuwe in de bus!! Een Europese versie met Europese detailkaarten erop!, Hoezo slechte service?

 

Voor dergelijke prijsverschillen durf ik wel een risico aan.

 

Ik koop overigens allerlei outdoorspullen, maar ook foto-accesoires, diverse dure objectieven etc. via internet in USA, Canada, HongKong en China.

Soms heb je mazzel en hoor je, meestal bij verzending via de posterijen helemaal niets meer van de Douane , maar het meeste wordt via pakketdiensten vervoerd en die klaren echt alles in.

Je moet dus wel even van tevoren opvragen wat de te verwachte douanekosten zijn en de BTW (info te verkrijgen bij de online douanediensten of de belsting), maar tot nu toe heb ik gemiddeld 30 tot 50% voordeel op alles wat ik koop. Op mijn HennessyHammocks (outdoor-hangmatten) destijds zelfs 60% in vergelijking met de verkoopprijs bij Bever.

 

Nee ik weet wel waar ik mijn spullen koop! Dan maar geen vriendelijke verkoper. :P

 

enne.....ik ben nog nooit belazerd of teleurgesteld. Koop alleen bij betrouwbare dealers (grote megasellers met meer dan 95% positive feedback)

bewerkt door Twin Peaks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

De karperpagina's zijn weer verder uitgebreid. Inmiddels hebben twee van de drie topvissen gevangen. Het schijnt dat er nog een mooie rijenkarper rondzwemt, maar de schub en spiegel van 83 cm (23/24 pond zegt men) hebben we (broer en ik) op de foto staan.

 

Maar inmiddels ben ik weer in het bezit van een GPS. Na 7 (ZEVEN!) weken kwam ik in de buurt van Notter en ben eens binnen gelopen. Daar schrokken ze wel dat e.e.a. zo lang duurde, zelf hebben ze dat niet in de gaten. Eerst een kop koffie, na een paar telefoontjes door een verkoper mocht ik een andere tweede hands GPSmap 76 CS ophalen bij het magazijn. Routebeschrijving mee en inderdaad, zonder problemen een ander apparaat. Waar mijn eigen gebleven is? Waarschijnlijk nog altijd bij de importeur op de plank.

 

Uitleg: ze hebben bij Notter graag tevreden klanten, het is makkelijker als je je gezicht laat zien, dan kunnen ze makkelijker iets doen.

 

Mijn conclusie: dikke pech voor Notter, ik ben er voor het laatst geweest. Ja, ze weten waar ze over praten. Maar het blijven wel verkopers, als ze kunnen verdienen doen ze veel voor je, maar anders moet je er echt zelf achteraan. En dan heb ik liever ruim € 200 meer in eigen zak door een 60 Cx in de USA te kopen, als er iets is moet je er toch zelf achteraan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar inmiddels ben ik weer in het bezit van een GPS. Na 7 (ZEVEN!) weken kwam ik in de buurt van Notter en ben eens binnen gelopen. Daar schrokken ze wel dat e.e.a. zo lang duurde, zelf hebben ze dat niet in de gaten. Eerst een kop koffie, na een paar telefoontjes door een verkoper mocht ik een andere tweede hands GPSmap 76 CS ophalen bij het magazijn. Routebeschrijving mee en inderdaad, zonder problemen een ander apparaat. Waar mijn eigen gebleven is? Waarschijnlijk nog altijd bij de importeur op de plank.

 

Uitleg: ze hebben bij Notter graag tevreden klanten, het is makkelijker als je je gezicht laat zien, dan kunnen ze makkelijker iets doen.

 

Mijn conclusie: dikke pech voor Notter, ik ben er voor het laatst geweest. Ja, ze weten waar ze over praten. Maar het blijven wel verkopers, als ze kunnen verdienen doen ze veel voor je, maar anders moet je er echt zelf achteraan. En dan heb ik liever ruim € 200 meer in eigen zak door een 60 Cx in de USA te kopen, als er iets is moet je er toch zelf achteraan.

 

Ik vermoed dat het verhaal iets genuanceerder ligt dan hier verteld wordt... Dat Sailtron (de importeur) erg lang doet over het behandelen van reparaties, dat is bekend. Dat Notter niet elke dag met ze belt om te vragen waar alle reparaties blijven, dat lijkt me logisch. Dat je jouw kapotte GPS (want dat zal'ie nog zijn, als'ie nog niet terug is) om mag ruilen tegen een ander exemplaar... kom daar maar eens om bij een andere winkel. De meeste andere winkels hadden gezegd dat je het hoort als de GPS terug is.

 

Dus eigenlijk ben je bij Notter beter af dan bij een andere winkel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vermoed dat het verhaal iets genuanceerder ligt dan hier verteld wordt... Dat Sailtron (de importeur) erg lang doet over het behandelen van reparaties, dat is bekend. Dat Notter niet elke dag met ze belt om te vragen waar alle reparaties blijven, dat lijkt me logisch. Dat je jouw kapotte GPS (want dat zal'ie nog zijn, als'ie nog niet terug is) om mag ruilen tegen een ander exemplaar... kom daar maar eens om bij een andere winkel. De meeste andere winkels hadden gezegd dat je het hoort als de GPS terug is.

 

Dus eigenlijk ben je bij Notter beter af dan bij een andere winkel.

 

Ook dit verhaal is mijn inziens wat gekleurd, wellicht spelen er ook andere belangen mee ???

 

- map76s >> gpscity.com, verkocht na 1 jaar voor inkoopprijs ($=euro's)

- map60s >> tigergps.com, verkocht na 1 jaar voor inkoopprijs ($=euro's)

- 60csx >> gpscity.com, te koop voor inkoopprijs :)

 

Waarbij opgemerkt dat ik nog nog nooit met garantieperikelen van doen heb gehad...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat Notter niet elke dag met ze belt om te vragen waar alle reparaties blijven, dat lijkt me logisch.

Tja, maar tussen "elke dag bellen" en na 7 weken nog niks weten zit toch ook wel enige ruimte ... Niet echt een goede beurt natuurlijk. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat Notter niet elke dag met ze belt om te vragen waar alle reparaties blijven, dat lijkt me logisch.

Tja, maar tussen "elke dag bellen" en na 7 weken nog niks weten zit toch ook wel enige ruimte ... Niet echt een goede beurt natuurlijk. :)

 

Nee, 7 weken wachten is niet leuk. Notter had natuurlijk iets vaker kunnen melden dat ze nog niks terug hebben van Sailtron... maar dat verandert niet zoveel aan de situatie.

 

Ondertussen heb ik even wat geinformeerd in Notter en het ging om een occassion 76cs, die hij (in januari) heeft gekregen omdat hij niet tevreden was met een GPSMAP60, waarvoor hij in maart 2006 van Notter de aankooprijs terugkreeg van een ergens anders gekochte Geko 201. En de ingeleverde 76CS staat pas half oktober in de planning voor reparatie.

 

Nu kun je me gekleurd noemen, maar noem mij 1 andere zaak waar ze keer op keer proberen je zo goed te helpen. En dan ze zo ongeveer vervloeken als een reparatie bij de importeur erg lang duurt, waar Notter niets aan kan doen. Krijgt hij ook nog een vervangend toestel, wat ik bijzonder netjes vind.

 

Maar het zal wel aan mij liggen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...